En er gaan nog heel veel van dat soort video's komen vrees ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef polderturk het volgende:
Oekraner doodgeschoten door tank.
[ twitter ]
Daarbij trapt Polen hem ook zo weer buitenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, NAVO land valt Rusland niet binnen want 1) dat winnen ze niet en 2) ze willen zichzelf, lijkt me, ook niet de totale destructie inwerken. Die blijven gewoon niet-militair aankloten, maar aan dat spelletje doen alle landen wel aan mee.
En bovendien kunnen ze dat op dit moment niet. 75% van het leger zit bij Oekrane. Al dat spul naar de grens van de Baltische Staten brengen is ook ongelooflijk veel werk. En in the meantime zijn ze te veel geld verloren.
Nee, dat gejank van "straks gaat Poetin Polen naar binnen" is onzin, dat gebeurd niet.
Ow nou als de Indiase variant van Russia Today het vindt moet het wel waar zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Idisrom het volgende:
De BBC en andere Westerse media krijgen op hun flikker
Dit vind ik wel raar trouwens.. waarom zou je met je kanon schieten. Er zit vast ook een licht machinegeweer op die tank. Wil het niet voor de tankbemanning opnemen, of voor welke Russische militair in Oekrane, maar als het doel was deze burger te doden vind ik het gek. Misschien was er een legitiem doel buiten beeld? Kan ook een sadistische tankbemanning zijn hoor, maar je weet het niet. Dat is altijd het vervelende aan dit soort korte filmfragmenten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik zou me er niet zo druk over maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dit vind ik wel raar trouwens.. waarom zou je met je kanon schieten. Er zit vast ook een licht machinegeweer op die tank. Wil het niet voor de tankbemanning opnemen, of voor welke Russische militair in Oekrane, maar als het doel was deze burger te doden vind ik het gek. Misschien was er een legitiem doel buiten beeld? Kan ook een sadistische tankbemanning zijn hoor, maar je weet het niet. Dat is altijd het vervelende aan dit soort korte filmfragmenten.
Je gaat je dure relatief schaarse tankmunitie echt niet verspillen aan personen...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef nixxx het volgende:
Dit vind ik wel raar trouwens.. waarom zou je met je kanon schieten. Er zit vast ook een licht machinegeweer op die tank. Wil het niet voor de tankbemanning opnemen, of voor welke Russische militair in Oekrane, maar als het doel was deze burger te doden vind ik het gek. Misschien was er een legitiem doel buiten beeld? Kan ook een sadistische tankbemanning zijn hoor, maar je weet het niet. Dat is altijd het vervelende aan dit soort korte filmfragmenten.
Wat voor een vaag kanaal is dat joh?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Idisrom het volgende:
De BBC en andere Westerse media krijgen op hun flikker
What the fuck.quote:
Uit Indiaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat voor een vaag kanaal is dat joh?
Zal me niets verbazen dat er uit sadisme zo op personen geschoten wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je gaat je dure relatief schaarse tankmunitie echt niet verspillen aan personen...
Zoals ik al een paar keer heb lopen verkondigen, propaganda komt van beide partijen he.
En ze zijn Ukraine ook helemaal niet binnen gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, NAVO land valt Rusland niet binnen want 1) dat winnen ze niet en 2) ze willen zichzelf, lijkt me, ook niet de totale destructie inwerken. Die blijven gewoon niet-militair aankloten, maar aan dat spelletje doen alle landen wel aan mee.
En bovendien kunnen ze dat op dit moment niet. 75% van het leger zit bij Oekrane. Al dat spul naar de grens van de Baltische Staten brengen is ook ongelooflijk veel werk. En in the meantime zijn ze te veel geld verloren.
Nee, dat gejank van "straks gaat Poetin Polen naar binnen" is onzin, dat gebeurd niet.
Ironisch genoeg komt "olie" evt samen met wat andere grote en veel verhandelde commodity's nog het dichtst bij zo'n wereldmuntquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er een wereldmunt is qua rekeneenheid en wisseleenheid, bestaande uit 20% dollar, 20% RMB, 20% euro en verder stukjes roebels, Japanse yens en Indiase roepies.
Ik vind het verhaal van de zielige Russische jongens die niet wisten wat er aan de hand was en dachten dat ze hun buren zouden bevrijden wel wat minder geloofwaardig inmiddels.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ja, want een filmpje zegt iets over alle 150.000 Russische soldaten!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal van de zielige Russische jongens die niet wisten wat er aan de hand was en dachten dat ze hun buren zouden bevrijden wel wat minder geloofwaardig inmiddels.
is het ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal van de zielige Russische jongens die niet wisten wat er aan de hand was en dachten dat ze hun buren zouden bevrijden wel wat minder geloofwaardig inmiddels.
man, man, wat voor slechte bronnen zijn dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:08 schreef polderturk het volgende:
Turkije is n van de weinige landen waar Russen naar toe kunnen vliegen. Ze proberen via Turkije te vluchten of misschien wel naar Turkije te vluchten.
Anti-oorlog Russen, die Rusland ontvluchten is natuurlijk niet goed. Dan worden de pro-oorlog Russem sterker.
[ twitter ]
Anti-oorlog Russen in een concert in Istanboel.
[ twitter ]
Als je het nieuws gevolgd hebt, dan wist je dit al.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen maar heb je hier een bron van? Ik zie hele andere aantallen op het grote boze internet
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |