Niet helemaal mijn stijl maar wel mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets van haar, @:zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijl
Misschien hebben ze ook een abonnement.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet aan. US overleven ze niet.
Je moet ook niet herkenbaar uit de sexshop in Ede lopen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Dan hebben ze misschien ook zo'n muur met allerlei gegevens over CL met draadjes om verbanden aan te leggen etc. Allemaal bakkers, supermarkten, caviadealers erop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook een abonnement.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien ook zo'n muur met allerlei gegevens over CL met draadjes om verbanden aan te leggen etc. Allemaal bakkers, supermarkten, caviadealers erop.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep je een beetje gebochelt met een zak caviavoer op je rug?
quote:
Volop zon!quote:
Ja walgelijk is dat hequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doequote:
Hmm.. heeft tijd nodig denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doe
Het is maar een griepje!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje. Gisteren ging wel redelijk. Maar alles kost me meer energie dan normaal. Concentratie ook. Gisteren een halve ochtend bezig geweest met iets wat ik normaal in een uurtje of 2 max doe
Ja dat denk ik ook. het is vooral erg frustrerend.quote:
Kan ik begrijpen ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. het is vooral erg frustrerend.
Voor sommigen wel ja.quote:
quote:Stallone: "I'm making a movie about composers. I'm playing Beethoven."
Van Damme: "I'll be Mozart."
Schwarzenegger: "Stop it guys, I'm not sayin' it!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom vind je het relevant dat ik weet wat jij vindt van mijn tattoos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels al wel minder fel is geworden.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |