Als je het hele verhaal leest lijkt het vooral op zogenaamde geruchten te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt ook wel door de oorlogspropaganda waardoor het lijkt dat Oekra飊e Rusland er aardig onder heeft, alles kapot, kogels op.
Even naar het heldhaftige Oekra飊e om de laatste paar Russen te verjagen en met een heldenstatus terugkeren naar Nederland, het hele dorpsplein vol juichende mensen.
Even hoor, hoe denken jullie dan hoe dat soort "vrijwilligers" behandeld worden? Denk je nou echt dat die met alle egards ontvangen worden? Dit volk wordt rechtstreeks als vuurtrekkend element voorwaarts gestuurd... Het zijn gewoon disposables.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je het hele verhaal leest lijkt het vooral op zogenaamde geruchten te gaan.
Er word ze vertelt dat je gewoon in je rug geschoten zal worden, lekker geloofwaardig.
Klinkt als Russische propaganda vanuit "hulpverleners" daar die her en der buitenlanders tegen komen daar bij de grens en dan angst verhaaltjes vertelt.
Dat is toch juist als in Call of Duty, je begint me een simpel wapen en meer ammunitie kun je oprapen na het doden van Russen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef slashdotter3 het volgende:
https://twitter.com/RoyGr(...)g7SY6m0oLr3mFLZtzyIw
[ afbeelding ]
Op dezelfde manier als reservisten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even hoor, hoe denken jullie dan hoe dat soort "vrijwilligers" behandeld worden? Denk je nou echt dat die met alle egards ontvangen worden? Dit volk wordt rechtstreeks als vuurtrekkend element voorwaarts gestuurd... Het zijn gewoon disposables.
Vergeet niet dat je alleen maar over de ammunitie hoeft heen te rennen om het in je zakken te krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch juist als in Call of Duty, je begint me een simpel wapen en meer ammunitie kun je oprapen na het doden van Russen.
Wat zou hij verwacht hebben daar aan te treffen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:02 schreef AchJa het volgende:
Meer "helden" voor wie de werkelijkheid toch net ff anders was dan gedacht.
[ twitter ]
Ben van der Kooi probeert er een leuk stedentripje van te maken. Super gezellig, bedankt, Ben!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, toch weer onderweg naar het schijnt...
[ afbeelding ]
Precies. als ik zo overigens de verhalen lees van degenen die naar de Oekra飊e vertrekken zijn dit met name mensen die geen zin meer in het leven hebben maar ook niet de moed om hun eigen leven te nemen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je alleen maar over de ammunitie hoeft heen te rennen om het in je zakken te krijgen.
Volgens mij leeft Ben al een paar weken in zijn schuilkelder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben van der Kooi probeert er een leuk stedentripje van te maken. Super gezellig, bedankt, Ben!
Ach ja, als je er toch bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben van der Kooi probeert er een leuk stedentripje van te maken. Super gezellig, bedankt, Ben!
Ik kan me vanuit mijn perspectief ook niet zo goed voorstellen dat er zo harteloos met deze troepen wordt omgegaan, maar aan de andere kant zie ik die Oostblokkers er ook wel weer voor aan. Andere mentaliteit gewoon. Disposables inderdaad, kunnen in principe niks dus niet teveel munitie en wapens en tijd aan verspillen, maar wat Russische granaten koppen kunnen ze wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als reservisten.
Wapen basis spul, korte training van Max 3 weken.
Dit soort verhaaltjes klinken grotendeels enorm verzonnen.
WTF inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Veel meer kunnen ze toch ook niet? Hoeveel zijn er wel niet heen gegaan zonder legerervaring, en als je dan toch perse wilt vechten ipv humanitair te helpen...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even hoor, hoe denken jullie dan hoe dat soort "vrijwilligers" behandeld worden? Denk je nou echt dat die met alle egards ontvangen worden? Dit volk wordt rechtstreeks als vuurtrekkend element voorwaarts gestuurd... Het zijn gewoon disposables.
Stukje muziek ter begeleiding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:56 schreef polderturk het volgende:
Busladingen vol Russische doden.
[ twitter ]
Het ruimt wel lekker de S5'jes op...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
Tsjetjenen, Armeniers, Syriers, Wit-Russen..... en dan vechten aan beide zijde. Het begint een beetje een wereldburgeroorlog te worden op neutraal grondgebied
Het lijkt me niet dat Harry cum suis ingehuurde Russische trollen zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Op dezelfde manier als reservisten.
Wapen basis spul, korte training van Max 3 weken.
Dit soort verhaaltjes klinken grotendeels enorm verzonnen.
Armeniers die aan Ukrainse zijde vechten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
Tsjetjenen, Armeniers, Syriers, Wit-Russen..... en dan vechten aan beide zijde. Het begint een beetje een wereldburgeroorlog te worden op neutraal grondgebied
Jawel, hij staat ertussen (ABOHZIS).quote:
quote:Vooral de S5 was bekend bij te keuren dienstplichtigen. S5 wilde zeggen dat er voor (geestelijke) stabiliteit een vijf was gescoord. Bij veel dienstplichtigen was dit populair. De keurende artsen zagen in dat een volstrekt ongemotiveerd persoon in het leger geen nut had en keurden veel mensen op grond van S5 af, al is nooit bewezen dat het zo werkte
Het werkelijke aantal doden aan beide kanten ligt dan ook veel hoger dan de offici雔e cijfers.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:56 schreef polderturk het volgende:
Busladingen vol Russische doden.
[ twitter ]
Of juist alleen de mafketels nemen contact op met de media en de professionals niet...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies. als ik zo overigens de verhalen lees van degenen die naar de Oekra飊e vertrekken zijn dit met name mensen die geen zin meer in het leven hebben maar ook niet de moed om hun eigen leven te nemen.
De dood of de gladiolen.
Dit soort kneuzen inderdaad, geef ze een AK en laat ze in een groepje de aandacht trekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |