Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?quote:
ik denk dat hij bij de UFC tekent en weer na 6 mnd spijt heeft.quote:Op maandag 25 april 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?
Denk dat ze er wel uit gaan komen. Hoewel ik wel #teamfrancis ben kan zo'n box-event me gestolen worden, erg slecht idee.quote:Op maandag 25 april 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?
Nate schijnt nog maar een gevecht op z'n contract te hebben dus hij zal eerst een nieuw contract moeten tekenen voordat er een trilogie komt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Nate niet tegen Conor wil vechten. Beiden over the top, maar nog niet zo ver over the top dat hype er minder om zal zijn. En ongetwijfeld ook fun gevecht.
dat is echt dom, van Manhoef.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:20 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]
Motivatie? Nummer 4 tegen 11.
Kan niets vinden op z'n insta en twitter.
Echt lelijk zulke nepballonnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:23 schreef THEFXR het volgende:
Joanna Jedrzejczyk inks new multi-fight deal with UFC ahead of return against Zhang Weili
.
boobs and cocktails
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |