Waarschijnlijk is er heel hard voor je gebeden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ankh-ketting zorgde vroeger al voor gedoe.
Oh cool!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets van haar, @:zibal.tattow op insta. Wat precies geen idee maar die stijl
Ikea heeft dit jaar ook amper buitenlampjesquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil led lampionnetjes hebben, maar de Xenos heeft ze nog niet liggen![]()
#luxeprobleem
struggles.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil led lampionnetjes hebben, maar de Xenos heeft ze nog niet liggen![]()
#luxeprobleem
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er heel hard voor je gebeden.
Ik heb nu ook van die led lampen die je in de grond kan steken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ikea heeft dit jaar ook amper buitenlampjes
wat dachten ze dat je mankeerde?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Als het van de zomer laat donker is is 1,5 uur wel zat eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu ook van die led lampen die je in de grond kan steken.
3 stukswaarom niet per 4?
x infinity
Maar oke, die staan nu in de schaduw en branden dus 1,5 uur of zo.. niet echt ideaal, maar het staat wel gezellig die 1,5 uur
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam eens een winkel uit en toen vroegen wat mensen wat me mankeerde en of ze voor me mochten bidden, zo uit het nietsIk zei dat het niet hoefde en ze beter voor iemand konden bidden die het heel zwaar had. Namen ze ook weer geen genoegen mee.
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.quote:
Bezeten door een Egyptische demoonquote:
Woon je op de biblebelt ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van je beschrijvingen van jezelf hier trek ik die statement in twijfelquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van je beschrijvingen van jezelf hier trek ik die statement in twijfel
Dat is lekker awkward!quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb altijd gelijkquote:
liep je een beetje gebochelt met een zak caviavoer op je rug?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat wisten ze niet, daarom vroegen ze het. Niet dat ik eruitzie alsof ik iets mankeer.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is lekker awkward!Waarom dachten ze dat je iets mankeerde?
Of ze lezen hier mee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een soort geheime dienst en weten ze van je tompoucegebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |