Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.
Omdraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.
Wtf. Altijd curry natuurlijk, zoals het hoort.
Dat doen ze bij Feyenoord altijd bij hun talenten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.
Er was zelfs een tijd dat Feyenoorders Sergio Greene oranje inschreeuwde en dan niet op een ludieke Beugelsdijk manier.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.
Deden we dat maar wat meer. Dan was ZKA misschien niet zo woedend geworden over die bedragen op transfermarkt (lol)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze bij Feyenoord altijd bij hun talenten.
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Had twee hele goede seizoenen, daarna eigenlijk al een stuk minder.
Dat is toch die ploeg die 2x door PSV ondersteboven gespeeld werd?quote:
Klopt. Vanaf daar bergafwaarts. Bij AZ nu gewoon een mediocre verdediger.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ging 'ie nou daarna naar Porto? Kwam 'ie ook niet echt uit de verf dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |