Er wonen 1 miljoen Esten in Estland en 44 miljoen Oekraďners in Oekraďne. Wat is volgens jou de reden dat Rusland Estland niet kan aanvallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen denken ook echt dat Rusland Polen of de Baltische Staten gaat invallen. Dat gebeurd echt niet, bovendien kunnen ze dat niet eens.
Pestkop? Wat een ridicule opmerking, zeg, de man is gewoon een massamoordenaar en dat was hij al voor deze oorlog. Want dat is het, he, een oorlog, geen pesterijtje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen willen maar al te graag die derde wereldoorlog of het einde van de wereld. Escaleren, escaleren en nog eens escaleren omdat we niet moeten toegeven aan een pestkop als Poetin.
Tja, escalaren, dat moet je niet willen, he? Stel je voor dat je de pestkop boos maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg agressieve wens. Kun je nog meer je best doen om oorlog uit te lokken?
kap ff johquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, escalaren, dat moet je niet willen, he? Stel je voor dat je de pestkop boos maakt.
Saudi Arabië wordt sinds de Kashoggi moord als pariahstaat gezien in het westen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hier is China al heel lang mee bezig om de olieprijs standaard in Yuan te krijgen.
En dan krijgt de USA een probleem, als zij hun enorme staatsschuld niet meer kunnen verkleinen om steeds dollars bij te gaan drukken
Weet wel een mooie plek voor hem. Een plekkie vol historie van het keizerrijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf opsluiten in de restanten van zijn glorieuze keizerrijk.
Het lijkt me sterk dat Saudi Arabië een munt wil gebruiken die schimmig gemanipuleerd wordt door de Chinezen. Gaat dus niet gebeuren.quote:
Saoedi's olie-export naar China is al veel hoger dan naar de USA. Maar Saoedi-Arabië wilde tot nu nooit de dollar loslaten. In 1971 was het S-A die de drijvende kracht was om de dollar als betaalmiddel voor olie te handhaven, waarna NIxon de standaarddekking kon loslaten om de Vietnamoorlog te financieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Saudi Arabië wordt sinds de Kashoggi moord als pariahstaat gezien in het westen.
Dan gaat Saudi Arabië natuurlijk China omarmen. China helpt Saudi Arabië al met het bouwen van ballistische raketten. Wie weet waar ze nog meer mee helpen.
Dit kunnen wel allemaal gecoördineerde stappen zijn.
Rusland valt Oekraďne binnen, komt in de problemen en vraagt China om hulp.
Saudi Arabië gaat de Yuan als betaalmiddel accepteren.
China gaat militaire hulp bieden aan Rusland.
Was natuurlijk een false flag. Waren de Oekraďners zelf, die hun landgenoot afschoten.quote:
Kun je mischien beter tegen de persoon zeggen die met die term aankwam?quote:
Naast dat het niet zo kies is om te victim blamen, ben je ook nog eens een sucker voor propaganda van een dictator.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Deze geschiedenis begint niet op 21 februari maar al op 17 december 2021.
Of eigenlijk begint deze geschiedenis al in 2008, toen Rusland en Amerika afspraken maakten over de NAVO uitbreidingen, die door Amerika anders werden geďnterpreteerd dan Rusland.
Rusland was er door gefrustreerd en zei dat Amerika zich niet aan de geest van het verdrag hield. Amerika zei simpelweg: "we hebben niks gedaan wat illegaal was". De oorlog in Georgië was er het gevolg van, en nu is de oorlog in Oekraďne daar een gevolg van.
Veel mensen voorspelden in 2008 al dat dit zou gaan gebeuren. Dus dit alles had al sinds 2008 al voorkomen kunnen worden, als de Amerikanen en de NAVO zich meer van Rusland's klachten hadden aangetrokken.
Je schijnt je nog steeds niet te realiseren dat een twitterbericht geen nieuwsbron is.quote:
Het kan ook netjes, gewoon een paar van die dingen in de Noordzee dumpen dan wordt alles schoon opgeleverd.quote:
Tijd om de landingsbaan te krateren, en alle nabijgelegen landingsbanen ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:47 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
11x SU-34 inmiddels in de lucht. Precies op tijd voor de Poolse premier
Dit is wel een beetje waarom de meeste appeasers hier het zo moeilijk vinden Putin's agressie af te keuren ja. Putin is immers anti-EU; de EU is woke en deugend: ergo, #teamputin. Je moet boven alles niet willen 'deugen'.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk mij eens deugen heet dat.
Wat een lulkoek...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef RetepV het volgende:
Deze geschiedenis begint niet op 21 februari maar al op 17 december 2021.
Of eigenlijk begint deze geschiedenis al in 2008, toen Rusland en Amerika afspraken maakten over de NAVO uitbreidingen, die door Amerika anders werden geďnterpreteerd dan Rusland.
Rusland was er door gefrustreerd en zei dat Amerika zich niet aan de geest van het verdrag hield. Amerika zei simpelweg: "we hebben niks gedaan wat illegaal was". De oorlog in Georgië was er het gevolg van, en nu is de oorlog in Oekraďne daar een gevolg van.
Veel mensen voorspelden in 2008 al dat dit zou gaan gebeuren. Dus dit alles had al sinds 2008 al voorkomen kunnen worden, als de Amerikanen en de NAVO zich meer van Rusland's klachten hadden aangetrokken.
En zoveel bewijs zal ze toch niet overtuigen. Morgen vertellen ze weer hetzelfde verhaaltje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Naast dat het niet zo kies is om te victim blamen, ben je ook nog eens een sucker voor propaganda van een dictator.
Dit nieuws is al veel ouder en niet de schuld van Oekraďne.
Dit is een NYT artikel uit 1993.
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/1(...)-russian-empire.html
En nogmaals de opmerking, je zou zeggen dat het niet meer nodig is, maar schijnbaar wel, dat Putin exact het plan van Aleksandr Dugin volgt in Foundations of Geopolitics, geschreven in 1997, dat Rusland alleen weer een groot rijk kan worden als het een eindoplossing bedenkt voor de Oekrainse kwestie, door deze militair in te lijven.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom een kindje met de vlag van Ukraine om de schouders mee uit winkelen nemen, merkwaardig.
Provocatie, man. Voor je het weet stuurt Putin z'n troepen hierheen.quote:
Alstublieft. Nieuslink in het twitterbericht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je schijnt je nog steeds niet te realiseren dat een twitterbericht geen nieuwsbron is. [twitter]https://twitter.com/Doranimated/status/1503793473685757964[/twitter]
Ik word een beetje moe van jouw retweets op Fok!.
Dus omdat de Saudi's boos zijn over de Amerikaanse toenadering tot Iran zoeken ze hun toevlucht tot een land dat al veel diepere banden met Teheran heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Alstublieft. Nieuslink in het twitterbericht.
[ twitter ]
Ja, laten we alvast ons lidmaatschap van de EU en NATO verscheuren. Vooral Vlad niet boos maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Provocatie, man. Voor je het weet stuurt Putin z'n troepen hierheen.
En vergeet niet het demilitariseren, het Nederlandse leger is toch wel een forse bedreiging voor Moskou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja, laten we alvast ons lidmaatschap van de EU en NATO verscheuren. Vooral Vlad niet boos maken!
Dat kan pas echt gevaarlijk uitpakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Daar gaat de dollar. Lekker handig krijgen we dat ook nog eens
De platte landenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Amsterdam plat, Utrecht plat, Den Haag plat, Rotterdam en Eindhoven mag je houden. Groetjes Putijn.
Als ik iemand kan helpen om een target list samen te stellen in Saudi? MinDef, luistert u mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Omgaan met tegenslagen lijkt inmiddels ook een goed ideequote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu al weken beelden op het nieuws hierover. En kan inmiddels concluderen dan Poetin waarschijnlijk niet echt een mensen- mens is en veel zou hebben aan een cursus geweldloos communiceren.
De cursus tegenslagen ging wederom niet doorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Omgaan met tegenslagen lijkt inmiddels ook een goed idee
Geen piepel persun inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu al weken beelden op het nieuws hierover. En kan inmiddels concluderen dan Poetin waarschijnlijk niet echt een mensen- mens is en veel zou hebben aan een cursus geweldloos communiceren.
Dat is een al ouder nieuwsbericht wat recent is geupdate nav de ontwikkelingen in Oekraďne.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is meer van de martial artsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wauw kijk mij eens iets intellectueels fabriceren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waarom de meeste appeasers hier het zo moeilijk vinden Putin's agressie af te keuren ja. Putin is immers anti-EU; de EU is woke en deugend: ergo, #teamputin. Je moet boven alles niet willen 'deugen'.
Dat zag er cool uit hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij is meer van de martial arts
https://m.facebook.com/ka(...)fsrc=deprecated&_rdr
Tijd om wat democratie naar Saudi Arabië te brengenquote:
Net als Ip Man? Vet hoor! Idd jammer dat je er mee gestopt bent, mooi om te kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zag er cool uit hoor.
Heb vroeger een tijdje Wing chun gedaan, maar ben er mee gekapt. Heb ik achteraf wel spijt van.
lol wutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wauw kijk mij eens iets intellectueels fabriceren.
Maar als je mij bedoeld (En dat doe je sowieso) heb je er geen snars van begrepen.
Dat bedoel ik met je bent hier direct al een Poetin-versteher.
Ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net als Ip Man? Vet hoor! Idd jammer dat je er mee gestopt bent, mooi om te kunnen
Slim van hem !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja.
Die film over het leven van Ip Man was er toen nog niet. Maar ik was vroeger thuis en op school best een ettertje. Dus toen besloot mijn vader me op kung fu te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |