SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik neem me altijd voor niet alleen voor mezelf en mijn eigen portemonnee te stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die op een partij stemmen 'want zij zijn de enige die mn parkeerplek willen houden' heb ik serieus gehoord![]()
![]()
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flink zonnig hier.
En ZOMG, Hulkenberg weer in actie in de F1 dit weekend.
Dat vind ik meer van korianderquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Het was wel zo dat de lijsttrekker vroeger bijna altijd een man was. Dan snap ik het signaal dat mensen wilden geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is best apart.
Stemmen op diegene die jij het beste vindt lijkt me beter
Of hebben we het hier al over gehad
Same, en als ik het voor mezelf doe daar dan wel gewoon eerlijk in zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor niet alleen voor mezelf en mijn eigen portemonnee te stemmen.
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was wel zo dat de lijsttrekker vroeger bijna altijd een man was. Dan snap ik het signaal dat mensen wilden geven.
Ach, ze stemmen tenminste nog.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoor
Klassiekertje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.quote:
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je een signaal wil geven maar niet als dat dat het enige zou zijn dat telt en je verder nergens naar kijkt. Maar iedereen zn eigen beweegredenen om te stemmen hoor
Nou doe je alsof daar wat mis mee isquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
Ja, daarom alleen al ga ik altijd stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.
Lijsttrekkers zijn geprivilegieerde mensen!quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou doe je alsof daar wat mis mee is
Leg even uit aan Sylvana. Kujjelachejonge.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijsttrekkers zijn geprivilegieerde mensen!
Ja, de lijsten zijn diverser. De gevulde zetels niet hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg even uit aan Sylvana. Kujjelachejonge.
Daar heb ik niet zo'n kijk op. Ik dacht dat het in de Tweede Kamer al redelijk 50-50 was, maar het is 39-61.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de lijsten zijn diverser. De gevulde zetels niet hoor.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel eerlijk: m'n voornaamste reden om dit jaar te gaan, was om zoveel mogelijk te voorkomen dat die engerds van FvD wat te zeggen krijgen.
Bij gemeenteraad valt het wel mee hoeveel mensen op de lijsttrekker stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het een paar decennia geleden veel belangrijker was. Toen maakten mensen er echt een statement mee. Nu speelt het minder een rol omdat de emancipatie een stuk verder is en de lijsten veel diverser zijn. En de meeste mensen stemmen gewoon op de lijsttrekker, dus als je de eerste vrouw uitzoekt, heb je de eerste stap van verder kijken al gezet.
Veel grijze (of kale) blanke kerels hier.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n kijk op. Ik dacht dat het in de Tweede Kamer al redelijk 50-50 was, maar het is 39-61.
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij gemeenteraad valt het wel mee hoeveel mensen op de lijsttrekker stemmen
Verschilt sowieso heel erg per partij, dat is ook wel interessant
Ach, hebben die ook iets te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel grijze (of kale) blanke kerels hier.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.
Toch wat dichterbijquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo inderdaad. Ik hoor van veel mensen dat ze op iemand die ze kennen stemmen. Dat heb ik zelf ook gedaan.
Heb je geen gratis knipbeurt gekregen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar dat had ik niet gedaan als ik het niet genoeg met 'm eens was.
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen gratis knipbeurt gekregen?
Waarom zou je een knipbeurt weggeven? Had je die van tevoren al betaald?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.
Sterker nog, ik heb een keer een knipbeurt weggegeven.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:59 schreef Recce het volgende:
In Den Haag was het gezellig:
[ afbeelding ]
Mijn nekharen gaan altijd recht overeind staan als ik Verdonk zie.
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".quote:
Zal ik eens een boekje overjou open doen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".
'VAN JOU WIL IK OOK GEEN STEM!!!'quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, of een "haha, ik ken jou, no way dat je m'n stem krijgt".
Bij De Mos moet ik altijd lachen. Die wil ik een lolly geven en zo'n petje met een propeller erop.quote:
Oh, cool! Was er nog een verschil tussen het aantal stempassen en het aantal stembiljetten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef Crack_ het volgende:
Mocht gisteren de stempassen van de stemlocatie in de tweede kamer tellen, dat was wel leuk.
D66 was daar grote winnaar
GA LEZEN DAN! Je wilde zelf meer weten! 24 pagina's is niets.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 6 weken geleden meeting gehad over $onderwerp. Nooit meer wat van gehoord. Afgelopen week maar eens tegen wat mensen aan geschopt van "Hey gebeurt er nog wat?"
Nu een uitnodiging voor een bijpraatsessie van een half uur. Morgenmiddag.
Okee prima.
En hier heb je 24 pagina's PDF ter voorbereiding, even doorlezen graag![]()
Ja, je moeder
Ja, tijdens die eerste lockdown kon je tegoedbonnen kopen voor een knipbeurt "wanneer het weer mocht". Heb ik uiteindelijk aan m'n zusje gegeven, ik was toen mee om taxi te spelen (want ze paste niet meer achter het stuur/zwanger).quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je een knipbeurt weggeven? Had je die van tevoren al betaald?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal ik eens een boekje overjou open doen?
Hehe ja echt zo'n karikatuur mannetjequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij De Mos moet ik altijd lachen. Die wil ik een lolly geven en zo'n petje met een propeller erop.
Ja je sodemietert maar lekker op. Ik heb ook andere dingen te doen hoor daagquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
GA LEZEN DAN! Je wilde zelf meer weten! 24 pagina's is niets.
Ohja ik bedoel uiteraard stembiljetten tellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, cool! Was er nog een verschil tussen het aantal stempassen en het aantal stembiljetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |