Liever frikandellen dan frikadellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
Ik denk niet dat Flekken beide oefenpotjes gaat keepen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, kan ik me niet voorstellen.
Hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever frikandellen dan frikadellen.
Enkel omdat het sociaal geaccepteerd is om ze verzuipen met saus en mensen mij bij alternatieven vreemd aankijkenquote:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
Nu was ik er ook nooit zo'n fan van maar toen hadden WE ook niet veel beter toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef Fargo het volgende:
Lekker BMI... Over Oranje gesproken... Wat hij daar ooit in gedaan heeft is me een groot raadsel.
Hopelijk Feyenoord v PSV in De Kuip als return.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Genoeg gezien.
Er komt een Nederlandse kwartfinale.
Derde worden op een WK iets wat nu ondenkbaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef Fargo het volgende:
Lekker BMI... Over Oranje gesproken... Wat hij daar ooit in gedaan heeft is me een groot raadsel.
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat het sociaal geaccepteerd is om ze verzuipen met saus en mensen mij bij alternatieven vreemd aankijken
True. Maar werd ook wel gehyped in zijn tijd bij Feyenoord. Was echt nooit wat bijzonders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu was ik er ook nooit zo'n fan van maar toen hadden WE ook niet veel beter toch?
De schuld van West-Friesland @JR @janceesquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.
Wtf. Altijd curry natuurlijk, zoals het hoort.
Wat een domme mensenquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen ik een keer in Amsterdam was vroegen ze of ik mijn frikandel speciaal met ketchup of curry wilde.
Wtf. Altijd curry natuurlijk, zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |