Deden we dat maar wat meer. Dan was ZKA misschien niet zo woedend geworden over die bedragen op transfermarkt (lol)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Feyenoord altijd bij hun talenten.
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.
Dat is toch die ploeg die 2x door PSV ondersteboven gespeeld werd?quote:
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.
Waarheidquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Bodo na een tegengoal is echt vreselijk.
Extra scherm.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja fuck moet ik schakelen naar AZ? @:el-stinho is het leuk
Zou je middelmatig kunnen zeggen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.
Excuus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je middelmatig kunnen zeggen?
We zijn een Nederlandse club dus we doen de wedstrijdbespreking gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.
Hier.quote:
Dat ligt aan de defensie van PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe Kopenhagen vorige week 4x gescoord heeft.
Door Drommels en Sangaré.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin me af te vragen hoe Kopenhagen vorige week 4x gescoord heeft.
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zijn een Nederlandse club dus we doen de wedstrijdbespreking gewoon in het Nederlands.
Finsquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.
Welke taal is dit? @:mkrabby @:skieteselassie
Een of andere vervelende WLR moderator.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de moderator van dienst?
WLR is geen subforum.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere vervelende WLR moderator.
Wartaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Olemme hollantilainen seura, joten käytämme ottelukeskustelut vain hollanniksi.
Welke taal is dit? @:mkrabby @:skieteselassie
Dat volk moet werkelijk alles politiek georiënteerd maken dus daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere vervelende WLR moderator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |