Ja, laten we alvast ons lidmaatschap van de EU en NATO verscheuren. Vooral Vlad niet boos maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Provocatie, man. Voor je het weet stuurt Putin z'n troepen hierheen.
En vergeet niet het demilitariseren, het Nederlandse leger is toch wel een forse bedreiging voor Moskou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja, laten we alvast ons lidmaatschap van de EU en NATO verscheuren. Vooral Vlad niet boos maken!
Dat kan pas echt gevaarlijk uitpakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Daar gaat de dollar. Lekker handig krijgen we dat ook nog eens
De platte landenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Amsterdam plat, Utrecht plat, Den Haag plat, Rotterdam en Eindhoven mag je houden. Groetjes Putijn.
Als ik iemand kan helpen om een target list samen te stellen in Saudi? MinDef, luistert u mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Alstublieft. Nieuslink in het twitterbericht.
[ twitter ]
Omgaan met tegenslagen lijkt inmiddels ook een goed ideequote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu al weken beelden op het nieuws hierover. En kan inmiddels concluderen dan Poetin waarschijnlijk niet echt een mensen- mens is en veel zou hebben aan een cursus geweldloos communiceren.
De cursus tegenslagen ging wederom niet doorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Omgaan met tegenslagen lijkt inmiddels ook een goed idee
Geen piepel persun inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie nu al weken beelden op het nieuws hierover. En kan inmiddels concluderen dan Poetin waarschijnlijk niet echt een mensen- mens is en veel zou hebben aan een cursus geweldloos communiceren.
Dat is een al ouder nieuwsbericht wat recent is geupdate nav de ontwikkelingen in Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Alstublieft. Nieuslink in het twitterbericht.
[ twitter ]
Hij is meer van de martial artsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wauw kijk mij eens iets intellectueels fabriceren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje waarom de meeste appeasers hier het zo moeilijk vinden Putin's agressie af te keuren ja. Putin is immers anti-EU; de EU is woke en deugend: ergo, #teamputin. Je moet boven alles niet willen 'deugen'.
Dat zag er cool uit hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij is meer van de martial arts
https://m.facebook.com/ka(...)fsrc=deprecated&_rdr
Tijd om wat democratie naar Saudi Arabië te brengenquote:
Net als Ip Man? Vet hoor! Idd jammer dat je er mee gestopt bent, mooi om te kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zag er cool uit hoor.
Heb vroeger een tijdje Wing chun gedaan, maar ben er mee gekapt. Heb ik achteraf wel spijt van.
lol wutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wauw kijk mij eens iets intellectueels fabriceren.
Maar als je mij bedoeld (En dat doe je sowieso) heb je er geen snars van begrepen.
Dat bedoel ik met je bent hier direct al een Poetin-versteher.
Ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net als Ip Man? Vet hoor! Idd jammer dat je er mee gestopt bent, mooi om te kunnen
Slim van hem !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja.
Die film over het leven van Ip Man was er toen nog niet. Maar ik was vroeger thuis en op school best een ettertje. Dus toen besloot mijn vader me op kung fu te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |