Als ik een paar dagen alleen maar salades eet slibben mijn darmen dicht en kan ik naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg salades eet ga je dat juist weer lekker vinden in plaats van vet dood beest, zo werkt het lichaam en het brein.
Heb je dit zelf geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg salades eet ga je dat juist weer lekker vinden in plaats van vet dood beest, zo werkt het lichaam en het brein.
Ja maar jouw darmen zijn niet meer normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen alleen maar salades eet slibben mijn darmen dicht en kan ik naar het ziekenhuis
Met mondkapje?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
Na een paar dagen salades knagen spring ik voor de trein denk ik.
Hoe zou het inmiddels met dimmy zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
Na een paar dagen salades knagen spring ik voor de trein denk ik.
Mijn nummer is 666quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker informeel, 1 stap verwijderd om je nummer te vragen
Uh hoezo naar aanleiding van deze post? Zat ze aan de salades of ging ze een trein opzoeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou het inmiddels met dimmy zijn?
Kom vechten, ga ik aan je haren trekken enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past wel bij een Brabants kaboutertje.
Lekker bruggetjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook hoorntjes onder dat piekhaar? En zo'n gespleten tong?quote:
Nou die had het over een trein opzoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh hoezo naar aanleiding van deze post? Zat ze aan de salades of ging ze een trein opzoeken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die had het over een trein opzoeken
Jazeker wel, eet maar eens heel veel en vaak vet of zoet, je lichaam gaat dan denken dat het goed is om vet of zoet te eten en dat je lichaam het ook nodig heeft (= zin in) terwijl het dat niet is, is een foutje uit onze evolutionaire begintijd nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dit zelf geprobeerd?
Al werkt het wel een beetje zo. Vroeger vond ik water drinken vreselijk, nu moet ik niet meer denken aan mierzoete frisdranken en sapjes.
Mja, even in de gaten houden, iemand al een berichtje verzonden?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit lichtelijk opwindend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten, ga ik aan je haren trekken enzo
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja, even in de gaten houden, iemand al een berichtje verzonden?
Ja, en streepjes pupillen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook hoorntjes onder dat piekhaar? En zo'n gespleten tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |