Kaaskenner Etto door de bocht jongens en meisjesquote:
Oh jee, nog een reīncarnatie van UitStraling. Net wat we nodig haddenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:07 schreef Ama het volgende:
Kan je ook begraven worden in een kist van kaas?
Die omschrijving doet me een beetje denken aan Mrs. Potatohead, maar dan onderstebovenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwamen net een nieuwe buurvrouw tegen op de gang, zegt Gergi zodra de deur dicht is: Die heeft een raar hoofd, ziet eruit als een omgekeerde peer met 2 ogen erop.
Wat![]()
Nog bij de maccie geweest?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks bij het Voetjebal kaassticks uit de AirFryert
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef kwiwi het volgende:
Wat![]()
Knaagdiermensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
"Ruikt naar caviapis"quote:
"dat eet ze vast zelf op"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg een keer wel veel caviaspullen, dus dat was wel aardig.
Hmmm lekker, hooi en zaagselquote:
Even een minuutje in de magnetron en wat vers gras er overheenquote:
Altijd veel lege verpakkingen van wattenschijfjes rondslingeren. Figure it outquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden altijd bijnamen voor de buren:
- Krankenhaus
- Piepschuim
- Die dikke
- De Egyptenaar
Ben benieuwd wat mijn bijnaam was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |