Ik schat de kans vrij groot dat hij 1e keeper wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Zit hij bij Oranje?
Dat kan toch niet.
Waarom zou die de voorkeur krijgen boven Flekken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Drommel in Oranje wordt echt een verschrikking.
Voetballend wel goed, de keeper van Kopenhagen houdt zowel geen ballen tegen als een bal overspelen.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou die de voorkeur krijgen boven Flekken?
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nogmaals dit is de CL.
Erg verwarrend allemaal.
Ik vrees dat het enkel verwarrend voor jou is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nogmaals dit is de CL.
Erg verwarrend allemaal.
Ach ik sla die aanstaande potjes van Oranje toch over.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat de kans vrij groot dat hij 1e keeper wordt.
Liever frikandellen dan frikadellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
Ik denk niet dat Flekken beide oefenpotjes gaat keepen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, kan ik me niet voorstellen.
Hemels voer echt waar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever frikandellen dan frikadellen.
Enkel omdat het sociaal geaccepteerd is om ze verzuipen met saus en mensen mij bij alternatieven vreemd aankijkenquote:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Rik Elfrink noemde het afgelopen week de Frikadellen Competitie.
Past beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |