De volledige Russische bevolking is medeschuldig ja. Zolang het Russische volk geen Romanov'je doet op hun Führer zit de rest van de wereld met de teringzooi.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je doet het nu bijna voorkomen alsof dit soort mensen medeschuldig zijn aan die bombardementen.
Eerder motorblok BOOM!quote:
dat gaan ze ook sowieso doen, als je steden in gaat nemen ontkom je er niet echt aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat Rusland sowieso flatgebouwen zou gaan bombarderen.
Hoezoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:54 schreef Candymannetje het volgende:
Uiteraard is Rusland verkeerd bezig maar de NAVO ook.
Makkelijk gezegd natuurlijk. Grote woorden totdat je zelf opeens in die situatie terecht zou komen. De russen die in opstand komen vind ik enorm dapper, maar de russen die niks doen uit angst voor allerlei straffen neem ik ook niks kwalijk, dat voegt ook helemaal niks toe. Russen die actief mee helpen aan de oorlog en de oorlog ook echt steunen noem ik wel medeschuldig ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De volledige Russische bevolking is medeschuldig ja. Zolang het Russische volk geen Romanov'je doet op hun Führer zit de rest van de wereld met de teringzooi.
Die zijn helaas al overleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef sp3c het volgende:
naja doe het niet meer op FOK!
bij je ouders thuis is het prima lachen
dan hebben ze er ook geen last vanquote:
Past wel binnen de reeks; pagina's vol met mensen die aannames maken op basis van dingen die helemaal niet gezegd wordenquote:
Heldin!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:33 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Een redacteur van een tv-station, Marina Ovsyannikova, is tijdens een van de populairste live nieuwsuitzendingen in Rusland het beeld in gelopen met een plakkaat om te protesteren tegen de oorlog. "No War. Stop de oorlog. Geloof de propaganda niet. Hier liegen ze tegen je", stond er op geschreven. De regie schakelde snel naar een ander beeld. De vrouw zit inmiddels in hechtenis.
--
https://www.bnnvara.nl/jo(...)gen-oorlog-en-leugen
Hoeveel jaar gevangenis is dat voor haar ?
Moedig !!![]()
ja maar het irriteert me al een deel of 100quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Past wel binnen de reeks; pagina's vol met mensen die aannames maken op basis van dingen die helemaal niet gezegd worden
Ik denk dat je iets teveel cheeseburgers hebt gegeten. Wat een domme praat man.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De volledige Russische bevolking is medeschuldig ja. Zolang het Russische volk geen Romanov'je doet op hun Führer zit de rest van de wereld met de teringzooi.
Waarom vallen ze de baltische staten dan niet aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Door niet de buffer te respecteren die Rusland graag wilt.
Geen grote bedreiging en strategisch niet zo belangrijk als Oekraïne.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vallen ze de baltische staten dan niet aan?
Mag ook wel voor een antimateriaalwapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Serieus patroon, 14,5x114mm
[ afbeelding ]
Haha wat een apparaat
Het blijft bijzonder dat je het slachtoffer van verkrachting blijft beschuldigen van het feit dat ze voorafgaand aan de verkrachting hulp heeft gezocht bij de buurman die helaas niet beschikbaar was om te helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O gaat het nu om strategie..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geen grote bedreiging en strategisch niet zo belangrijk als Oekraïne.
Zelf zou ik waarschijnlijk ook op een zolderkamer janken ja. Maar dat maakt mij niet minder medeschuldig als Rutte ineens besluit om full-on dictator te gaan en 'we' laten hem 20 jaar zijn gang te laten gaan. Wie moet het anders doen? Het westen kan niks want die gek heeft nukes als ze de grens overkomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote woorden totdat je zelf opeens in die situatie terecht zou komen.
Ja, want elk land heeft recht op een buffer??! Kan ik deze reeks dan ook tot buffer verklaren zodat jij weg blijft? Of dat ik anders je huis bombardeer?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je hoort dit zo vaak terugkomen, alsof soevereine staten maar in hun ontwikkeling en bescherming beknot moeten worden omdat Rusland dat zo graag wil.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mensen die leven in een dictatuur en decennia lang propaganda tot zich hebben gekregen kun je niet zonder meer individueel verwijten dat ze de regering nog niet omver hebben geworpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zelf zou ik waarschijnlijk ook op een zolderkamer janken ja. Maar dat maakt mij niet minder medeschuldig als Rutte ineens besluit om full-on dictator te gaan en 'we' laten hem 20 jaar zijn gang te laten gaan. Wie moet het anders doen? Het westen kan niks want die gek heeft nukes als ze de grens overkomen.
Er zijn 144.000.000 Russen. Meer dan 8x zoveel inwoners als Syrië.
Als ze Putin echt weg willen hebben, kan het.
Grootmachten willen nu eenmaal een buffer hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, want elk land heeft recht op een buffer??! Kan ik deze reeks dan ook tot buffer verklaren zodat jij weg blijft? Of dat ik anders je huis bombardeer?
Kortom, Oekraine is terecht binnengevallen, je bent helemaal niet neutraal, je bent voor Rusland. Simpel toch. Die Oekrainers moeten niet zeuren en zich gewoon overgeven, want grootmacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Grootmachten willen nu eenmaal een buffer hebben.
Dit. Je leest online ook veel te veel van die enorm infantiele en emotionele reacties over de Russen als volk. 'Waarom doen ze niet wat?' 'Kom gewoon in opstand!' Net zoiets of je als bevolking even in een handomdraai een revolutie kan bewerkstelligen om de volgende dag weer rustig je leven op te pakkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd natuurlijk. Grote woorden totdat je zelf opeens in die situatie terecht zou komen. De russen die in opstand komen vind ik enorm dapper, maar de russen die niks doen uit angst voor allerlei straffen neem ik ook niks kwalijk, dat voegt ook helemaal niks toe. Russen die actief mee helpen aan de oorlog en de oorlog ook echt steunen noem ik wel medeschuldig ja.
Ik respecteer dat wel maar bepaalde landen niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:08 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Je hoort dit zo vaak terugkomen, alsof soevereine staten maar in hun ontwikkeling en bescherming beknot moeten worden omdat Rusland dat zo graag wil.
De meeste landen willen geen buffer zijn. Respecteer dat nu eens.
Inderdaad, en deze is nog wel even wat groter dan de bekende .50 BMGquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ook wel voor een antimateriaalwapen
3quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Grootmachten willen nu eenmaal een buffer hebben.
Nee niet terecht en ik ben ook niet voor Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kortom, Oekraine is terecht binnengevallen, je bent helemaal niet neutraal, je bent voor Rusland. Simpel toch. Die Oekrainers moeten niet zeuren en zich gewoon overgeven, want grootmacht.
De VS ging een basis bouwen in Oekraïne ja? Wijs effe aan waar!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet terecht en ik ben ook niet voor Rusland.
Maar ik begrijp wel waarom Rusland het heeft gedaan.
Als Rusland een basis in Mexico gaat bouwen kan ik ook begrijpen dat de USA daar een stokje voor gaat steken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De VS ging een basis bouwen in Oekraïne ja? Wijs effe aan waar!
Zodra Oekraïne bij de NAVO komt dan komt er ook militaire activiteit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De VS ging een basis bouwen in Oekraïne ja? Wijs effe aan waar!
Er zijn heel veel soorten stokjes, maar Poetin heeft blijkbaar alleen de dikste knuppelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als Rusland een basis in Mexico gaat bouwen kan ik ook begrijpen dat de USA daar een stokje voor gaat steken.
Wie ging er een basis in Oekraïne bouwen dan? Je weet dat er voorafgaand aan deze situatie nauwelijks NATO militairen in de grensstaten met Rusland te vinden waren? Een paar honderd mannetjes links en rechts, nauwelijks defensie-investeringen een reus op lemen voeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ooh Oekraïne komt bij de NAVO ja? Wanneer is dat besloten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zodra Oekraïne bij de NAVO komt dan komt er ook militaire activiteit.
Net zoals bij de Baltische staten.
Ik denk zeker dat Rusland (lees: Poetin) met een bepaalde voorzichtigheid moet worden benadert en ben ook een grote voorstander van een diplomatieke oplossing van deze oorlog, waarbij alle partijen water bij de wijn doen. Maar Rusland zou niet moeten bepalen bij welke samenwerkingsverbanden andere landen zich aansluiten. En dit dan ook nog vanuit het waanidee dat dit voor hen een zogenaamd gevaar voor hen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland staat ook onder de partnerships. Is het dan ook in gang gezet dat Rusland bij de NAVO komt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is in gang gezet.
https://www.nato.int/nato-welcome/files/checklist_en.pdf
Kijk even bij de partnerships en houd op met deze irritante manier van discuseren.
Kortom, je bent voor doorvechten (door Oekraïne) om Rusland naar de onderhandelingstafel te dwingen met als uitkomst dat Oekraïne, minimaal wat kleine gebieden, als volledig zelfstandig en autonoom land verder kan gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat Rusland (lees: Poetin) met een bepaalde voorzichtigheid moet worden benadert en ben ook een grote voorstander van een diplomatieke oplossing van deze oorlog, waarbij alle partijen water bij de wijn doen. Maar Rusland zou niet moeten bepalen bij welke samenwerkingsverbanden andere landen zich aansluiten. En dit dan ook nog vanuit het waanidee dat dit voor hen een zogenaamd gevaar voor hen is.
Daarom moet Oekraïne tijdens onderhandelingen voor een oplossing ook inzetten op een compleet zelfbeschikkingsrecht. Krim naar Rusland (hebben ze toch al in handen), Donbas regio's onafhankelijk (zorgen toch voor onrust) maar dan moet Oekraïne als zelfstandig land kunnen toewerken naar toetreding tot de EU.
Ik vraag me zeer af hoe de bewoners van de Krim en de Donbas er zelf over denken nu, liever bij Rusland of Oekraine. Los van of ze etnisch gezien Rus zijn of niet. Kan mij goed voorstellen dat veel mensen van mening zijn veranderd door de recente inval in heel Oekraine.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat Rusland (lees: Poetin) met een bepaalde voorzichtigheid moet worden benadert en ben ook een grote voorstander van een diplomatieke oplossing van deze oorlog, waarbij alle partijen water bij de wijn doen. Maar Rusland zou niet moeten bepalen bij welke samenwerkingsverbanden andere landen zich aansluiten. En dit dan ook nog vanuit het waanidee dat dit voor hen een zogenaamd gevaar voor hen is.
Daarom moet Oekraïne tijdens onderhandelingen voor een oplossing ook inzetten op een compleet zelfbeschikkingsrecht. Krim naar Rusland (hebben ze toch al in handen), Donbas regio's onafhankelijk (zorgen toch voor onrust) maar dan moet Oekraïne als zelfstandig land kunnen toewerken naar toetreding tot de EU.
Ik ben een beetje klaar met dat ge-excuus-truus van Oekraïne heeft het aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is in gang gezet.
https://www.nato.int/nato-welcome/files/checklist_en.pdf
Kijk even bij de partnerships en houd op met deze irritante manier van discuseren.
Dit speelt al jaren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er zijn heel veel soorten stokjes, maar Poetin heeft blijkbaar alleen de dikste knuppel
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit speelt al jaren.
Ik had gedacht en gehoopt dat het niet zo ver zou komen.
Zo zonde, al die levens die verloren gaan.
Putin vindt dat Oekraïne überhaupt geen recht van bestaan heeft. Heb je die psychotische toespraak gevolgd eind februari?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Finland zit ook bij de EU dus Oekraïne zou ook wel kunnen misschien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |