Ik was ook niet echt aan het kijken, zag alleen de beslissing. Zijzelf en het publiek (uiteraard) zagen het inderdaad zo. 2 van de 3 judges niet. Zag een stat dat McKenna de meeste takedowns had en ground control time, maar de ander had meer klappen uitgedeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:41 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zat niet goed op te letten maar Mckenna had toch gewonnen ?
Laat maar Reed gewonnen zie ik.
Kennelijk moet er weer een hype job zijn, bij zijn debuut ging ie al bijna KO. Kan er dus niks van die bum.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef dvdfreak het volgende:
ik kijken alleen maar voor paddy pimblett![]()
![]()
Met nog wat ADO fans, die twee clubs zijn vrienden. Als je tenminste op Glory in Rotterdam doelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Legia hooligans. Dit gaat leuk worden op de tribune.
Ik had geluid juist uit omdat ik Glory aan het kijken was dus kan het je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Ik hoor geen commentaar meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Was bij mij even helemaal van slag zelfs na paar keer opnieuw starten en schakelen maar lijkt nu weer oke. Vreemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoor alles maar heb altijd wel originele Engelse commentaar.
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.quote:
Genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Wel fijn dat het live op Eurosport is.
Mwahquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.
Snap je punt wel hoor, maar uit dat rijtje winst is alleen Burns een echte wereldtopper. En dat was zelfs mog voordat Burns naar 170 ging en het echt te pakken kreeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |