SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik neem me altijd voor niet alleen voor mezelf en mijn eigen portemonnee te stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die op een partij stemmen 'want zij zijn de enige die mn parkeerplek willen houden' heb ik serieus gehoord![]()
![]()
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flink zonnig hier.
En ZOMG, Hulkenberg weer in actie in de F1 dit weekend.
Dat vind ik meer van korianderquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Het was wel zo dat de lijsttrekker vroeger bijna altijd een man was. Dan snap ik het signaal dat mensen wilden geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is best apart.
Stemmen op diegene die jij het beste vindt lijkt me beter
Of hebben we het hier al over gehad
Same, en als ik het voor mezelf doe daar dan wel gewoon eerlijk in zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor niet alleen voor mezelf en mijn eigen portemonnee te stemmen.
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was wel zo dat de lijsttrekker vroeger bijna altijd een man was. Dan snap ik het signaal dat mensen wilden geven.
Ach, ze stemmen tenminste nog.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoor
Klassiekertje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.quote:
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoor
Nou doe je alsof daar wat mis mee isquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
Ja, daarom alleen al ga ik altijd stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.
Lijsttrekkers zijn geprivilegieerde mensen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je alsof daar wat mis mee is
Leg even uit aan Sylvana. Kujjelachejonge.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijsttrekkers zijn geprivilegieerde mensen!
Ja, de lijsten zijn diverser. De gevulde zetels niet hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg even uit aan Sylvana. Kujjelachejonge.
Daar heb ik niet zo'n kijk op. Ik dacht dat het in de Tweede Kamer al redelijk 50-50 was, maar het is 39-61.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de lijsten zijn diverser. De gevulde zetels niet hoor.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.
Bij gemeenteraad valt het wel mee hoeveel mensen op de lijsttrekker stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
Veel grijze (of kale) blanke kerels hier.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n kijk op. Ik dacht dat het in de Tweede Kamer al redelijk 50-50 was, maar het is 39-61.
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij gemeenteraad valt het wel mee hoeveel mensen op de lijsttrekker stemmen
Verschilt sowieso heel erg per partij, dat is ook wel interessant
Ach, hebben die ook iets te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel grijze (of kale) blanke kerels hier.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.
Toch wat dichterbijquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.
Heb je geen gratis knipbeurt gekregen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar dat had ik niet gedaan als ik het niet genoeg met 'm eens was.
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen gratis knipbeurt gekregen?
Waarom zou je een knipbeurt weggeven? Had je die van tevoren al betaald?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.
Sterker nog, ik heb een keer een knipbeurt weggegeven.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:59 schreef Recce het volgende:
In Den Haag was het gezellig:
[ afbeelding ]
Mijn nekharen gaan altijd recht overeind staan als ik Verdonk zie.
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".quote:
Zal ik eens een boekje overjou open doen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".
'VAN JOU WIL IK OOK GEEN STEM!!!'quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".
Bij De Mos moet ik altijd lachen. Die wil ik een lolly geven en zo'n petje met een propeller erop.quote:
Oh, cool! Was er nog een verschil tussen het aantal stempassen en het aantal stembiljetten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef Crack_ het volgende:
Mocht gisteren de stempassen van de stemlocatie in de tweede kamer tellen, dat was wel leuk.
D66 was daar grote winnaar
GA LEZEN DAN! Je wilde zelf meer weten! 24 pagina's is niets.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 6 weken geleden meeting gehad over $onderwerp. Nooit meer wat van gehoord. Afgelopen week maar eens tegen wat mensen aan geschopt van "Hey gebeurt er nog wat?"
Nu een uitnodiging voor een bijpraatsessie van een half uur. Morgenmiddag.
Okee prima.
En hier heb je 24 pagina's PDF ter voorbereiding, even doorlezen graag![]()
Ja, je moeder
Ja, tijdens die eerste lockdown kon je tegoedbonnen kopen voor een knipbeurt "wanneer het weer mocht". Heb ik uiteindelijk aan m'n zusje gegeven, ik was toen mee om taxi te spelen (want ze paste niet meer achter het stuur/zwanger).quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je een knipbeurt weggeven? Had je die van tevoren al betaald?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik eens een boekje overjou open doen?
Hehe ja echt zo'n karikatuur mannetjequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij De Mos moet ik altijd lachen. Die wil ik een lolly geven en zo'n petje met een propeller erop.
Ja je sodemietert maar lekker op. Ik heb ook andere dingen te doen hoor daagquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
GA LEZEN DAN! Je wilde zelf meer weten! 24 pagina's is niets.
Ohja ik bedoel uiteraard stembiljetten tellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, cool! Was er nog een verschil tussen het aantal stempassen en het aantal stembiljetten?
Was je achteraf blij dat je de knipbeurt had weggegeven toen je het resultaat zag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, tijdens die eerste lockdown kon je tegoedbonnen kopen voor een knipbeurt "wanneer het weer mocht". Heb ik uiteindelijk aan m'n zusje gegeven, ik was toen mee om taxi te spelen (want ze paste niet meer achter het stuur/zwanger).
Ik gaf 'm pas weg toen het knippen al gebeurd was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je achteraf blij dat je de knipbeurt had weggegeven toen je het resultaat zag?
Man3, je kunt ook wel een keer interesse tonen. Ze hebben keihard gewerkt aan die 24 pagina's.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je sodemietert maar lekker op. Ik heb ook andere dingen te doen hoor daag
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt het lijkt net alsof de hele wereld van mening is dat ik NIETS anders te doen heb dan de hele dag te wachten totdat hij of zij mij nodig heeft
Je moeder. Ik hoor het morgen welquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je kunt ook wel een keer interesse tonen. Ze hebben keihard gewerkt aan die 24 pagina's.
Een paar jaar geleden lag ik wat rond in de officiële uitslag van de gemeente Enschede en daar zaten best veel van dat soort verschillen in! Echt tientallen in totaal voor de hele gemeente, geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja ik bedoel uiteraard stembiljetten tellen. En nee, dat kan ook bijna niet eigenlijk.
We hadden na het tellen van de stembiljetten op partijniveau wel een verschil met het totale aantal stembiljetten maar die fouten haal je er (bijna altijd) automatisch weer uit bij tellen op kandidaatsniveau
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 6 weken geleden meeting gehad over $onderwerp. Nooit meer wat van gehoord. Afgelopen week maar eens tegen wat mensen aan geschopt van "Hey gebeurt er nog wat?"
Nu een uitnodiging voor een bijpraatsessie van een half uur. Morgenmiddag.
Okee prima.
En hier heb je 24 pagina's PDF ter voorbereiding, even doorlezen graag![]()
Ja, je moeder
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gaf 'm pas weg toen het knippen al gebeurd was.
Dat is onder het gemiddelde van 5quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu de verwarming 24/7 aan op 18 graden (sinds mijn ramen zijn vervangen) en gebruik 3 kuub gas per dag. Is dat veel of weinig?
Moet 'm te vriend houden.quote:
geen verreke?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Dalijk brooike werme kiep [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik las dit spraakgebrek verkeerd.quote:
Is al jaren een aflopende zaak heel dat ruslandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Rusland lijkt me echt een gezellig land nu. Poetin gaat het land zuiveren.
Gaat hem zelf de kop kosten lijkt me zo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Iedereen moet braaf naar Poetin luisteren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Ja, uiteindelijk wel, maar zo'n schrikbewind kan best een tijd werken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat hem zelf de kop kosten lijkt me zo.
zo lang hij nog mensen heeft die het willen uitvoeren jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel, maar zo'n schrikbewind kan best een tijd werken.
Het functioneert ook niet. Het is een grote corrupte bende. Poetin kan denken dat Oekraīne eigenlijk geen land is, maar voor Rusland geldt dat eigenlijk veel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al jaren een aflopende zaak heel dat rusland
ja dit is dus wat je een ouhoudbare situatie noemt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het functioneert ook niet. Het is een grote corrupte bende. Poetin kan denken dat Oekraīne eigenlijk geen land is, maar voor Rusland geldt dat eigenlijk veel meer.
Straks valt het in 141 stukjes uiteen die allemaal kernwapens hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit is dus wat je een ouhoudbare situatie noemt.
Dannog. Als DAT de enige reden is om af te zien van demilitarisatie van Rusland, wat op zich best een compromis kan zijn, dan is dat ook nogal lachwekkend tochquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks valt het in 141 stukjes uiteen die allemaal kernwapens hebben.
Denk je dat er uit de onderhandelingen komt dat Rusland gedemilitariseerd wordt? Ik wist niet dat het zo slecht ging.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog. Als DAT de enige reden is om af te zien van demilitarisatie van Rusland, wat op zich best een compromis kan zijn, dan is dat ook nogal lachwekkend toch
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Voel me sinds gisteravond al niet helemaal oke. Volgens mij was de kip niet gaar ofzo.
Neen. Wel redelijk wat stembiljetten met meerdere rode bolletjes maar dat komt ook omdat je in bepaalde landen op meerdere mensen mag stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden lag ik wat rond in de officiële uitslag van de gemeente Enschede en daar zaten best veel van dat soort verschillen in! Echt tientallen in totaal voor de hele gemeente, geloof ik.
Waren er stembiljetten op basis waarvan je de stemmer direct naar een psychiatrische kliniek zou verwijzen?
Nee dat denk ik niet hoor. Maar hoe het militair nu met ze gaat is ronduit lachwekkend. Honderden tot over de 1000 tanks al kwijt in 2 weken, logistiek 0,0 op orde, sentiment van de bevolking totaal verkeerd ingeschat. Het lijkt gewoon nergens op. Ja ze hebben een hoop bommen en raketten en ja dat is best heel vervelend ja. Maar als deze oorlog voorbij is is er echt niemand meer bang voor Ruslandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat er uit de onderhandelingen komt dat Rusland gedemilitariseerd wordt? Ik wist niet dat het zo slecht ging.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen. Wel redelijk wat stembiljetten met meerdere rode bolletjes maar dat komt ook omdat je in bepaalde landen op meerdere mensen mag stemmen.
En vorig jaar bij de verkiezingen wel een stembiljet gehad waarop echt een heel verhaal stond geschreven, dat was wel leuk
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Katten in de zon is zo ontspannend om naar te kijken
Neequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]Maar geen hakenkruizen of pentagrammen dus?
Volop zon in den haagquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind het beetje tegenvallen qua zon vandaag.
Nou, ik vind het verontrustend. Die kernwapens zijn er nog gewoon hč? Als dat vredesoverleg niets oplevert, is de kans best groot dat Poetin er één gaat inzetten en dan moeten we in het vervolg naar Poetin luisteren, want anders ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor. Maar hoe het militair nu met ze gaat is ronduit lachwekkend. Honderden tot over de 1000 tanks al kwijt in 2 weken, logistiek 0,0 op orde, sentiment van de bevolking totaal verkeerd ingeschat. Het lijkt gewoon nergens op. Ja ze hebben een hoop bommen en raketten en ja dat is best heel vervelend ja. Maar als deze oorlog voorbij is is er echt niemand meer bang voor Rusland
Cuuutequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat wacht nog op de zon. De bewolking begint wel dunner te worden.
Nog geen rokjes in de winkel gezienquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Als ie dat doet krijgt ie iets terug wat de wereld nog nooit gezien heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vind het verontrustend. Die kernwapens zijn er nog gewoon hč? Als dat vredesoverleg niets oplevert, is de kans best groot dat Poetin er één gaat inzetten en dan moeten we in het vervolg naar Poetin luisteren, want anders ...
Hier schijnt de zon nu, nog even geduldquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat wacht nog op de zon. De bewolking begint wel dunner te worden.
Bewolking trekt naar het oosten weg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewolking trekt naar het oosten weg.
Dan weet je dat je naar den haag moet komen.quote:
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die overal pentagrammen op kalken niet helemaal in orde.
Tegenwoordig gaat ze in de woonkamer mauwen als de zon naar binnen schijnt. Dan wil ze met de reflectie van m'n horloge spelen.quote:
Hmm, zit wel een kern van waarheid in gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die overal pentagrammen op kalken niet helemaal in orde.
Ja, nou, laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie dat doet krijgt ie iets terug wat de wereld nog nooit gezien heeft.
Maar ja, misschien doet ie dat wel, zou kunnen.
Terwijl het duidelijk een heartagram isquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.
Ja maar moet je maar weten en van een afstandje zie je dat wel iets minder goed denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terwijl het duidelijk een heartagram is
Dat klinkt heel liefquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat ze in de woonkamer mauwen als de zon naar binnen schijnt. Dan wil ze met de reflectie van m'n horloge spelen.
Weet je wat je dan zou willen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Wel een extra reden om keertje te laten coveren.
Nee moet nog steeds keertje een tattooshop binnen wandelen voor ideeën.quote:
Is misschien ook wel weer zo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar moet je maar weten en van een afstandje zie je dat wel iets minder goed denk ik.
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.
Klinkt als iets wat ergens in 1939 begonquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Ik heb er niks tegen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.
Hm okequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds keertje een tattooshop binnen wandelen voor ideeën.Maar volgens een vriendin (die altijd wel een afspraak heeft ergens) is het toch super druk nu met wachttijden dus geen haast.
Ja, dat is wel de beste leef eigenlijk, als je dat zo ziet!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lief
Mijn katten doen gewoon te schattig in de zon, en zooooo relaxt
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor.Maar ik hoef het zelf niet + ik ben allang geen fan meer van deze band haha.
Nicequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.
Dat doen ze bij iedere tattoo joh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.
Haal je hem wel op tijd eruit als hij gaat uitgroeien?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga toch voor die bridge piercing, als ziekenhuis het okee vindt. Pray for me
Dikke streep.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
Anders krijg je zo'n lelijke litteken op je neus.
Nee hihahoquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal je hem wel op tijd eruit als hij gaat uitgroeien?
Wat wil je laten zetten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
En had tattoomeisje uit Berlijn gedm't dat ik echt HEEL ERG GRAAG een tattoo van haar wil, of ze niet even naar Nederland kan komen.
Haar reactie was eigenlijk 'goed idee, waar moet ik zijn'
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
Een tripje naar Berlijn is anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
En had tattoomeisje uit Berlijn gedm't dat ik echt HEEL ERG GRAAG een tattoo van haar wil, of ze niet even naar Nederland kan komen.
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
True maar niet gecombineerd met een nieuwe tattooquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een tripje naar Berlijn is anders ook niet verkeerd.
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.
Welke?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
Iets van haar, @zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijlquote:
Waren ze bang dat je mummies ging oproepen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.
Met beide heb ik eigenlijk geen ervaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True maar niet gecombineerd met een nieuwe tattoo
Ja nee het is het kruis van huppeldepup!!!!!``1quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren ze bang dat je mummies ging oproepen?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met beide heb ik eigenlijk geen ervaring.
Heb je al tattoos?
Ach nee toch! Wat verschrikkelijk. En dan volgende keer binnen komen met een kruisje aan je ketting maar dat die op z'n kop hangt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee het is het kruis van huppeldepup!!!!!``1
Snap ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja, en ik wil niks moeten als ik een nieuwe laat zetten want dan toch spanning en adrenaline en nee.
Als ik naar Berlijn ga dan wil ik aandacht hebben voor Berlijn en niet in mn hoofd ergens anders mee bezig zijn
Waarschijnlijk is er heel hard voor je gebeden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.
Oh cool!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets van haar, @:zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijl
Ikea heeft dit jaar ook amper buitenlampjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil led lampionnetjes hebben, maar de Xenos heeft ze nog niet liggen![]()
#luxeprobleem
struggles.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil led lampionnetjes hebben, maar de Xenos heeft ze nog niet liggen![]()
#luxeprobleem
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er heel hard voor je gebeden.
Ik heb nu ook van die led lampen die je in de grond kan steken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ikea heeft dit jaar ook amper buitenlampjes
wat dachten ze dat je mankeerde?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Als het van de zomer laat donker is is 1,5 uur wel zat eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu ook van die led lampen die je in de grond kan steken.
3 stukswaarom niet per 4?
x infinity
Maar oke, die staan nu in de schaduw en branden dus 1,5 uur of zo.. niet echt ideaal, maar het staat wel gezellig die 1,5 uur
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.quote:
Bezeten door een Egyptische demoonquote:
Woon je op de biblebelt ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van je beschrijvingen van jezelf hier trek ik die statement in twijfelquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van je beschrijvingen van jezelf hier trek ik die statement in twijfel
Dat is lekker awkward!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb altijd gelijkquote:
liep je een beetje gebochelt met een zak caviavoer op je rug?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is lekker awkward!Waarom dachten ze dat je iets mankeerde?
Of ze lezen hier mee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een soort geheime dienst en weten ze van je tompoucegebruik.
Niet helemaal mijn stijl maar wel mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets van haar, @:zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijl
Misschien hebben ze ook een abonnement.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet aan. US overleven ze niet.
Je moet ook niet herkenbaar uit de sexshop in Ede lopen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien ook zo'n muur met allerlei gegevens over CL met draadjes om verbanden aan te leggen etc. Allemaal bakkers, supermarkten, caviadealers erop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook een abonnement.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien ook zo'n muur met allerlei gegevens over CL met draadjes om verbanden aan te leggen etc. Allemaal bakkers, supermarkten, caviadealers erop.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep je een beetje gebochelt met een zak caviavoer op je rug?
quote:
Volop zon!quote:
Ja walgelijk is dat hequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doequote:
Hmm.. heeft tijd nodig denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doe
Het is maar een griepje!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doe
Ja dat denk ik ook. het is vooral erg frustrerend.quote:
Kan ik begrijpen ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. het is vooral erg frustrerend.
Voor sommigen wel ja.quote:
quote:Stallone: "I'm making a movie about composers. I'm playing Beethoven."
Van Damme: "I'll be Mozart."
Schwarzenegger: "Stop it guys, I'm not sayin' it!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom vind je het relevant dat ik weet wat jij vindt van mijn tattoos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels al wel minder fel is geworden.
Your beauty never ever scared me.
Haha nee dat snap ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom vind je het relevant dat ik weet wat jij vindt van mijn tattoos?
Ik vind dat altijd zo'n bijzondere opmerkingheb ze niet voor jou gezet hoor
Bedoelde het niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Crack_ het volgende:
En denk dat je 9/10 keer mensen hun mening krijgt, nou ennnnnnnn!
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel jammer dat deze tattoo:Ohja jammer is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels al wel minder fel is geworden.Baby darling doll face honey
Natuurlijk mag dat maar waarom denk je dat ik dat wil weten? Het is mijn lichaam zeg maarquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee dat snap ik.Ik vind hem ook wel geinig hoor maar ook beetje creepy. Mag toch?
Ik val je ook niet aan hoor, 'rustig'quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoelde het niet verkeerd hoor.Rustig.
Ja veren zijn wel echt grijs nu maar hoort mss ook wel zo. Weet wel dat het sowieso niet met zwart gedaan is maar ja door sokken enz slijt dat toch dacht ik.quote:
Ik hoopte dat je ging vertellen wat het voor poppetje is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat maar waarom denk je dat ik dat wil weten? Het is mijn lichaam zeg maar
Ik weet oprecht niet wat ik moet met die opmerkingen behalve denken 'oke fantatisch, en nu?'
Bij sommige tattoo's is dat vervagen wel mooi maar bij sommige maakt het ze echt een stuk minder mooi. Zou je het ooit willen laten bijwerken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja veren zijn wel echt grijs nu maar hoort mss ook wel zo. Weet wel dat het sowieso niet met zwart gedaan is maar ja door sokken enz slijt dat toch dacht ik.
Oh, soort combinatie van leeuw/octopus oid. Maar weet niet echt hehe, vond gewoon leukquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je ging vertellen wat het voor poppetje is.
Hmm als het echt heel licht gaat worden (of de kraaltjes niet meer mooi in kleur) dan laat ik het wel bijwerken denk ik. Ondanks dat ik het een hel vond maar ja een lelijke tattoo is ook stom.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Bij sommige tattoo's is dat vervagen wel mooi maar bij sommige maakt het ze echt een stuk minder mooi. Zou je het ooit willen laten bijwerken?
Dat vind ik wel weer grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh, soort combinatie van leeuw/octopus oid. Maar weet niet echt hehe, vond gewoon leuk
Willen gewoon allemaal aandacht!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda zal zijn lunchpauze wel even rekken voordat hij terugkomt.
Ja zonde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm als het echt heel licht gaat worden (of de kraaltjes niet meer mooi in kleur) dan laat ik het wel bijwerken denk ik. Ondanks dat ik het een hel vond maar ja een lelijke tattoo is ook stom.
Sorry ben afgeleid door die tenenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Dit plaatje had ik jaren op mijn pc staan:
[ afbeelding ]
Daar hebben we ons eigen ding van gemaakt.
Van die voetklauwenquote:
Velociraptorvoetenquote:
Ziet er ook uit als van die voeten waarbij je met lopen altijd pijn hebtquote:
Waren jullie laatst met P&O naar de UK?quote:
Daarom goede wandelschoenenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als van die voeten waarbij je met lopen altijd pijn hebt
Cardboard crackquote:
Is die chocoladetoko dicht?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:51 schreef dud0r het volgende:
Is m'n crackdealer er niet. En de assistent crackdealer weet niet hoe ver het sorteren is
Nee die is openquote:
Ander keertje weer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:01 schreef Karzai het volgende:
Even de domtoren beklimmen is goed voor je
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]Is recht een been of arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alleen nog de happy fish aan het zoeken bij de angler fish?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vond het al zo vaag ja. Geen spoor van wat er aan de hand was, alleen dat ze "de komende uren niet gaan varen"quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Waren jullie laatst met P&O naar de UK?
Gaat niet helemaal goed daar![]()
https://www.hln.be/econom(...)e-krachten~abe50c6e/
ik had een stukje chocolade en een halve gevulde koek bij m'n waterquote:
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een in delen opgesneden snicker? Dat klinkt lekkerder bij thee
quote:
niet als je na het snijden van elk stukje even je vingers aflikt en dan het volgende stuk beet paktquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Een in delen opgesneden snicker? Dat klinkt lekkerder bij thee
Been (knie) maar heb er geen duidelijker foto vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is recht een been of arm?
Ik ben alleen nog de happy fish aan het zoeken bij de angler fish?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
AFBLIJVEN NEEM JE EIGEN SNICKERS MEEquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Been (knie) maar heb er geen duidelijker foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die smilie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
die zijn niet lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu Snickers met pindakaas MAAR TRAP ER NIET IN.
quote:
Niet lekker?!quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Eens.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Die koop ik dan ook nooit want dan zijn ze gelijk op
Ja, bleh. Niet lekker idd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Oef jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:04 schreef dud0r het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/reeses-peanut-butter-cups-white/
Deze zijn lekker @:cherrylips
het klinkt lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/producten/croky-sate-flavour-270g-191714ZK
Deze was lekker zeiden jullie laatst?
Jaa, ik vind die onverwachts echt lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
lijkt wel op die pinda knabbels waar @liesje1979 zo gek op isquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Been (knie) maar heb er geen duidelijker foto vanDiepzeevis met zo 'n lampje grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Been (knie) maar heb er geen duidelijker foto vanOhw, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee je kunt ze ook beter opeten dan er op gaan staan dansenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Hier mag je ongestraft op stampen, je krijgt het alleen niet meer van je zool af.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je kunt ze ook beter opeten dan er op gaan staan dansen
en je hoeft er geen 50 cent voor te betalenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier mag je ongestraft op stampen, je krijgt het alleen niet meer van je zool af.
Dat heb k gemistquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)g-met-brug-rotterdam
@:bitterbal is druk vanmiddag![]()
Moet je je boot maar niet "Jenga" noemen
[ afbeelding ]
gewoon doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg weer eens een onterechte pismail vanuit het niets.
Heb zin om die happende plant van Mario als GIF naar dat mens te sturen.
om te knuffelen toch niet om je agressie af te reagerenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia erbij gepakt, Azure is de klos.. even wat cavia-therapie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, even knuffelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
om te knuffelen toch niet om je agressie af te reageren
Welke?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg weer eens een onterechte pismail vanuit het niets.
Heb zin om die happende plant van Mario als GIF naar dat mens te sturen.
Die Piranha plantquote:
Die manquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:47 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/291965/(...)ur-te-schaatsen.html
nice
Als het geen consequenties had, dan had ik hem al 1 miljoen keer verzondenquote:
Ik permitteer me soms ook wel wat omgangsvormen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het geen consequenties had, dan had ik hem al 1 miljoen keer verzonden
Of een echte..
Ja, dat is wel smullen, maar dat kan ik mij nog niet permitterenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik permitteer me soms ook wel wat omgangsvormen hoorNaja deal with it weetje.
![]()
Als je een doc uploadt in een Teamschat en letterlijk ELK woord is rood of doorgehaald, dan zeg ik gewoon "Zoiets onleesbaars heb ik nog nooit gezien
"
En vervolgens iedereen van "OMG wat zegt ie nou"
Nog een half uurtje en dan vind ik het ook geschetenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
Laatste meeting van de dag en dan gooi ik de laptop dicht
Mijn laatste sessie is een half uur geleden begonnen en wordt opgenomen ter terugkijking. Joinen of bier?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
Laatste meeting van de dag en dan gooi ik de laptop dicht
part timersquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een half uurtje en dan vind ik het ook gescheten
Ik heb deze week 42 uur gewerkt, dat vind ik netjes zat.quote:
Ik hoop zo nog wel even naar buiten te kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
kan net zo goed nog even joinen. Het is toch te koud voor buiten.
Kuttiefesteringsharastof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |