Oh daar heeft Ajax wel een handje van!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele elftal?
Waar ik me kapot aan ergerde is dat liggen rollen en draaien op de grond. Die aanstelleritis.
Gelachen @Wereldgozer @Dj_Day-V check deze grapquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus niet de Croky Bolognese
Die is namelijk niet te eten
Hahaha
De nieuwe onlogisch is uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb een set van Xiaomi gehad die qua geluid veel beter in balans waren dan de Airpods. Die waren nog geen ¤ 35,-.
too soonquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh daar heeft Ajax wel een handje van!
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
@:erasmus had jij niet laatst een macbook gekocht?
Haal dat betrouwbaar maar weg, lol.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uit zeer betrouwbare bron vernomen
Daar ben ik nou al 100 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:52 schreef KingRoland het volgende:
dit weekend ga ik even naar de Albert Cuyp @:karina @:tarado
Zo en of. Ik had het gewoon lastig om die zak binnen 2 minuten leeg te krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus niet de Croky Bolognese
Die is namelijk niet te eten
Hahaha
Dit was extra ribbels of zo. Gortdroog en bijna geen smaak.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
Mensen die wel de lays en niet de croky bolognese lusten zijn mensen die ik niet vertrouw in het leven.
Ik ga nog even naar de supermarkt, maar mijn plan is om bloemkoolrijst te proberenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kebab
Genoeg olie bij het aanbakken gebruiken anders worden de stukjes moker hard.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je eindelijk de goede weten te vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:
Ik ookquote:
Joah, degene waar ik gister al naar zat te kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de goede weten te vinden?
Ik ookquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, degene waar ik gister al naar zat te kijken
Nu kan je een draai om je oren verwachten van Drizztquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ga voor zuurkool vandaag.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu kan je een draai om je oren verwachten van Drizzt
Nou ik vroeg laatst eens wat iedereen ging eten hier.quote:
Roerbak. Zo lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulk walgelijk gedrag zou ik nooit durven vertonen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou ik vroeg laatst eens wat iedereen ging eten hier.
Dat heb ik geweten hoor!
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ga voor zuurkool vandaag.
Zo stemmen in Rotterdamquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelachen @:wereldgozer @:dj_day-v check deze grap
Ik las het. De inkomsten van dat programmaatje vallen zeker toch een beetje beter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Famke Louisegodin heeft Roddelpraat weer aan het bedelen gekregen.
Famke
We zijn hier niet in China. Ik heb liever dat je net zoals iedereen hier gewoon Xsinomie zegt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sjauwmi. En ik kan het weten want zo sprak een Chinese vriend het uit!
Ik denk dat ze gewoon graag misbruik van hun eigen achterban maken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het. De inkomsten van dat programmaatje vallen zeker toch een beetje beter.
Zoals je ziet volg ik het belangrijke wereld nieuws nog steeds op de voet.
Zeg je Naijk of Naaikie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zijn hier niet in China. Ik heb liever dat je net zoals iedereen hier gewoon Xsinomie zegt.
Dat zou het ook kunnen zijn. Zullen er echt idioten zijn die daarvoor geld geven?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon graag misbruik van hun eigen achterban maken.
Naijk natuurlijk.quote:
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Wereldgozer in FB / Waarom mag het één wel en het ander niet?
Speldenprikje uitgedeeld in FB
Wat heb je gestemd makker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |