Nee gewoon hier in Eindjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Lekker samen met Etto PATAT eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Centrum?quote:
Met of zonder kaas?quote:
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..quote:
TR gezet. Crewbash.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.
een dikke dud0r zou dat zonder blikken of blozen doen
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Lijkt me best lekkerquote:
Sowquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Op verzoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.Leugenaar!
Wat hij zegt.quote:
De luxequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
scruppiequote:
Daarom doe ik dat ook niet. Alleen in extreme gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Weet niet, ken gelukkig niemand die dat doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom schrijven mensen hun naam en achternaam met kleine letters?
Dit kan mijn autisme niet aan.
Dat stond er eerst ook....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Geen zelfrespect vrees ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom schrijven mensen hun naam en achternaam met kleine letters?
Dit kan mijn autisme niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |