Was je achteraf blij dat je de knipbeurt had weggegeven toen je het resultaat zag?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, tijdens die eerste lockdown kon je tegoedbonnen kopen voor een knipbeurt "wanneer het weer mocht". Heb ik uiteindelijk aan m'n zusje gegeven, ik was toen mee om taxi te spelen (want ze paste niet meer achter het stuur/zwanger).
Ik gaf 'm pas weg toen het knippen al gebeurd was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je achteraf blij dat je de knipbeurt had weggegeven toen je het resultaat zag?
Man3, je kunt ook wel een keer interesse tonen. Ze hebben keihard gewerkt aan die 24 pagina's.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je sodemietert maar lekker op. Ik heb ook andere dingen te doen hoor daag
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt het lijkt net alsof de hele wereld van mening is dat ik NIETS anders te doen heb dan de hele dag te wachten totdat hij of zij mij nodig heeft
Je moeder. Ik hoor het morgen welquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, je kunt ook wel een keer interesse tonen. Ze hebben keihard gewerkt aan die 24 pagina's.
Een paar jaar geleden lag ik wat rond in de officiële uitslag van de gemeente Enschede en daar zaten best veel van dat soort verschillen in! Echt tientallen in totaal voor de hele gemeente, geloof ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja ik bedoel uiteraard stembiljetten tellen. En nee, dat kan ook bijna niet eigenlijk.
We hadden na het tellen van de stembiljetten op partijniveau wel een verschil met het totale aantal stembiljetten maar die fouten haal je er (bijna altijd) automatisch weer uit bij tellen op kandidaatsniveau
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 6 weken geleden meeting gehad over $onderwerp. Nooit meer wat van gehoord. Afgelopen week maar eens tegen wat mensen aan geschopt van "Hey gebeurt er nog wat?"
Nu een uitnodiging voor een bijpraatsessie van een half uur. Morgenmiddag.
Okee prima.
En hier heb je 24 pagina's PDF ter voorbereiding, even doorlezen graag![]()
Ja, je moeder
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gaf 'm pas weg toen het knippen al gebeurd was.
Dat is onder het gemiddelde van 5quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu de verwarming 24/7 aan op 18 graden (sinds mijn ramen zijn vervangen) en gebruik 3 kuub gas per dag. Is dat veel of weinig?
Moet 'm te vriend houden.quote:
geen verreke?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Dalijk brooike werme kiep [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik las dit spraakgebrek verkeerd.quote:
Is al jaren een aflopende zaak heel dat ruslandquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Rusland lijkt me echt een gezellig land nu. Poetin gaat het land zuiveren.
Gaat hem zelf de kop kosten lijkt me zo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Iedereen moet braaf naar Poetin luisteren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |