Ik was ook niet echt aan het kijken, zag alleen de beslissing. Zijzelf en het publiek (uiteraard) zagen het inderdaad zo. 2 van de 3 judges niet. Zag een stat dat McKenna de meeste takedowns had en ground control time, maar de ander had meer klappen uitgedeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:41 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zat niet goed op te letten maar Mckenna had toch gewonnen ?
Laat maar Reed gewonnen zie ik.
Kennelijk moet er weer een hype job zijn, bij zijn debuut ging ie al bijna KO. Kan er dus niks van die bum.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef dvdfreak het volgende:
ik kijken alleen maar voor paddy pimblett![]()
![]()
Met nog wat ADO fans, die twee clubs zijn vrienden. Als je tenminste op Glory in Rotterdam doelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Legia hooligans. Dit gaat leuk worden op de tribune.
Ik had geluid juist uit omdat ik Glory aan het kijken was dus kan het je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Ik hoor geen commentaar meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |