Welke logo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Heb je weer wat gevonden om over te mekkeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Ik heb geen klachten vooralsnogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay wordt ondergepoept op Twitter. Erg mooi.
Linksboven. Alles is minimaal, maar de meest niet boeiende informatie steekt er heel erg uit.quote:
Dat was al zo bij Abu Dhabi 2021.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Horner heeft geen zin meer in een mondkap aan de pitmuur zie ik.
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ah goede vraag.
De app en beeldkwaliteit bevalt me goed. Ik heb nog niks geluisterd of een programma gezien, maar dit verrast me positief
ToTo ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeft niet meer meen ik. Verplicht testen + de bubbels zijn ook afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er ligt veel zand in Bahrein om zandzakken te vullenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hamilton maar 1.5 seconden langzamer dan Max. Valt mee.
Idem hier, al lijkt de kwaliteit niet heel erg HD.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten vooralsnog
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer meen ik. Verplicht testen + de bubbels zijn ook afgeschaft.
Dat je moet hopen op de kwaliteit van de tests, wat niet eens HD was, is wel heel erg treurig...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkpuur omdat die telefoon natuurlijk klein beeld heeft.
Hopen dat het tijdens kwali en race zo goed is als tijdens de tests, op de TV zag het er prima uit
Viaplay of F1tv?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Linksboven. Alles is minimaal, maar de meest niet boeiende informatie steekt er heel erg uit.
Wilde dit net zeggen, waarom italic, maakt het weer moeilijker te lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan niet tegen de nieuwe vormgeving van de tijdsaanduiding
Die laatste dag was prima hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je moet hopen op de kwaliteit van de tests, wat niet eens HD was, is wel heel erg treurig...
och, ik vind het ook niet mooi. Ik erger me gewoon minder eraan en negeer het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon de world feed. Jij ziet de klok toch ook?
Volgens mij welquote:
Mercedes de nieuwe Alpinequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
De Mercedes geeft ook gratis onderdelen weg.
Nee resolutie valt tegen vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idem hier, al lijkt de kwaliteit niet heel erg HD.
Toto moet ook niet op de auto slaanquote:
Autistquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooiquote:
Maar wel slecht leesbaar vind ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef StephanL het volgende:
Eindelijk constant de tijden en banden in beeld
Je bent het eens met @Nattekatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
720p lijkt het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee resolutie valt tegen vind ik.
Ik moet even wennen merk ik. Wel was het wat lastiger te zien of het nu paarse sectoren zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Resolutie is prima, maar de compressie lijkt veel erger bij ViaPlay tov F1TVquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee resolutie valt tegen vind ik.
Prima te lezen en te zien via F1TvProquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Jup, al kijk ik via een klein 15" laptopscherm atm. Hoe is het op een 4k tv, 55" en meer?
Aah ja, bedoel via Viaplay. Vind het redelijk blurry al op m'n kleine schermpje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Prima te lezen en te zien via F1TvPro
Ik heb geen 55 inch tv, maar vind het prima te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Aah ja, bedoel via Viaplay. Vind het redelijk blurry al op m'n kleine schermpje.
Rechts P is in de pitsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef gbm het volgende:
Ik mis alleen de aanduiding dat iemand op de baan is bij de nieuwe timing? nvm, blind
Hou eens op met mekkerenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet dat geel en groen nou weer zo overdreven in beeld gebracht worden?
Echt, Amerikaanse onzin
Ik heb 40 sec ongeveer maar stream het wel naae chromcast wss levert dat nog wat extea vertraging op ?quote:
Zeker, dikke prima vooralsnog.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef franklop het volgende:
Tevreden over commentaar ook wel hoor bij Viaplay. Interactie tussen 2 commentatoren is prima.
Hangt af van je device. Een computer met kabel is natuurlijk altijd het beste.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb 40 sec ongeveer maar stream het wel naae chromcast wss levert dat nog wat extea vertraging op ?
Ik weet weet wel watquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet het ergens over hebben tijdens VT1
Ja, alleen de resolutie zegt niet zoveel met de compressie die ze toepassen.quote:
Same, op het moment van je bericht stond ie op 20:58.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
Op welke tijd zit Viaplay nu?
F1 TV op pc is NU 21:00
Tijdens de VT hadden we altijd Rick Winkelman he, die is ook rustigerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kalff valt me nog niet tegen. Rustiger dan dat geratel van Mol.
Laten we het eens hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:40 schreef beantherio het volgende:
RBR ziet er goed uit![]()
Mercedes mag met Mclaren uitvechten wie er 4e wordt in het constructeurskampioenschap.
Je moet kijken wanneer de tijd van je pc verspringt en dan kijken hoe veel seconden er nog over zijn in F1. Live live zou dat 0 moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
Op welke tijd zit Viaplay nu?
F1 TV op pc is NU 21:00
het is te doen maar wel minder dan vorig jaar en dat blijft natuurlijk vreemdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen 55 inch tv, maar vind het prima te doen.
Hm. Ik heb viaplay nu via de chromecast en ziet qua beeld er okish uit en het geluid is echt heel zachtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkpuur omdat die telefoon natuurlijk klein beeld heeft.
Hopen dat het tijdens kwali en race zo goed is als tijdens de tests, op de TV zag het er prima uit
En dan zeggen mensen dat ze sandbaggen… als ze dit niet opgelost krijgen dan doen ze niet mee voor de prijzenquote:
Meltdown van Lewis en Toto deel 2quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat ze sandbaggen… als ze dit niet opgelost krijgen dan doen ze niet mee voor de prijzen
Lijkt mij leukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat ze sandbaggen… als ze dit niet opgelost krijgen dan doen ze niet mee voor de prijzen
Viaplay moet de aandeelhouders tevreden houden, minimale kosten. De rechten waren niet goedkoopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is te doen maar wel minder dan vorig jaar en dat blijft natuurlijk vreemd
Ben benieuwd naar het verschil tussen Viaplay kijkers en F1 TV kijkers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet kijken wanneer de tijd van je pc verspringt en dan kijken hoe veel seconden er nog over zijn in F1. Live live zou dat 0 moeten zijn.
2 commentatoren is ook een duur grapjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viaplay moet de aandeelhouders tevreden houden, minimale kosten. De rechten waren niet goedkoopOf ze hebben al teveel uitgegeven aan salarissen voor Amber & co.
F1TV loopt 20 seconden achter.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het verschil tussen Viaplay kijkers en F1 TV kijkers.
dit weekend nog niet zo lijkt hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
De zak zand hebben ze eruit gehaald;)quote:
Zandzakken zijn gedumptquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet moet klagen als je zelf geen problemen hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo te zien loop ik enorm voor op de Viaplay kijkers.
Op de klok. Dus live live.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarop, op de Viaplay stream of het lineaire kanaal of de live actie op de baan?
quote:
Mwah, ik geef ze ff om het op te lossen, en anders is het idd gewoon opzeggen en overstappen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Viesmad, zou ik ook zijn als ik had gekozen voor Viaplay
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:45 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik besloten heb het met F1TV te doen
F1tv goedkoper en beterquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Viesmad, zou ik ook zijn als ik had gekozen voor Viaplay
quote:
Beeldkwaliteit fluctueert bij mij ook af en toe. Maar overall prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.
Die gozer van de klantenservice werd kapotgescholden voor zijn "hier geen last hoor"quote:
Bij mij ook maar dat komt omdat ik achterlijk veel heb openstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.
Op mijn desktop naast elkaar is mijn viaplay 4 seconden eerder dan F1tvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat nu pas ziet loop je een minuut achter op VIAPLAYquote:
quote:
quote:Dennis, wat fijn voor jou, maar voor 99% van de mensen hier niet. En wat een tering naar ventje ben je als je zo met klachten om gaat. Wat boeit het mij dat het voor jou er prima uit ziet, ik betaal verdomme voor goede service en kwaliteit beeld en ik krijg schijtkwaliteit terug.
Ik kijk via de app op mijn tv en ik ervaar echt 0 problemen. Prima beeld, prima geluidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is te doen maar wel minder dan vorig jaar en dat blijft natuurlijk vreemd
Dat is wel okay wil je zeggen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gozer van de klantenservice werd kapotgescholden voor zijn "hier geen last hoor"
Kijken wanneer je computer van minuut verspringt, dan kijken naar het aantal seconden op tv, dan weten wij wat de latency echt is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je dat nu pas ziet loop je een minuut achter op VIAPLAY
11.30 nu te gaan trouwens hier
ik ook en wat je zegt het is te doen maar het is niet de kwaliteit die we via ziggo kregenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk via de app op mijn tv en ik ervaar echt 0 problemen. Prima beeld, prima geluid
FINGEEREDquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Die Twitter helpdesk bestaat ook maar uit drie namen of zo.
Ik zie geen verschil, maar ik heb geen 4k-tvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook en wat je zegt het is te doen maar het is niet de kwaliteit die we via ziggo kregen
wat fijn voor jou, maar voor 99% van de mensen hier niet. En wat een tering naar ventje ben je als je zo met klachten om gaat. Wat boeit het mij dat het voor jou er prima uit ziet, ik betaal verdomme voor goede service en kwaliteit beeld en ik krijg schijtkwaliteit terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kijk Viaplay via m'n browser maar de kwaliteit is bij mij, in ieder geval gevoelsmatig, niet minder dan dat het via ZiggoGo was
Nou nou nouquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat fijn voor jou, maar voor 99% van de mensen hier niet. En wat een tering naar ventje ben je als je zo met klachten om gaat. Wat boeit het mij dat het voor jou er prima uit ziet, ik betaal verdomme voor goede service en kwaliteit beeld en ik krijg schijtkwaliteit terug.
Verder wel met je eens dat 'Dennis' dit niet echt heel handig aanpakt nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat fijn voor jou, maar voor 99% van de mensen hier niet. En wat een tering naar ventje ben je als je zo met klachten om gaat. Wat boeit het mij dat het voor jou er prima uit ziet, ik betaal verdomme voor goede service en kwaliteit beeld en ik krijg schijtkwaliteit terug.
![]()
Dit wordt de meme van dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
![]()
Je ziet het verschil vooral duidelijk bij de infographics links. Dat is echt verre van scherp. En dat was het bij ZiggoGo zeker welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kijk Viaplay via m'n browser maar de kwaliteit is bij mij, in ieder geval gevoelsmatig, niet minder dan dat het via ZiggoGo was
Boozy WoozyGODquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe copy pasta is geborenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
![]()
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk Viaplay", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
Hier gewoon scherp.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je ziet het verschil vooral duidelijk bij de infographics links. Dat is echt verre van scherp. En dat was het bij ZiggoGo zeker wel![]()
En bij F1TV ook.
Beeld is prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Doevelaer het volgende:
Hardquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk Viaplay", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik heb vorig jaar vrij vaak naar Sky commentaar geluisterd en er wordt iig bij de vrije trainingen en kwalis vrij weinig gedweept met/over Britse coureurs.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:55 schreef Perox het volgende:
Mmmh er zijn 2 Engelse audio feeds bij F1TV? Weet iemand wat wat is?
Ik zie F1 LIVE en INTERNATIONAL. Ik hoop dat INTERNATIONAL dan het neutrale Engelstalige audio kanaal is, zonder gedweep met Hamilton of andere Britse coureurs.
Wellicht. Ik zie in de onderste infographic bij grotere tekst ook duidelijk wat artifactvorming boven de letters. Klein beetje maar, maar het is zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier gewoon scherp.
Kennelijk wisselt de beeldkwaliteit nogal per "ontvanger" ofzo?
Bij International gebruiken ze Britse scheldwoorden als Max wint, bij de andere Amerikaanse.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:55 schreef Perox het volgende:
Ik zie F1 LIVE en INTERNATIONAL. Ik hoop dat INTERNATIONAL dan het neutrale Engelstalige audio kanaal is, zonder gedweep met Hamilton of andere Britse coureurs.
Duidelijk 720p troep.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
https://imgur.com/a/50m1jtd
Viaplay stream via pc browser, kan beter zoals wordt geopperd.
Het grappige is dat ze hier dus wel scherp zijn via Viaplay. Zou de stream dan nog niet overal even goed zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je ziet het verschil vooral duidelijk bij de infographics links. Dat is echt verre van scherp. En dat was het bij ZiggoGo zeker wel![]()
En bij F1TV ook.
Heb alleen ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:55 schreef Perox het volgende:
Nee, je hebt met alle respect gewoon geen idee waar je het over het. 720p zoals hier met een niet al te hoge bitrate is gewoon niet scherp en je vooral bij de graphic duidelijk het verschil.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier gewoon scherp.
Kennelijk wisselt de beeldkwaliteit nogal per "ontvanger" ofzo?
Als je de bovenste klikt. F1 Live. Krjig je ander Engels commentaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:57 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Heb alleen dit
[ link | afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je de bovenste klikt. F1 Live. Krjig je ander Engels commentaar.
Her dus ook. Geen idee waarom wij geen last hebben, maar ik ben ook niet zo technischquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze hier dus wel scherp zijn via Viaplay. Zou de stream dan nog niet overal even goed zijn?
Midden rechts is er nog een aantal knoppen, waar je ook naar de driver cams kan gaan. De bovenste 2 zijn F1 LIVE en INTERNATIONAL en het switcht het commentaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:57 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Heb alleen dit
[ link | afbeelding ]
Misschien valt het je wel gewoon niet op. Mijn vriendin ziet ook nooit goed wat ik bedoel als ik wat compressie ziequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Her dus ook. Geen idee waarom wij geen last hebben, maar ik ben ook niet zo technisch![]()
Bij @franklop is het ook scherp. Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, je hebt met alle respect gewoon geen idee waar je het over het. 720p zoals hier met een niet al te hoge bitrate is gewoon niet scherp en je vooral bij de graphic duidelijk het verschil.
Volgens mij was dat International vorig jaar het 'Pit Lane Channel'quote:F1 Live is a dedicated channel produced by Formula 1 covering F1 only. Here you will get all the angles with expert commentary (English only) and guests.
F1 International is the live race action with selected commentary in your chosen local language.
https://imgur.com/a/50m1jtdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij @:franklop is het ook scherp. Ik ben niet de enige
Kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien valt het je wel gewoon niet op. Mijn vriendin ziet ook nooit goed wat ik bedoel als ik wat compressie zie
Op de 15inch CRT beeldbuis is het gewoon scherp hoor !quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, je hebt met alle respect gewoon geen idee waar je het over het. 720p zoals hier met een niet al te hoge bitrate is gewoon niet scherp en je vooral bij de graphic duidelijk het verschil.
Je hebt de camera keuzes:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:58 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kijk live. En kan alleen English kiezen
Zoiets ja, maar was later op de dagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat was de snelste tijd ook weer vorige week? 1.31.8?
Ja, inderdaad. Wel jammer als dat weg is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat International vorig jaar het 'Pit Lane Channel'
Was me helemaal niet opgevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Midden rechts is er nog een aantal knoppen, waar je ook naar de driver cams kan gaan. De bovenste 2 zijn F1 LIVE en INTERNATIONAL en het switcht het commentaar.
Oefquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Beter dan dit dus? Dit is Viaplay bij mij namelijk.
Dat zijn twee streams, niet audio. Internationaal is zonder al die pitreporter onderbrekingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:55 schreef Perox het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Beter dan dit dus? Dit is Viaplay bij mij namelijk.
Wel degelijk verschillend commentaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee streams, niet audio. Internationaal is zonder al die pitreporter onderbrekingen.
Ik hoorde juist net Ted Kravitz bij internationaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee streams, niet audio. Internationaal is zonder al die pitreporter onderbrekingen.
Dus je infographics zien er ook beter uit dan hier? Vreemd idd.quote:
Ik zeg dat het compleet andere streams zijn, niet alleen audio.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Wel degelijk verschillend commentaar
Mening over Natalie Pinkham haar stem? #dtvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik hoorde juist net Ted Kravitz bij internationaal.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus je infographics zien er ook beter uit dan hier? Vreemd idd.
Kan ik ook bij mij bevestigenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus je infographics zien er ook beter uit dan hier? Vreemd idd.
Nee dat zei je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat het compleet andere streams zijn, niet alleen audio.
Gasly WDCquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het nog te vroeg voor het maken van de eerste inschattingen van de krachtsverhoudingen in het nieuwe seizoen?
Stukje posh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mening over Natalie Pinkham haar stem? #dtv
Je zei niet: niet alleen audioquote:
En ook Damon Hill, dus dat is voor mij een no-go.quote:
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Hoe ziet jouw F1 stream eruit @:3rr0r Screenshotje?
Nee, via de app op mijn tvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vreemd, en dat is ook allemaal via de browser op een pc? Haal hier ruim 300mbit download via wifi, dus daar kan het niet aan liggen.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het nog te vroeg voor het maken van de eerste inschattingen van de krachtsverhoudingen in het nieuwe seizoen?
Als straks de tijdenlijst weer in beeld komt ook weer graag een screenshotje, in .png.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.
[ afbeelding ]
Het was dan ook een retorische vraag.quote:
Dat ziet er bij mij toch een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
Viaplay stream via pc browser, kan beter zoals wordt geopperd.
Dat was hij vorig jaar ook in VT1quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hamilton is nu al 2e in zijn eigen team
Wordt een pijnlijk seizoen voor hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dit ziet er al helemaal niet best uit, maar kan door de jpeg compressie komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.
[ afbeelding ]
Als dat daadwerkelijk het geval gaat zijn, doet hij in elk geval volgend jaar niet meer mee...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dit is het echtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit ziet er al helemaal niet best uit, maar kan door de jpeg compressie komen
ik heb het ff niet genomen zodat jullie sukkels het voor mij kunnen uittestenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:04 schreef nattermann het volgende:
1995 belde en wilde zijn kwaliteit terug
Wat is dit voor Viaplay shitzooi
Nog weinig van te zeggen. Hopelijk zegt FP2 meer, maar de echte verhoudingen zien we waarschijnlijk pas in de Q.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:12 schreef Blik het volgende:
Is dit het viaplay va f1tv topic?
Wat vonden we van de vrije training? McLaren mokerslecht, alpine, alpha tauri, red bull en ferrari goed, mercedes nog beetje zoekende
Volgens Mercedes fans zien we de echte verhoudingen pas over een paar races.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog weinig van te zeggen. Hopelijk zegt FP2 meer, maar de echte verhoudingen zien we waarschijnlijk pas in de Q.
Gelukkig was dat de feed van F1tv en niet van ViaPlayquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het echt
50 miljoen en dan zo'n draak van een product leveren...
Tis 50% bij ziggo de eerste 3 maanden. Maandelijks opzegbaar ook. Gooi het er ook uit als het zo kut blijftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb het ff niet genomen zodat jullie sukkels het voor mij kunnen uittesten
Ik dacht dat er op een andere post gereageerd werdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gelukkig was dat de feed van F1tv en niet van ViaPlay
Daar heb ik heel veel zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
maar de echte verhoudingen zien we waarschijnlijk pas in de Q.
Niet echt veel highlights te vermelden. Behalve dat Bottas hetzelfde geluk met zijn motor heeft als vorig jaar en Alpine een paar schroefjes over heeft nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nou eenmaal een belangrijk topic nu het allemaal zo met streams is, dus onvermijdelijk. Heb jullie niks interessants zien zeggen tijdens de training verder.
Is ook maar weinig interessants gebeurd op de baan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nou eenmaal een belangrijk topic nu het allemaal zo met streams is, dus onvermijdelijk. Heb jullie niks interessants zien zeggen tijdens de training verder.
Hopelijk gaat Mercedes zich het hele jaar lang indekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:16 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens Mercedes fans zien we de echte verhoudingen pas over een paar races.
ja, ze zijn zich vast aan het indekken voor een slecht resultaat dit weekend
En Mercedes strooit met vleugels ipv zandzakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Niet echt veel highlights te vermelden. Behalve dat Bottas hetzelfde geluk met zijn motor heeft als vorig jaar en Alpine een paar schroefjes over heeft nu.
Als ze dat stuiteren oplossen zullen ze er vast staan. Maar lukt ze dat niet is het een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:16 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens Mercedes fans zien we de echte verhoudingen pas over een paar races.
ja, ze zijn zich vast aan het indekken voor een slecht resultaat dit weekend
Ik vind de tijden in de lijst aan de linkerkant niet heel leesbaar. Ik weet niet of het door het lettertype komt of wat, maar wat mij betreft mag dat wel wat duidelijker.quote:
Ik heb hetzelfde. Het moet er allemaal groot uit zien met allemaal toeters en bellen, maar het belangrijkste is totaal vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind de tijden in de lijst aan de linkerkant niet heel leesbaar. Ik weet niet of het door het lettertype komt of wat, maar wat mij betreft mag dat wel wat duidelijker.
McLaren had een schijttraining en Bottas kwam tot niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook maar weinig interessants gebeurd op de baan.
Ik zal wel een autist zijn maar ik mis ook landenvlaggetjes bij de graphics onderin als de info van een coureur komt. En ik dacht eerst dat het nummer links het startnummer was, maar dat is dan de huidige positie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Het moet er allemaal groot uit zien met allemaal toeters en bellen, maar het belangrijkste is totaal vergeten.
Ik mis de kleuren van de teams in dat overzichtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal wel een autist zijn maar ik mis ook landenvlaggetjes bij de graphics onderin als de info van een coureur komt. En ik dacht eerst dat het nummer links het startnummer was, maar dat is dan de huidige positie.
Ik vind dat italic font sowieso helemaal niks.
Zo, weer genoeg geklaagd
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Iemand screens van Viaplay stream? Ben wel benieuwd of het echt zo crappy is dan.
quote:
Als je nog een Benneton op de baan ziet rijden is de lag wel heel erg hoog.quote:
F1TV gaat nog omhoog, dat is normaal 12mbit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:38 schreef Dauthi het volgende:
Dat Viaplay wordt in 1080p op 5mbit bitrate uitgezonden.
F1TV op 1080p en 6mbit bitrate.
Het doet allemaal niet zoveel voor elkaar onder, maar als je vorig jaar 4K zat te kijken dan is het een hard gelag.
https://gathering.tweaker(...)ge/70977518#70977518
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV gaat nog omhoog, dat is normaal 12mbit.
Of dankzij dat schijtviaplay wordt dat beperkt nu.
Tering, GP2 zag er nog beter uit. ...quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stephane klinkt vrij amateuristisch
Naar de races zelf gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
F1TV is ook magere kwaliteit, maar wel het beste wat er is momenteel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |