Cardboard crackquote:
Is die chocoladetoko dicht?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:51 schreef dud0r het volgende:
Is m'n crackdealer er niet. En de assistent crackdealer weet niet hoe ver het sorteren is
Nee die is openquote:
Ander keertje weer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:01 schreef Karzai het volgende:
Even de domtoren beklimmen is goed voor je
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]Is recht een been of arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alleen nog de happy fish aan het zoeken bij de angler fish?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vond het al zo vaag ja. Geen spoor van wat er aan de hand was, alleen dat ze "de komende uren niet gaan varen"quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Waren jullie laatst met P&O naar de UK?
Gaat niet helemaal goed daar![]()
https://www.hln.be/econom(...)e-krachten~abe50c6e/
ik had een stukje chocolade en een halve gevulde koek bij m'n waterquote:
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een in delen opgesneden snicker? Dat klinkt lekkerder bij thee
quote:
niet als je na het snijden van elk stukje even je vingers aflikt en dan het volgende stuk beet paktquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Een in delen opgesneden snicker? Dat klinkt lekkerder bij thee
Been (knie) maar heb er geen duidelijker foto vanquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is recht een been of arm?
Ik ben alleen nog de happy fish aan het zoeken bij de angler fish?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
AFBLIJVEN NEEM JE EIGEN SNICKERS MEEquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dan willen anderen ook en moet je hem delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |