Een boomer zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die overdreven hard hun neus snuiten (in de trein).
Die mogen van mij wel corona krijgen @:kingroland
Misschien wel wat voor het NL Elftal!!!quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Multitalent Mauro met een nutteloze vrije trap.
Ik over mensen die hun neus heel hard ophalen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die overdreven hard hun neus snuiten (in de trein).
Dan gaan ze nog vaker hun neus snuiten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Of een mandarijn gaan eten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Minder erg dan mensen die gaan bellen in het OV.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef fetX het volgende:
Vaak zo'n 40-45 keer achter elkaar ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:02 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik over mensen die hun neus heel hard ophalen.
Die mogen van mij uit een rijdende trein stappen.
Met de auto naar de Kuip is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf liever eeuwig thuis dan de trein moeten nemen.
Dit is het CL topic.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Er komt straks een leuke post in het CL topic.
Je had ons goed beflikkerd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Bodo valt mij wederom tegen trouwens.
Al besproken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je zulk simpele hoge bal niet klemvast hebben
Wat een kutkeeper
Wat? Zit hij bij Oranje?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Drommel in Oranje wordt echt een verschrikking.
Een goede bal tegengehouden en een tegen m aangeschoten en meteen deden ze alsof hij weer vertrouwen had.quote:
Nogmaals dit is de CL.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vermaak mij nu alweer veel meer dan de CL.
Ik schat de kans vrij groot dat hij 1e keeper wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Zit hij bij Oranje?
Dat kan toch niet.
Waarom zou die de voorkeur krijgen boven Flekken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Drommel in Oranje wordt echt een verschrikking.
Voetballend wel goed, de keeper van Kopenhagen houdt zowel geen ballen tegen als een bal overspelen.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou die de voorkeur krijgen boven Flekken?
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nogmaals dit is de CL.
Erg verwarrend allemaal.
Ik vrees dat het enkel verwarrend voor jou is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nogmaals dit is de CL.
Erg verwarrend allemaal.
Ach ik sla die aanstaande potjes van Oranje toch over.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat de kans vrij groot dat hij 1e keeper wordt.
Liever frikandellen dan frikadellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
Ik denk niet dat Flekken beide oefenpotjes gaat keepen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, kan ik me niet voorstellen.
Hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever frikandellen dan frikadellen.
Enkel omdat het sociaal geaccepteerd is om ze verzuipen met saus en mensen mij bij alternatieven vreemd aankijkenquote:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
Nu was ik er ook nooit zo'n fan van maar toen hadden WE ook niet veel beter toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef Fargo het volgende:
Lekker BMI... Over Oranje gesproken... Wat hij daar ooit in gedaan heeft is me een groot raadsel.
Hopelijk Feyenoord v PSV in De Kuip als return.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Genoeg gezien.
Er komt een Nederlandse kwartfinale.
Derde worden op een WK iets wat nu ondenkbaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef Fargo het volgende:
Lekker BMI... Over Oranje gesproken... Wat hij daar ooit in gedaan heeft is me een groot raadsel.
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat het sociaal geaccepteerd is om ze verzuipen met saus en mensen mij bij alternatieven vreemd aankijken
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu was ik er ook nooit zo'n fan van maar toen hadden WE ook niet veel beter toch?
De schuld van West-Friesland @JR @janceesquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.
Wtf. Altijd curry natuurlijk, zoals het hoort.
Wat een domme mensenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.
Omdraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Feyenoord altijd bij hun talenten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.
Er was zelfs een tijd dat Feyenoorders Sergio Greene oranje inschreeuwde en dan niet op een ludieke Beugelsdijk manier.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.
Deden we dat maar wat meer. Dan was ZKA misschien niet zo woedend geworden over die bedragen op transfermarkt (lol)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Feyenoord altijd bij hun talenten.
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.
Dat is toch die ploeg die 2x door PSV ondersteboven gespeeld werd?quote:
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.
Waarheidquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Bodo na een tegengoal is echt vreselijk.
Extra scherm.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja fuck moet ik schakelen naar AZ? @:el-stinho is het leuk
Zou je middelmatig kunnen zeggen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.
Excuus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je middelmatig kunnen zeggen?
We zijn een Nederlandse club dus we doen de wedstrijdbespreking gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.
Hier.quote:
Dat ligt aan de defensie van PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe Kopenhagen vorige week 4x gescoord heeft.
Door Drommels en Sangaré.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe Kopenhagen vorige week 4x gescoord heeft.
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlandse club dus we doen de wedstrijdbespreking gewoon in het Nederlands.
Finsquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.
Welke taal is dit? @:mkrabby @:skieteselassie
Een of andere vervelende WLR moderator.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de moderator van dienst?
WLR is geen subforum.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere vervelende WLR moderator.
Wartaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.
Welke taal is dit? @:mkrabby @:skieteselassie
Dat volk moet werkelijk alles politiek georiënteerd maken dus daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere vervelende WLR moderator.
Ook buiten de SC?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat volk moet werkelijk alles politiek georiënteerd maken dus daar heb ik niet zoveel zin in.
Verkeerde topic.quote:
De loting is morgen in de Kuip?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord - PSV in de kwartvinale, u las het hier.
Als je er thuis 4 tegen krijgt vind ik het gek om te stellen dat het nu gespeeld is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Pas als @:mexicanobakker gerust is, is het gespeeld.
Maar daar is nog wel ondraaglijke spanning.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds ik naar AZ ben gezapt is er werkelijk niks aan. Ben ik er weer ingetrapt.
Het AS Roma - Vitesse topic staat in ONZ.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:26 schreef yats het volgende:
De fascisten hebben Italië in ieder geval nooit verlaten. Wat een bizarre organisatie hier.
Maar wel de lekkerste pizza's!quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:26 schreef yats het volgende:
De fascisten hebben Italië in ieder geval nooit verlaten. Wat een bizarre organisatie hier.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:26 schreef yats het volgende:
In OORquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het AS Roma - Vitesse topic staat in ONZ.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:26 schreef yats het volgende:
Leuk voor ONZ. Ik bepaal zelf waar ik post.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het AS Roma - Vitesse topic staat in ONZ.
Als je nou weer gaat claimen bij je edele delen te zijn gegrepen zoek je het gewoon op hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk voor ONZ. Ik bepaal zelf waar ik post.
Als die hier komt zegt ie: 'Allo 'allo!quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed coco en nu is het afwachten op de eerste mod.
Vaatwastabs.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een reclame voor wasmiddel met een 'epische' soundtrack
Slechte marketing.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een reclame voor wasmiddel met een 'epische' soundtrack
Bedankt, dan ga ik AZ kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az scheen leuk te zijn tot ik overschakelde en ik kijk nu weer naar PSV.
Welke serie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar naar Vitesse kijken tot ze achter komen.
Daarna serietijd.
Toornstra rechtsback genot.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling Feyenoord: Marciano; Toornstra, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra
wat
Ik ben net klaar met Euphoria, heerlijke seriequote:
@klaasweetalles dit gaat helemaal goedkomen met Feyenoord!quote:
Graag laten weten wat het wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Euphoria, heerlijke serie![]()
Dus maar even wat nieuws zoeken op HBO MaxGoden.
Utrechtsquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:46 schreef Zorro het volgende:
Waarom praat Aletha. Altijd. Met. Punten. In. Haar. Zinnen?
krankzinnig ditquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Klaasweetalles dit gaat helemaal goedkomen met Feyenoord!
Dat zit er Diks in.quote:
Erick ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
Domme Dani is eraan voor een eventuele kwartfinale.
Deze scheidrechter verdient al langer rood.quote:
Stond Aursnes niet vorige keer tweede helft cv? (en dan Geertruide op rechts)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had jij het graag gezien Klaas?
Aursnes op rechtsbackquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe had jij het graag gezien Klaas?
waren Nederlandse teams maar zo slim ja. Meestal pakken ze dan juist zelf rood…quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zou nu zo ongelofelijk gaan tijdrekken en op andere manieren vervelend doen.
Gegarandeerd dan binnen 10 minuten rood voor Kopenhagen. Die zijn nu al opgefokt.
Behalve bij Israel, dan kan het ineens wel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Die zahavi schiet echt elke bal zonder kracht hè. Alleen van dichtbij raakt die ze maar als het meer dan 15 Meter is is het altijd een slap balletje.
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :Squote:Op donderdag 17 maart 2022 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij maakt alleen hands? :S
Komen jouw katten je ook weleens muizen brengen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :S
Lomp? :Squote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :S
Nee die eer hebben ze mij nog niet verschaft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen jouw katten je ook weleens muizen brengen?
Schrok mij de pleuris en hem net 10 minuten moeten dwingen dat beest weer te vangen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die eer hebben ze mij nog niet verschaft.
Maatschappelijke stage.quote:
Denk dat er ook weinig spanning zal zitten daar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrok mij de pleuris en hem net 10 minuten moeten dwingen dat beest weer te vangen.
Ik ga de 21:00 maar overslaan na al deze spanning.
DRAUFGANGEREDquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Wit is een lompe voetballer
Dat was echt dom idd, zonde van mooie pass /assistquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Wit is een lompe voetballer
Ga maar Euphoria kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in de 21:00 wedstrijden.
Ik ga dan lekker naar het plafond staren denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Nu Ajax eruit ligt in de Champions League is er niet veel meer aan nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Een paar dagen wat moeilijk lopen zal @yats toch wel voor Vitesse overhebben lijkt me.quote:
Gefeliciteerd Davy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |