Nee hoor, de enige reden waarom de mijnen in Zuid-Limburg gesloten zijn is omdat de gasbel in Slochteren ontdekt is. De Duitsers hebben hun laatste mijn pas vorig jaar gesloten. Als we voor onze energievoorziening niet meer afhankelijk willen zijn van terroristen financierende Arabieren of dictators die bij het minste geringste met een kernoorlog dreigen zullen we concessies moeten doen, ook al willen de wensdenkers van bijv. groenlinks dat niet horen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Daarvan zijn de maatschappelijke kosten te hoog geworden.
Ja, ik zal het ff herhalen:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het probleem is dat het de NATO aan van alles ontbreekt.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar de NAVO in z'n totaliteit?
En als Uncle Sam het nu allemaal goed maakt, en dat doen ze,
Snap je het weer een beetje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt echt niet meegekregen de afgelopen jaren dat de VS het wel een beetje zat was met al die europese NATO freeriders? En dat die in de toekomst hun eigen boontjes maar moeten gaan doppen en dat het helemaal niet meer zo vanzelfsprekend is dat de grote broer ons uit de brand komt helpen?
Je hebt echt onder een steen geleefd dan.
Zelensky is anders uit hetzelfde hout gesneden. Zijn partij is namelijk gelieerd met ALDE.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als Europese burgers zo'n moeite hebben met zulke beelden hadden ze in de voorbije decennia eens wat vaker naar de mening van hun Oost-Europese medeburgers over Rusland moeten luisteren en op andere partijen moeten stemmen dan op neoliberale, sloopkosmopolieten als vvd66...
de liberalen in het westen hebben uiteindelijk alle grote oorlogen en cultuur strijden gewonnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Zelensky is anders uit hetzelfde hout gesneden. Zijn partij is namelijk gelieerd met ALDE.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dienaar_van_het_Volk?wprov=sfti1
Ik verplaats helemaal niks kerel. Het gaat bij jouw van de hak op de tak. En nee, de NATO gaat helemaal niks "uitstuffen" of wat je daar dan ook maar mee bedoelt... Een oorlog op dat niveau kan de NATO helemaal niet volhouden wegens een gebrek aan alles...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:27 schreef ExTec het volgende:
Moving the goal post.
Vraag was of de NAVO rusland uit kan stuffen, antwoord is; ja, dat kan ze.
Avonturisme van enkele NAVO leden is niet im frage.
Of je me nou wel of niet gelooft dat boeit me verder niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:38 schreef Korenfok het volgende:
Okay, bij deze denk ik dat de kans reel is dat je ook militair bent.
Maar wij zijn nu rond he?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik verplaats helemaal niks kerel. Het gaat bij jouw van de hak op de tak. En nee, de NATO gaat helemaal niks "uitstuffen" of wat je daar dan ook maar mee bedoelt... Een oorlog op dat niveau kan de NATO helemaal niet volhouden wegens een gebrek aan alles...
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik zal het ff herhalen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Snap je het weer een beetje?
En vervolgens kwam jij met Turkije, het VK en Frankrijk op de proppen...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij is je onderbuik.. Europa heeft weldegelijk een behoorlijk leger, mits de samenwerking goed kan gaan kunnen wij heel wat op de been brengen.. Wel om Europa te verdedigen.
Ik zag eerder iemand (ter plaatse) vertellen dat ze op zoek zouden zijn naar swastika-tattoo'squote:
Misschien is dat ook wel een soort van MAD: twee schrootkrijgsmachten die met mekaar in evenwicht zijn omdat beiden weten dat ze hooguit een oldtimertreffen kunnen organiseren...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik verplaats helemaal niks kerel. Het gaat bij jouw van de hak op de tak. En nee, de NATO gaat helemaal niks "uitstuffen" of wat je daar dan ook maar mee bedoelt... Een oorlog op dat niveau kan de NATO helemaal niet volhouden wegens een gebrek aan alles...
Zijn nagenoeg allemaal ingericht om expeditionair op te tredenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij is je onderbuik.. Europa heeft weldegelijk een behoorlijk leger, mits de samenwerking goed kan gaan kunnen wij heel wat op de been brengen.. Wel om Europa te verdedigen.
dat was ook niet de reden waarom ik het zei....quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je me nou wel of niet gelooft dat boeit me verder niet.
Daar mag je zo over denken, de waarheid is anders. Maar goed, ik heb verder geen zin in een welles nietes spelletje...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu rond he?
Als ik het over de NAVO heb, heb ik het over de gehele alliantie.
En jij lijkt het te hebben over alle West-Europese NAVO leden.
En de gehele alliantie, heeft geen noemenswaardige gebrekken aan wat dan ook, als we het afzetten tegen whatever er in rusland nu door gaat voor hun legers.
voldoende gerust om wat te doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar mag je zo over denken, de waarheid is anders. Maar goed, ik heb verder geen zin in een welles nietes spelletje...
De NATO is gewoon niet voldoende toegerust, ook niet met de VS erbij...
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar mag je zo over denken, de waarheid is anders. Maar goed, ik heb verder geen zin in een welles nietes spelletje...
De NATO is gewoon niet voldoende toegerust, ook niet met de VS erbij...
Zodra Oekrane de hete kastanjes voor West-Europa uit het vuur gehaald heeft annuleert Duitsland de F-35 order en gaan West-Europese landen weer gewoon verder met regenboog- en eenhoornpolitiek om vervolgens heel erg onaangenaam verrast te zijn wanneer de volgende Russische dictator met kernwapens dreigt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn nagenoeg allemaal ingericht om expeditionair op te treden
Kleine clubjes, kleine acties in kleine landjes in donker Afrika ofzo
Das echt ff wat anders dan 200.000 boze Russen de Oekrane uit trappen
Alles moet al decennialang licht lichter lichte en vooral niet agressief overkomen en daar lijkt pas heel recent een draai ingekomen te zijn maar of dat doorzet is totaal niet duidelijk
Het zijn toch echt hun eigen hete kooltjes die in het vuur liggen maar luftwaffe f35's zie ik idd niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zodra Oekrane de hete kastanjes voor West-Europa uit het vuur gehaald heeft annuleert Duitsland de F-35 order en gaan West-Europese landen weer gewoon verder met regenboog- en eenhoornpolitiek om vervolgens heel erg onaangenaam verrast te zijn wanneer de volgende Russische dictator met kernwapens dreigt.
Ik moet jou toch ook gewoon geloven? Ik heb van jou geen enkele onderbouwing gezien. Dat de NATO tot op het bot is wegbezuinigd is volgens mij wel aangetoond.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want?
Of zijn we op niveau dreinen aangeland: HET IS GEWOON ZO?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet jou toch ook gewoon geloven? Ik heb van jou geen enkele onderbouwing gezien. Dat de NATO tot op het bot is wegbezuinigd is volgens mij wel aangetoond.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 01:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar wij zijn nu rond he?
Als ik het over de NAVO heb, heb ik het over de gehele alliantie.
En jij lijkt het te hebben over alle West-Europese NAVO leden.
En de gehele alliantie, heeft geen noemenswaardige gebrekken aan wat dan ook, als we het afzetten tegen whatever er in rusland nu door gaat voor hun legers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |