Bewolking trekt naar het oosten weg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind het beetje tegenvallen qua zon vandaag.
Ik heb geduld.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewolking trekt naar het oosten weg.
Dan weet je dat je naar den haag moet komen.quote:
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die overal pentagrammen op kalken niet helemaal in orde.
Tegenwoordig gaat ze in de woonkamer mauwen als de zon naar binnen schijnt. Dan wil ze met de reflectie van m'n horloge spelen.quote:
Hmm, zit wel een kern van waarheid in gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die overal pentagrammen op kalken niet helemaal in orde.
Ja, nou, laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie dat doet krijgt ie iets terug wat de wereld nog nooit gezien heeft.
Maar ja, misschien doet ie dat wel, zou kunnen.
Terwijl het duidelijk een heartagram isquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.
Ja maar moet je maar weten en van een afstandje zie je dat wel iets minder goed denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terwijl het duidelijk een heartagram is
Dat klinkt heel liefquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat ze in de woonkamer mauwen als de zon naar binnen schijnt. Dan wil ze met de reflectie van m'n horloge spelen.
Weet je wat je dan zou willen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Wel een extra reden om keertje te laten coveren.
Nee moet nog steeds keertje een tattooshop binnen wandelen voor ideeën.quote:
Is misschien ook wel weer zo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar moet je maar weten en van een afstandje zie je dat wel iets minder goed denk ik.
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet veel mensen denken altijd dat ik een pentagram op mijn arm heb haha.
Klinkt als iets wat ergens in 1939 begonquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
Rusland lijkt me echt een gezellig land nu. Poetin gaat het land zuiveren.
Ik heb er niks tegen hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.
Hm okequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds keertje een tattooshop binnen wandelen voor ideeën.Maar volgens een vriendin (die altijd wel een afspraak heeft ergens) is het toch super druk nu met wachttijden dus geen haast.
Ja, dat is wel de beste leef eigenlijk, als je dat zo ziet!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lief
Mijn katten doen gewoon te schattig in de zon, en zooooo relaxt
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor.Maar ik hoef het zelf niet + ik ben allang geen fan meer van deze band haha.
Nicequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.
Dat doen ze bij iedere tattoo joh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar bij CL in de stad gaan ze direct massaal bidden als ze je tattoo zien, denk ik.
Haal je hem wel op tijd eruit als hij gaat uitgroeien?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga toch voor die bridge piercing, als ziekenhuis het okee vindt. Pray for me
Dikke streep.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
Anders krijg je zo'n lelijke litteken op je neus.
Nee hihahoquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal je hem wel op tijd eruit als hij gaat uitgroeien?
Wat wil je laten zetten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
En had tattoomeisje uit Berlijn gedm't dat ik echt HEEL ERG GRAAG een tattoo van haar wil, of ze niet even naar Nederland kan komen.
Haar reactie was eigenlijk 'goed idee, waar moet ik zijn'
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
Een tripje naar Berlijn is anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
En had tattoomeisje uit Berlijn gedm't dat ik echt HEEL ERG GRAAG een tattoo van haar wil, of ze niet even naar Nederland kan komen.
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
True maar niet gecombineerd met een nieuwe tattooquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een tripje naar Berlijn is anders ook niet verkeerd.
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je een keer bij CL in de buurt gaan rondlopen.
Welke?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
Kom hieeeeeeerrr![]()
![]()
![]()
Iets van haar, @zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijlquote:
Waren ze bang dat je mummies ging oproepen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.
Met beide heb ik eigenlijk geen ervaring.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True maar niet gecombineerd met een nieuwe tattoo
Ja nee het is het kruis van huppeldepup!!!!!``1quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren ze bang dat je mummies ging oproepen?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met beide heb ik eigenlijk geen ervaring.
Heb je al tattoos?
Ach nee toch! Wat verschrikkelijk. En dan volgende keer binnen komen met een kruisje aan je ketting maar dat die op z'n kop hangt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee het is het kruis van huppeldepup!!!!!``1
Snap ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja, en ik wil niks moeten als ik een nieuwe laat zetten want dan toch spanning en adrenaline en nee.
Als ik naar Berlijn ga dan wil ik aandacht hebben voor Berlijn en niet in mn hoofd ergens anders mee bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |