Die gozer linksachter kan roken onder de douchequote:
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Negers in de goal is altijd een erg leuke rubriek.
@:sked
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gozer linksachter kan roken onder de douche
De tering wat een gok
WeghorstGODquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek altijd, als slotoffensief dan ineens als Burnley gaan spelen!
Gelukkig is dat grotendeels wel te danken aan Ajax. Dus daar kunnen ze zich wat permitteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:45 schreef RipCity het volgende:
Ajax verpest de coëfficiënt vs Portugal ook nog eens ff.
Geen jager, geen neger.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Einde van ajax op dit niveau. Team valt uit elkaar. Zonde na zo'n groepsfase
Knuddepoule.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gezien de resultaten van de teams in die poule in Europa werd die prestatie wellicht ook wel een klein beetje overschat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de resultaten van de teams in die poule in Europa werd die prestatie wellicht ook wel een klein beetje overschat.
Laat het donderdag dan maar een andere avond zijnquote:
Is er ook een plan C?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat er in en zijn naam begint letterlijk met een B.
Ik mis de goeie voorzetten anders. Het is nog steeds gebrei.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat er in en zijn naam begint letterlijk met een B.
Net als tegen de Spurs.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
Verliezen van een ploeg dat Jan Vertonghen nog in de basis heeft staan
Wij kunnen dat best aardigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef yats het volgende:
Dit heet professioneel tijdrekken, iets dat Nederlandse clubs nooit lijken te leren.
Het lijkt me niet handig als Ajax nu tijd gaat rekken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef yats het volgende:
Dit heet professioneel tijdrekken, iets dat Nederlandse clubs nooit lijken te leren.
Beetje Frank de Boer stylequote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wel ontzettend zuur zo weinig weggeven en één zo'n standaardsituatie wat amper een vrije trap was tegen. Maar zelf ook te weinig gecreëerd over 90 min.
Wie laat zich nou door de Spurs uitschakelen? Matige club.quote:
Ja, na de wedstrijd is dat altijd een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had hier een betje op moeten zetten.
Mjah, hoeveel uitgespeelde kansen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dit Ajax speelde wel goed vanavond
Ajax kreeg toen tegen de Spurs nog de deksel op de neus, na het tijdrekken van Onana. Zie ik nu niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef Fretwork het volgende:
Zo'n walgelijke bloedhekel aan dit soort teams. En dan ben ik niet eens voor Ajax.
Dat hadden ze in Portugal na de voorsprong moeten doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig als Ajax nu tijd gaat rekken.
Wel weinig echte kansen. Geen één echt uitgespeelde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dit Ajax speelde wel goed vanavond
Vrij land dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Och jee die springt zo een gracht in
@:Zipportal
Ja kan natuurlijk zowel professioneel als onwijs kut zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hadden ze in Portugal na de voorsprong moeten doen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
Tadic vindt het vervelend als iemand anders theatraal neergaat (lol)
Oplettende kijker hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:55 schreef franklop het volgende:
Blessuretijd is van 6 naar 7 minuten gegaan
Ik heb ook geen account bij een wedkantoor dus was sowieso niet geldig geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, na de wedstrijd is dat altijd een stuk makkelijker.
Servische puta.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
Tadic vindt het vervelend als iemand anders theatraal neergaat (lol)
Nou niet zozeer dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef yats het volgende:
Ik gun Nederland de punten. Maar ergebs vind ik het wel grappig dat Ajax er zo uit vliegt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou niet zozeer dat.
De arrogantie dat ze daar hadden om met een voorsprong nog je hele verdediging in de zestien te sturen heeft ze de das omgedaan.
Wel altijd vermakelijk om dat afgestraft te zien worden
Dan moet Ajax het in de return maar afmaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Benfica snoert mondjes.
Prima en meer dan terechte overwinning voor Benfica.
Timber had een blessure lieverd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:58 schreef Sked het volgende:
Kudus voor Timber in minuut 97. Brilliant tactics.
Het lijkt Feyenoord welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef Zorro het volgende:
Wat zie ik, ajax achter en hup, 7 minuten extra tijd?
Je verwacht het niet.
Ik niet.. alleen al omdat het weer door zo'n Portugese grafploeg is. Tegen Sporting lukte het wel maar dit was weer het oude liedje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gun Nederland de punten. Maar ergebs vind ik het wel grappig dat Ajax er zo uit vliegt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:59 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1.21 vs 0.28quote:
Doe anders een schijtlollig gifje.quote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe anders een schijtlollig gifje.
Woest ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Portugese ploegen kunnen ervaren reet van😂😂😂😂
Ja logisch, Man Utd - Atleti is afgelopenquote:
Wat leuk, Tagliano was in beeldquote:
Niks creeren is onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Europese top aanvallen. Man man man, kunnen niks creëren tegen de nummer 3 van Portugal. Tadic en Blind. Nog trager dan dikke stront.
Genieten ditquote:
Die keeper heeft echt niks gedaan.ja Brobby zijn buitenspel bal.quote:
Had Dumfries toch gelijk. Pussy.quote:
Een Optamannetje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet wie Bart Frouws is maar zegt genoeg dit.
Met 1 klik op zijn profiel weet je hetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet wie Bart Frouws is maar zegt genoeg dit.
Ja zoveel boeit het me niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met 1 klik op zijn profiel weet je het
Zegt wel iets over de groepsappsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
Het gifje van @:3rr0r doet het ook bijzonder goed in mijn groepsapps
Dank daarvoor
quote:
Die hebben nog nooit van Lewandowski gehoord daar?quote:
Vuile bloedhond.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom @:el-stinho zo'n fan van die man is.
Je verliest het waarschijnlijk morgen toch al weer vieze stinkgokker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef Cara het volgende:
Toch weer lekker 170 euro opgeleverd dit bedankt
Betting odds van 8.0 voor een Portugese ploeg tegen een nederlands team, wat denken ze wel niet
Nee hoor, ik gok alleen maar wanneer ik zeker weet dat het andere team compleet overschat wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je verliest het waarschijnlijk morgen toch al weer vieze stinkgokker.
PSV heeft inderdaad een betere selectie dan Ajax, dus de kans dat Ajax het wel zou redden tegen Benfica was niet groot. Maar goed, de hoop is er altijd en na de prestaties tegen Sporting Lissabon waren de verwachtingen hoger. Alleen wedstrijden in de knock-out fase vragen om andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:06 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk is dit dankzij PSV, dat Benfica niet uitschakelde.
PSV
Ja hebben ze gedaan. 100 pct. Lieten ajax voetballen, lieten Ajax komen tot de 16 en daar hield het op. Benfica wist wat ze deden. Ajax heeft nauwelijks uitgespeelde kansen gecreëerd. Verdienste van compacte spel van Benficaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n gelul. Ajax was compleet dominant 1e helft maar is in de laatste fase ongelukkig en veel te slordig. Alsof Benfica bepaalde wat er gebeurde ofzo.
Dat vind ik veel te simplistisch geredeneerd, lag ook voor een groot deel aan Ajax.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja hebben ze gedaan. 100 pct. Lieten ajax voetballen, lieten Ajax komen tot de 16 en daar hield het op. Benfica wist wat ze deden. Ajax heeft nauwelijks uitgespeelde kansen gecreëerd. Verdienste van compacte spel van Benfica
Mwah. Was ook omdat Ajax, zeker in de eerste helft, snel de bal terug veroverde. Vond wel dat Benfica echt heel slecht was aan de bal. Die goal van die Portugezen is letterlijk uit het niets gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja hebben ze gedaan. 100 pct. Lieten ajax voetballen, lieten Ajax komen tot de 16 en daar hield het op. Benfica wist wat ze deden. Ajax heeft nauwelijks uitgespeelde kansen gecreëerd. Verdienste van compacte spel van Benfica
Getafe, Roma , Atalanta, Valencia . En zelfs tegenstanders in de Eredivisie zoals Go Ahead die zich terugtrekken en geen centje pijn lijden . En weer heeft de wondertrainer geen antwoord en is het onverdiend lolquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft inderdaad een betere selectie dan Ajax, dus de kans dat Ajax het wel zou redden tegen Benfica was niet groot. Maar goed, de hoop is er altijd en na de prestaties tegen Sporting Lissabon waren de verwachtingen hoger. Alleen wedstrijden in de knock-out fase vragen om andere kwaliteiten.
Welkequote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef Caland het volgende:
Het gifje van @:3rr0r doet het ook bijzonder goed in mijn groepsapps
Dank daarvoor
Eens. Het geluk van de knjb moe stoppen, PSV ruikt de titel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft inderdaad een betere selectie dan Ajax, dus de kans dat Ajax het wel zou redden tegen Benfica was niet groot. Maar goed, de hoop is er altijd en na de prestaties tegen Sporting Lissabon waren de verwachtingen hoger. Alleen wedstrijden in de knock-out fase vragen om andere kwaliteiten.
Dat zeker, PSV heeft eigenlijk alleen nog maar twee lastige uitwedstrijden, namelijk die tegen Twente en Feyenoord. En het is nog maar de vraag of Feyenoord zin heeft om Ajax aan het kampioenschap te helpen, wellicht laten ze die wedstrijd gewoon lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Het geluk van de knjb moe stoppen, PSV ruikt de titel.
Dat 'onverdiend' ook steedsquote:
Snap je dat echt niet of hou je je bewust simpel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat 'onverdiend' ook steeds. Hoe kan je het onverdiend noemen als Benfica 1 keer scoort en Ajax 0 keer?
Je reageert op xzaz.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap je dat echt niet of hou je je bewust simpel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |