Welke logo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Heb je weer wat gevonden om over te mekkeren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Even wennen, maar dat logo mogen ze wmb zo snel mogelijk eruit slopen
Zeker weer door een Amerikaan ontworpen.
Ik heb geen klachten vooralsnogquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay wordt ondergepoept op Twitter. Erg mooi.
Linksboven. Alles is minimaal, maar de meest niet boeiende informatie steekt er heel erg uit.quote:
Dat was al zo bij Abu Dhabi 2021.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Horner heeft geen zin meer in een mondkap aan de pitmuur zie ik.
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ah goede vraag.
De app en beeldkwaliteit bevalt me goed. Ik heb nog niks geluisterd of een programma gezien, maar dit verrast me positief
ToTo ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeft niet meer meen ik. Verplicht testen + de bubbels zijn ook afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er ligt veel zand in Bahrein om zandzakken te vullenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hamilton maar 1.5 seconden langzamer dan Max. Valt mee.
Idem hier, al lijkt de kwaliteit niet heel erg HD.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten vooralsnog
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer meen ik. Verplicht testen + de bubbels zijn ook afgeschaft.
Dat je moet hopen op de kwaliteit van de tests, wat niet eens HD was, is wel heel erg treurig...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond de beeldkwaliteit op mijn telefoontje ook wel aardig, maar op mijn laptop is het ineens vrij lelijkpuur omdat die telefoon natuurlijk klein beeld heeft.
Hopen dat het tijdens kwali en race zo goed is als tijdens de tests, op de TV zag het er prima uit
Viaplay of F1tv?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Linksboven. Alles is minimaal, maar de meest niet boeiende informatie steekt er heel erg uit.
Wilde dit net zeggen, waarom italic, maakt het weer moeilijker te lezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan niet tegen de nieuwe vormgeving van de tijdsaanduiding
Die laatste dag was prima hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je moet hopen op de kwaliteit van de tests, wat niet eens HD was, is wel heel erg treurig...
och, ik vind het ook niet mooi. Ik erger me gewoon minder eraan en negeer het gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon de world feed. Jij ziet de klok toch ook?
Volgens mij welquote:
Mercedes de nieuwe Alpinequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
De Mercedes geeft ook gratis onderdelen weg.
Nee resolutie valt tegen vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idem hier, al lijkt de kwaliteit niet heel erg HD.
Toto moet ook niet op de auto slaanquote:
Autistquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooiquote:
Maar wel slecht leesbaar vind ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef StephanL het volgende:
Eindelijk constant de tijden en banden in beeld
Je bent het eens met @Nattekatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
720p lijkt het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee resolutie valt tegen vind ik.
Ik moet even wennen merk ik. Wel was het wat lastiger te zien of het nu paarse sectoren zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Resolutie is prima, maar de compressie lijkt veel erger bij ViaPlay tov F1TVquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee resolutie valt tegen vind ik.
Prima te lezen en te zien via F1TvProquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Jup, al kijk ik via een klein 15" laptopscherm atm. Hoe is het op een 4k tv, 55" en meer?
Aah ja, bedoel via Viaplay. Vind het redelijk blurry al op m'n kleine schermpje.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:34 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Prima te lezen en te zien via F1TvPro
Ik heb geen 55 inch tv, maar vind het prima te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Aah ja, bedoel via Viaplay. Vind het redelijk blurry al op m'n kleine schermpje.
Rechts P is in de pitsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef gbm het volgende:
Ik mis alleen de aanduiding dat iemand op de baan is bij de nieuwe timing? nvm, blind
Hou eens op met mekkerenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet dat geel en groen nou weer zo overdreven in beeld gebracht worden?
Echt, Amerikaanse onzin
Ik heb 40 sec ongeveer maar stream het wel naae chromcast wss levert dat nog wat extea vertraging op ?quote:
Zeker, dikke prima vooralsnog.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef franklop het volgende:
Tevreden over commentaar ook wel hoor bij Viaplay. Interactie tussen 2 commentatoren is prima.
Hangt af van je device. Een computer met kabel is natuurlijk altijd het beste.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb 40 sec ongeveer maar stream het wel naae chromcast wss levert dat nog wat extea vertraging op ?
Ik weet weet wel watquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet het ergens over hebben tijdens VT1
Ja, alleen de resolutie zegt niet zoveel met de compressie die ze toepassen.quote:
Same, op het moment van je bericht stond ie op 20:58.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
Op welke tijd zit Viaplay nu?
F1 TV op pc is NU 21:00
Tijdens de VT hadden we altijd Rick Winkelman he, die is ook rustigerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kalff valt me nog niet tegen. Rustiger dan dat geratel van Mol.
Laten we het eens hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:40 schreef beantherio het volgende:
RBR ziet er goed uit![]()
Mercedes mag met Mclaren uitvechten wie er 4e wordt in het constructeurskampioenschap.
Je moet kijken wanneer de tijd van je pc verspringt en dan kijken hoe veel seconden er nog over zijn in F1. Live live zou dat 0 moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
Op welke tijd zit Viaplay nu?
F1 TV op pc is NU 21:00
het is te doen maar wel minder dan vorig jaar en dat blijft natuurlijk vreemdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen 55 inch tv, maar vind het prima te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |