SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
De wereld zou beter af zijn met meer Wattenschijfjesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ook voor Watenschijfje.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had ook een TT voor Bos zijn verjaardag kunnen staan.
Boeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
SOWquote:
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.quote:
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.De helft hier krijgt geen eigen TT op zijn of haar verjaardag.
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen de helft waarvan we de verjaardag niet weten.
Jezus nog meer in de OP.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer zijn jullie jarig, zet ik het even in de op
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel duidelijk wanneer ik jarig ben.
[ afbeelding ]
Geen TT.
Ik kom sowieso weinig verjaardag TT's tegen tijdens het scrollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat niet over de helft, maar over jou
Ja dat was eigenlijk de bedoelingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@scrupuleus was je voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling
Tering zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet naar Bos toe maar waarom moet het steeds gezegd worden.De helft hier krijgt geen eigen TT op zijn of haar verjaardag.
Snap dat gejank niet zo van anderen om een TT maar kan aan mij liggen.quote:
Zullen we deze snel volposten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling
Nee jij jankt nu niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap dat gejank niet zo van anderen om een TT maar kan aan mij liggen.
Hoop het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Bos is de hele dag jarig
Volgend jaar ook weer
Toch
Ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we deze snel volposten?
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Bos is de hele dag jarig
Volgend jaar ook weer
Toch
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders tochquote:
Vandaag of in het algemeen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb je nog iets leuks gedaan?
Laten we dan een mod de TT aanpassenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders toch
Neeeee gianniiiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even wachten tot die sfeerspons weg is, want die kaapt hem anders toch
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we dan een mod de TT aanpassen
Gekkiequote:
Ik ook niet vaak. Of er blijft zo'n velletje aan m'n huig plakken of ik breek m'n kies op een korrel.quote:
Budaaaaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we dan een mod de TT aanpassen
is wel al vaker gebeurd.quote:
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.quote:
Ik heb nog chips.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak. Of er blijft zo'n velletje aan m'n huig plakken of ik breek m'n kies op een korrel.
Wij hebben connecties.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij rare TT's maar zomaar een TT aanpassen mag een mod ook niet hoor.
Moet gniffelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
Ama en ik vinden dit een hele mooie tt, puur omdat niemand niet gefeliciteerd wordt
Kun je dan geen "mod van de maand" worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet dat mods buiten GC geen mod zijn hier he.
Uh nee?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je dan geen "mod van de maand" worden?
1 april.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer zijn jullie jarig, zet ik het even in de op
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.
een dikke dud0r zou dat zonder blikken of blozen doen
Lijkt me best een kut datum. Denken mensen allemaal dat je grapje maakt enz.quote:
Ik ken iemand die op 1 april jarig is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me best een kut datum. Denken mensen allemaal dat je grapje maakt enz.
Hihihiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 april.
Kikker in je bil.
Die er nooit meer uit wil.
Ik ben helemaal niet 1 april jarig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op 1 april jarig is.
Is ook best een kut mens eigenlijk, dus karma voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Meer niveau wordt het niet vandaag.quote:
Ze zijn bang voor jou.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef scrupuleus het volgende:
Ik merk dat het tempo daalt, toch niet zo dol op Bos
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet 1 april jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, heheheBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hirlakquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo lekker bij de Mac eten
Nee gewoon hier in Eindjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Lekker samen met Etto PATAT eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak
Toevallig ook in Helmond, net als US?
Centrum?quote:
Met of zonder kaas?quote:
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..quote:
TR gezet. Crewbash.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toch is dat al vaak genoeg gebeurd.
een dikke dud0r zou dat zonder blikken of blozen doen
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Lijkt me best lekkerquote:
Sowquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
TR gezet. Crewbash.
Ik heb 1 keer een TT aangepast die echt niet kon, daar waren toen ook meerdere TR's al over binnen gekomen.
Opflikkeren met je valse beschuldigingen vuile hond
Op verzoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog een puntje voor mij uit mijn TT gehaald.Leugenaar!
Wat hij zegt.quote:
De luxequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik weet nog niet welke van de twee. Beslis ik zo wel..
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
scruppiequote:
Daarom doe ik dat ook niet. Alleen in extreme gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Kun je als mod sowieso veel gezeik mee krijgen, vooral als je dat buiten je eigen subforum doet.
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op verzoek.
Dit ging over ongevraagd TT aanpassen
Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar we vragen je om de TT aan te passen toch?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Weet niet, ken gelukkig niemand die dat doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom schrijven mensen hun naam en achternaam met kleine letters?
Dit kan mijn autisme niet aan.
Dat stond er eerst ook....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Als er stond Ama is een vieze kkhoer ofzo dan is het anders.
Geen zelfrespect vrees ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom schrijven mensen hun naam en achternaam met kleine letters?
Dit kan mijn autisme niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |