Ja, uiteindelijk wel, maar zo'n schrikbewind kan best een tijd werken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat hem zelf de kop kosten lijkt me zo.
zo lang hij nog mensen heeft die het willen uitvoeren jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel, maar zo'n schrikbewind kan best een tijd werken.
Het functioneert ook niet. Het is een grote corrupte bende. Poetin kan denken dat Oekraīne eigenlijk geen land is, maar voor Rusland geldt dat eigenlijk veel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al jaren een aflopende zaak heel dat rusland
ja dit is dus wat je een ouhoudbare situatie noemt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het functioneert ook niet. Het is een grote corrupte bende. Poetin kan denken dat Oekraīne eigenlijk geen land is, maar voor Rusland geldt dat eigenlijk veel meer.
Straks valt het in 141 stukjes uiteen die allemaal kernwapens hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit is dus wat je een ouhoudbare situatie noemt.
Dannog. Als DAT de enige reden is om af te zien van demilitarisatie van Rusland, wat op zich best een compromis kan zijn, dan is dat ook nogal lachwekkend tochquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks valt het in 141 stukjes uiteen die allemaal kernwapens hebben.
Denk je dat er uit de onderhandelingen komt dat Rusland gedemilitariseerd wordt? Ik wist niet dat het zo slecht ging.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog. Als DAT de enige reden is om af te zien van demilitarisatie van Rusland, wat op zich best een compromis kan zijn, dan is dat ook nogal lachwekkend toch
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Voel me sinds gisteravond al niet helemaal oke. Volgens mij was de kip niet gaar ofzo.
Neen. Wel redelijk wat stembiljetten met meerdere rode bolletjes maar dat komt ook omdat je in bepaalde landen op meerdere mensen mag stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden lag ik wat rond in de officiële uitslag van de gemeente Enschede en daar zaten best veel van dat soort verschillen in! Echt tientallen in totaal voor de hele gemeente, geloof ik.
Waren er stembiljetten op basis waarvan je de stemmer direct naar een psychiatrische kliniek zou verwijzen?
Nee dat denk ik niet hoor. Maar hoe het militair nu met ze gaat is ronduit lachwekkend. Honderden tot over de 1000 tanks al kwijt in 2 weken, logistiek 0,0 op orde, sentiment van de bevolking totaal verkeerd ingeschat. Het lijkt gewoon nergens op. Ja ze hebben een hoop bommen en raketten en ja dat is best heel vervelend ja. Maar als deze oorlog voorbij is is er echt niemand meer bang voor Ruslandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat er uit de onderhandelingen komt dat Rusland gedemilitariseerd wordt? Ik wist niet dat het zo slecht ging.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen. Wel redelijk wat stembiljetten met meerdere rode bolletjes maar dat komt ook omdat je in bepaalde landen op meerdere mensen mag stemmen.
En vorig jaar bij de verkiezingen wel een stembiljet gehad waarop echt een heel verhaal stond geschreven, dat was wel leuk
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Katten in de zon is zo ontspannend om naar te kijken
Neequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]Maar geen hakenkruizen of pentagrammen dus?
Volop zon in den haagquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind het beetje tegenvallen qua zon vandaag.
Nou, ik vind het verontrustend. Die kernwapens zijn er nog gewoon hč? Als dat vredesoverleg niets oplevert, is de kans best groot dat Poetin er één gaat inzetten en dan moeten we in het vervolg naar Poetin luisteren, want anders ...quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor. Maar hoe het militair nu met ze gaat is ronduit lachwekkend. Honderden tot over de 1000 tanks al kwijt in 2 weken, logistiek 0,0 op orde, sentiment van de bevolking totaal verkeerd ingeschat. Het lijkt gewoon nergens op. Ja ze hebben een hoop bommen en raketten en ja dat is best heel vervelend ja. Maar als deze oorlog voorbij is is er echt niemand meer bang voor Rusland
Cuuutequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat wacht nog op de zon. De bewolking begint wel dunner te worden.
Nog geen rokjes in de winkel gezienquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind het beetje tegenvallen qua zon vandaag.
Als ie dat doet krijgt ie iets terug wat de wereld nog nooit gezien heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vind het verontrustend. Die kernwapens zijn er nog gewoon hč? Als dat vredesoverleg niets oplevert, is de kans best groot dat Poetin er één gaat inzetten en dan moeten we in het vervolg naar Poetin luisteren, want anders ...
Hier schijnt de zon nu, nog even geduldquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]Mijn kat wacht nog op de zon. De bewolking begint wel dunner te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |