SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
De wereld zou beter af zijn met meer Wattenschijfjesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ook voor Watenschijfje.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had ook een TT voor Bos zijn verjaardag kunnen staan.
Boeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
SOWquote:
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.quote:
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.De helft hier krijgt geen eigen TT op zijn of haar verjaardag.
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.
Jezus nog meer in de OP.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer zijn jullie jarig, zet ik het even in de op
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.
[ afbeelding ]
Geen TT.
Ik kom sowieso weinig verjaardag TT's tegen tijdens het scrollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jou
Ja dat was eigenlijk de bedoelingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@scrupuleus was je voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling
Tering zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.De helft hier krijgt geen eigen TT op zijn of haar verjaardag.
Snap dat gejank niet zo van anderen om een TT maar kan aan mij liggen.quote:
Zullen we deze snel volposten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling
Nee jij jankt nu niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap dat gejank niet zo van anderen om een TT maar kan aan mij liggen.
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Bos is de hele dag jarig
Volgend jaar ook weer
Toch
Ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we deze snel volposten?
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Bos is de hele dag jarig
Volgend jaar ook weer
Toch
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders tochquote:
Vandaag of in het algemeen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb je nog iets leuks gedaan?
Laten we dan een mod de TT aanpassenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders toch
Neeeee gianniiiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders toch
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we dan een mod de TT aanpassen
Gekkiequote:
Ik ook niet vaak. Of er blijft zo'n velletje aan m'n huig plakken of ik breek m'n kies op een korrel.quote:
Budaaaaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we dan een mod de TT aanpassen
is wel al vaker gebeurd.quote:
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.quote:
Ik heb nog chips.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak. Of er blijft zo'n velletje aan m'n huig plakken of ik breek m'n kies op een korrel.
Wij hebben connecties.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.
Moet gniffelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ama en ik vinden dit een hele mooie tt, puur omdat niemand niet gefeliciteerd wordt
Kun je dan geen "mod van de maand" worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet dat mods buiten GC geen mod zijn hier he.
Uh nee?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je dan geen "mod van de maand" worden?
1 april.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer zijn jullie jarig, zet ik het even in de op
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.
een dikke dud0r zou dat zonder blikken of blozen doen
Lijkt me best een kut datum. Denken mensen allemaal dat je grapje maakt enz.quote:
Ik ken iemand die op 1 april jarig is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me best een kut datum. Denken mensen allemaal dat je grapje maakt enz.
Hihihiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 april.
Kikker in je bil.
Die er nooit meer uit wil.
Ik ben helemaal niet 1 april jarig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op 1 april jarig is.
Is ook best een kut mens eigenlijk, dus karma voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Meer niveau wordt het niet vandaag.quote:
Ze zijn bang voor jou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef scrupuleus het volgende:
Ik merk dat het tempo daalt, toch niet zo dol op Bos
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 1 april jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, heheheBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hirlakquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo lekker bij de Mac eten
Nee gewoon hier in Eindjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Lekker samen met Etto PATAT eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Centrum?quote:
Met of zonder kaas?quote:
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..quote:
TR gezet. Crewbash.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.
een dikke dud0r zou dat zonder blikken of blozen doen
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Lijkt me best lekkerquote:
Sowquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Op verzoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.Leugenaar!
Wat hij zegt.quote:
De luxequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
scruppiequote:
Daarom doe ik dat ook niet. Alleen in extreme gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Weet niet, ken gelukkig niemand die dat doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom schrijven mensen hun naam en achternaam met kleine letters?
Dit kan mijn autisme niet aan.
Dat stond er eerst ook....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Geen zelfrespect vrees ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet, ken gelukkig niemand die dat doet.
vierebequote:
Lekker informeel, 1 stap verwijderd om je nummer te vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is wat anders als de TS het doet of iemand anders in het topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?
Eventjes z'n plasje eroverheen doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Toptekst geschreven. Gaat een collega daar weer in zitten klussen.
goede vooruitzichtenquote:
Incontinente mutsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eventjes z'n plasje eroverheen doen.
Waarom ga je dat dan ook eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een salade.
Kijk er naar uit hoor
ja mag best gewoon 20-25 graden worden. Lang genoeg gewacht nu.quote:
Gewoon de komende maand niet meer eten en alleen op sapjes levenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet iets doen om te voorkomen dat ik me alleen nog rollend kan voortbewegen,
Als je vaak genoeg salades eet ga je dat juist weer lekker vinden in plaats van vet dood beest, zo werkt het lichaam en het brein.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een salade.
Kijk er naar uit hoor
Als ik een paar dagen alleen maar salades eet slibben mijn darmen dicht en kan ik naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg salades eet ga je dat juist weer lekker vinden in plaats van vet dood beest, zo werkt het lichaam en het brein.
Heb je dit zelf geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg salades eet ga je dat juist weer lekker vinden in plaats van vet dood beest, zo werkt het lichaam en het brein.
Ja maar jouw darmen zijn niet meer normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen alleen maar salades eet slibben mijn darmen dicht en kan ik naar het ziekenhuis
Met mondkapje?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
Na een paar dagen salades knagen spring ik voor de trein denk ik.
Hoe zou het inmiddels met dimmy zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
Na een paar dagen salades knagen spring ik voor de trein denk ik.
Mijn nummer is 666quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker informeel, 1 stap verwijderd om je nummer te vragen
Uh hoezo naar aanleiding van deze post? Zat ze aan de salades of ging ze een trein opzoeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou het inmiddels met dimmy zijn?
Kom vechten, ga ik aan je haren trekken enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij een Brabants kaboutertje.
Lekker bruggetjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook hoorntjes onder dat piekhaar? En zo'n gespleten tong?quote:
Nou die had het over een trein opzoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh hoezo naar aanleiding van deze post? Zat ze aan de salades of ging ze een trein opzoeken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die had het over een trein opzoeken
Jazeker wel, eet maar eens heel veel en vaak vet of zoet, je lichaam gaat dan denken dat het goed is om vet of zoet te eten en dat je lichaam het ook nodig heeft (= zin in) terwijl het dat niet is, is een foutje uit onze evolutionaire begintijd nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dit zelf geprobeerd?
Al werkt het wel een beetje zo. Vroeger vond ik water drinken vreselijk, nu moet ik niet meer denken aan mierzoete frisdranken en sapjes.
Mja, even in de gaten houden, iemand al een berichtje verzonden?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit lichtelijk opwindend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten, ga ik aan je haren trekken enzo
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja, even in de gaten houden, iemand al een berichtje verzonden?
Ja, en streepjes pupillen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook hoorntjes onder dat piekhaar? En zo'n gespleten tong?
Ik zou het voornamelijk erg pijnlijk vinden ...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit lichtelijk opwindend.
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds hoeneer doet harentrekken zoveel pijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het voornamelijk erg pijnlijk vinden ...
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die had het over een trein opzoeken
Sinds dat ik het doe en niet je moeder?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer doet harentrekken zoveel pijn?
Ehhhhquote:
Vind het allemaal wat minder opwindend ineens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds dat ik het doe en niet je moeder?
Staat je knotje nu omhoog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het allemaal wat minder opwindend ineens.
Dimmy zat gisteravond rond middernacht in een dipje. Dus we hopen dat het nu weer beter met haar gaatquote:
Oke @dud0rquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
in de aanbieding bij de vomar, kon ik niet laten liggen
Ben benieuwd wat Nederland aan speeltjes gaat kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:52 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland is terug aan het front, nu nog even Guderian opgraven en wat nieuwe stalen katten ontwerpen.
https://edition.cnn.com/2(...)nado-intl/index.html
Jup, tanks, vliegtuigen, schepen: allemaal voor een habbekrats verkocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben voornamelijk ingezet op de luchtmobiele brigade en vn vredesmissies, alle tanks weggedaan
moet ook de ramen weer doen, mijn moeder komt vrijdag even helpen met een grote schoonmaakquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:23 schreef Ama het volgende:
Poging gedaan om aan de voorkant de nieuwe ramen schoon te maken. Mag nog wel een keer.Maar ja het is nu wel toonbaar voor de buitenwereld.
Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ook de ramen weer doen, mijn moeder komt vrijdag even helpen met een grote schoonmaak
dat zou ik even navragenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
Als ze op mijn kozijnen hebben geschreven mag ik toch aannemen dat ze dat nog gaan verven?
Ja ga ik ook maar even doen. Zie ook 2 plekken die ze hebben aangepakt ivm houtrot maar ziet er ook lelijk uit zo.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi lieverds. Snap dat jullie je een beetje zorgen maken om mij, maar dat hoeft niet.
Heb de hele ochtend liggen knuffeldieren met mijn kat en ben nu bij mijn moeder. Zit er gewoon een beetje doorheen en dingen gaan niet zoals ik wil dus mja
Hoi lieverds. Snap dat jullie je een beetje zorgen maken om mij, maar dat hoeft niet.
Heb de hele ochtend liggen knuffeldieren met mijn kat en ben nu bij mijn moeder. Zit er gewoon een beetje doorheen en dingen gaan niet zoals ik wil dus mja
* Ama geeft een dikke knuffelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat mangelt oe da?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Bomenverzameling!![]()
Leuk een mede-Vissen! Ik ben morgen jarig!
Ok leuk !!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Er loopt zwemt er nog 1 rond hier @:CherryLips
Allemaal wat rijst en wier er omheen en in de ballietummyquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit je al in de overgang?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43![]()
41quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43![]()
Nee we kunnen nog steeds kindjes makenquote:
Oke is goed. Wanneer gaan we oefenen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee we kunnen nog steeds kindjes maken![]()
Jij bent dan ook nog 25quote:
Dat sowieso, maar in die periode niet volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook onaardige dingen over oom Vladimir gezegd soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je ziet er nog wel zo uitquote:
@Recce post wel waar we zijn onderwegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
We gaan naar de maan jongens
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)casts-at-nasa-231537
Kaaskenner Etto door de bocht jongens en meisjesquote:
Oh jee, nog een reïncarnatie van UitStraling. Net wat we nodig haddenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:07 schreef Ama het volgende:
Kan je ook begraven worden in een kist van kaas?
Die omschrijving doet me een beetje denken aan Mrs. Potatohead, maar dan onderstebovenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
Nog bij de maccie geweest?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks bij het Voetjebal kaassticks uit de AirFryert
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat![]()
Knaagdiermensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
"Ruikt naar caviapis"quote:
"dat eet ze vast zelf op"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg een keer wel veel caviaspullen, dus dat was wel aardig.
Hmmm lekker, hooi en zaagselquote:
Even een minuutje in de magnetron en wat vers gras er overheenquote:
Altijd veel lege verpakkingen van wattenschijfjes rondslingeren. Figure it outquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
Afgetopt met wat verse wilgentakken schaafselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een minuutje in de magnetron en wat vers gras er overheen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd veel lege verpakkingen van wattenschijfjes rondslingeren. Figure it out
Kind beter opvoeden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Zin in karbonade![]()
Niet in huis en ik kan nu niet naar de supermarkt
Die slaapt alquote:
vreetamaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Zin in karbonade![]()
Niet in huis en ik kan nu niet naar de supermarkt
Al die gouwe ouwen zijn dood.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Ama het volgende:
Oh is er niet meer eens volgens Google.
Alleen geen nieuwe afleveringen meer schijnbaar.
Heb die van mij nu eerst niet meer nodig nu ik andere ramen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer even het dekentje aan gezet. Nog een paar weken dan kan het weer opgeborgen worden
watquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb die van mij nu eerst niet meer nodig nu ik andere ramen heb.
Ik ga ook zo denk ik. Vanmiddag ook 2 uur geslapen. Stortte compleet in in 1 keer.quote:
Laatste tijd was het sowieso best warm buiten en nu ik verwarming best laag heb staan is het prima te doen hier.quote:
Je verwarming?quote:
Ik laat hem deze week nog even aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verwarming staat hier al een paar dagen uit
Zal ik dat gewoon eens doenquote:
RIPquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, moet m'n termijnbedrag voor de energie maar even gaan verdubbelen
Janken.
Niet okéquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. In bed. Kop thee. Earl Grey. Hot.
Engagequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. In bed. Kop thee. Earl Grey. Hot.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poeh, morgen is het alweer woensdag..
Gaat best snel...
Ik vind Earl Grey echt zo’n afternoon tea-theequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker![]()
Vind dat ook een ontbijtthee of zo.. maar nu heb ik zin in Earl Grey
Ik stap nu de auto inquote:
Twee kantoordagen coming up.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poeh, morgen is het alweer woensdag..
Gaat best snel...
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Earl Grey echt zo’n afternoon tea-theeMaar het is met stip mijn favo thee
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat bij mij op plekje 4764 van wat ik lekker vind.
Nouuuu, lekker knapperig gebakken, roomboter, echte amandelspijsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat bij mij op plekje 4764 van wat ik lekker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |