quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Bomenverzameling!![]()
Leuk een mede-Vissen! Ik ben morgen jarig!
Ok leuk !!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Er loopt zwemt er nog 1 rond hier @:CherryLips
Allemaal wat rijst en wier er omheen en in de ballietummyquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit je al in de overgang?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43![]()
41quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Ik word morgen 43![]()
Nee we kunnen nog steeds kindjes makenquote:
Oke is goed. Wanneer gaan we oefenen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee we kunnen nog steeds kindjes maken![]()
Jij bent dan ook nog 25quote:
Dat sowieso, maar in die periode niet volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook onaardige dingen over oom Vladimir gezegd soms?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi lieverds. Snap dat jullie je een beetje zorgen maken om mij, maar dat hoeft niet.
Heb de hele ochtend liggen knuffeldieren met mijn kat en ben nu bij mijn moeder. Zit er gewoon een beetje doorheen en dingen gaan niet zoals ik wil dus mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je ziet er nog wel zo uitquote:
@Recce post wel waar we zijn onderwegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
We gaan naar de maan jongens
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)casts-at-nasa-231537
Kaaskenner Etto door de bocht jongens en meisjesquote:
Oh jee, nog een reïncarnatie van UitStraling. Net wat we nodig haddenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:07 schreef Ama het volgende:
Kan je ook begraven worden in een kist van kaas?
Die omschrijving doet me een beetje denken aan Mrs. Potatohead, maar dan onderstebovenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
Nog bij de maccie geweest?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks bij het Voetjebal kaassticks uit de AirFryert
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat![]()
Knaagdiermensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
"Ruikt naar caviapis"quote:
"dat eet ze vast zelf op"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg een keer wel veel caviaspullen, dus dat was wel aardig.
Hmmm lekker, hooi en zaagselquote:
Even een minuutje in de magnetron en wat vers gras er overheenquote:
Altijd veel lege verpakkingen van wattenschijfjes rondslingeren. Figure it outquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
Afgetopt met wat verse wilgentakken schaafselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een minuutje in de magnetron en wat vers gras er overheen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd veel lege verpakkingen van wattenschijfjes rondslingeren. Figure it out
Kind beter opvoeden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Zin in karbonade![]()
Niet in huis en ik kan nu niet naar de supermarkt
Die slaapt alquote:
vreetamaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Zin in karbonade![]()
Niet in huis en ik kan nu niet naar de supermarkt
Al die gouwe ouwen zijn dood.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Ama het volgende:
Oh is er niet meer eens volgens Google.
Alleen geen nieuwe afleveringen meer schijnbaar.
Heb die van mij nu eerst niet meer nodig nu ik andere ramen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar weer even het dekentje aan gezet. Nog een paar weken dan kan het weer opgeborgen worden
watquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb die van mij nu eerst niet meer nodig nu ik andere ramen heb.
Ik ga ook zo denk ik. Vanmiddag ook 2 uur geslapen. Stortte compleet in in 1 keer.quote:
Laatste tijd was het sowieso best warm buiten en nu ik verwarming best laag heb staan is het prima te doen hier.quote:
Je verwarming?quote:
Ik laat hem deze week nog even aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verwarming staat hier al een paar dagen uit
Zal ik dat gewoon eens doenquote:
RIPquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, moet m'n termijnbedrag voor de energie maar even gaan verdubbelen
Janken.
Niet okéquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. In bed. Kop thee. Earl Grey. Hot.
Engagequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. In bed. Kop thee. Earl Grey. Hot.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poeh, morgen is het alweer woensdag..
Gaat best snel...
Ik vind Earl Grey echt zo’n afternoon tea-theequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker![]()
Vind dat ook een ontbijtthee of zo.. maar nu heb ik zin in Earl Grey
Ik stap nu de auto inquote:
Twee kantoordagen coming up.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poeh, morgen is het alweer woensdag..
Gaat best snel...
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Earl Grey echt zo’n afternoon tea-theeMaar het is met stip mijn favo thee
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat bij mij op plekje 4764 van wat ik lekker vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |