Mening over Natalie Pinkham haar stem? #dtvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik hoorde juist net Ted Kravitz bij internationaal.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus je infographics zien er ook beter uit dan hier? Vreemd idd.
Kan ik ook bij mij bevestigenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus je infographics zien er ook beter uit dan hier? Vreemd idd.
Nee dat zei je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg dat het compleet andere streams zijn, niet alleen audio.
Gasly WDCquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het nog te vroeg voor het maken van de eerste inschattingen van de krachtsverhoudingen in het nieuwe seizoen?
Stukje posh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mening over Natalie Pinkham haar stem? #dtv
Je zei niet: niet alleen audioquote:
En ook Damon Hill, dus dat is voor mij een no-go.quote:
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Hoe ziet jouw F1 stream eruit @:3rr0r Screenshotje?
Nee, via de app op mijn tvquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vreemd, en dat is ook allemaal via de browser op een pc? Haal hier ruim 300mbit download via wifi, dus daar kan het niet aan liggen.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het nog te vroeg voor het maken van de eerste inschattingen van de krachtsverhoudingen in het nieuwe seizoen?
Als straks de tijdenlijst weer in beeld komt ook weer graag een screenshotje, in .png.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.
[ afbeelding ]
Het was dan ook een retorische vraag.quote:
Dat ziet er bij mij toch een stuk beter uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
https://imgur.com/a/50m1jtd
Viaplay stream via pc browser, kan beter zoals wordt geopperd.
Dat was hij vorig jaar ook in VT1quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hamilton is nu al 2e in zijn eigen team
Wordt een pijnlijk seizoen voor hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hamilton is nu al 2e in zijn eigen team
Dit ziet er al helemaal niet best uit, maar kan door de jpeg compressie komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een screenshot kan je niet zo goed zien of een bitrate laag is, dat merk je vooral bij beweging.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |