quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het verschil tussen Viaplay kijkers en F1 TV kijkers.
Ik vind dat je niet moet klagen als je zelf geen problemen hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo te zien loop ik enorm voor op de Viaplay kijkers.
Op de klok. Dus live live.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarop, op de Viaplay stream of het lineaire kanaal of de live actie op de baan?
quote:
Mwah, ik geef ze ff om het op te lossen, en anders is het idd gewoon opzeggen en overstappen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Viesmad, zou ik ook zijn als ik had gekozen voor Viaplay
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:45 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik besloten heb het met F1TV te doen
F1tv goedkoper en beterquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Viesmad, zou ik ook zijn als ik had gekozen voor Viaplay
quote:
Beeldkwaliteit fluctueert bij mij ook af en toe. Maar overall prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.
Die gozer van de klantenservice werd kapotgescholden voor zijn "hier geen last hoor"quote:
Bij mij ook maar dat komt omdat ik achterlijk veel heb openstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had op de pc net wel een paar keert lichtjes dat de kwaliteit even minder werd en daarna weer normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |