waren Nederlandse teams maar zo slim ja. Meestal pakken ze dan juist zelf rood…quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:55 schreef Zorro het volgende:
Ik zou nu zo ongelofelijk gaan tijdrekken en op andere manieren vervelend doen.
Gegarandeerd dan binnen 10 minuten rood voor Kopenhagen. Die zijn nu al opgefokt.
Behalve bij Israel, dan kan het ineens wel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Die zahavi schiet echt elke bal zonder kracht hè. Alleen van dichtbij raakt die ze maar als het meer dan 15 Meter is is het altijd een slap balletje.
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :Squote:Op donderdag 17 maart 2022 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij maakt alleen hands? :S
Komen jouw katten je ook weleens muizen brengen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :S
Lomp? :Squote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij er enorm lomp ingaat. :S
Nee die eer hebben ze mij nog niet verschaft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen jouw katten je ook weleens muizen brengen?
Schrok mij de pleuris en hem net 10 minuten moeten dwingen dat beest weer te vangen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die eer hebben ze mij nog niet verschaft.
Maatschappelijke stage.quote:
Denk dat er ook weinig spanning zal zitten daar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schrok mij de pleuris en hem net 10 minuten moeten dwingen dat beest weer te vangen.
Ik ga de 21:00 maar overslaan na al deze spanning.
DRAUFGANGEREDquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Wit is een lompe voetballer
Dat was echt dom idd, zonde van mooie pass /assistquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Wit is een lompe voetballer
Ga maar Euphoria kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in de 21:00 wedstrijden.
Ik ga dan lekker naar het plafond staren denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Nu Ajax eruit ligt in de Champions League is er niet veel meer aan nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
Een paar dagen wat moeilijk lopen zal @yats toch wel voor Vitesse overhebben lijkt me.quote:
Gefeliciteerd Davy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |