]quote:Volgens het federale ministerie van Binnenlandse Zaken waren op 6 maart 2022 om 12.00 uur 37.786 oorlogsvluchtelingen uit Oekraïne geregistreerd in Duitsland. [31] Volgens de federale politie waren er op 11 maart bijna 110.000 naar Duitsland gekomen. Op deze dag kwamen de federale minister van Binnenlandse Zaken, de ministers van Binnenlandse Zaken en vertegenwoordigers van de lokale autoriteiten overeen dat vluchtelingen (die geen eigen huisvesting vinden) volgens de Königstein-sleutel over de deelstaten moeten worden verdeeld . [32
beetje Russisch gas opmaken daar.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
]
In Duitsland waren op 11 maart al 110.000 Oekrainse vluchtelingen WOW
Het leven is vol gevaren in Rusland. En het houdt de rest scherp.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De helft of zo overleden tijdens een car ' accident'wtf.
quote:Hoeveel vluchtelingen uit Oekraïne bevinden zich in Nederland?
Dat weet niemand. Het officiële aantal vluchtelingen uit Oekraïne in Nederland staat nu op 6700. Dat getal komt van het ministerie van justitie en veiligheid. Afgelopen etmaal werden er 500 nieuwe vluchtelingen geregistreerd, de dagen ervoor waren dat er 1500.
Het gaat om vluchtelingen die zich bij officiële instanties hebben gemeld, in dit geval vaak de gemeente. Maar omdat aanmelden niet verplicht is en Oekraïense vluchtelingen zich ook niet hoeven aan te melden bij het Coa, zoals bijvoorbeeld asielzoekers uit Syrië, is er geen zicht op het exacte aantal vluchtelingen uit Oekraïne in Nederland. Wel roept het ministerie vluchtelingen op om zich te melden. Zo krijgen zij toegang tot voorzieningen.
quote:Hoeveel opvangplekken zijn er gereed?
Vanaf maandag zijn er 17.000 plekken voor vluchtelingen uit Oekraïne, verspreid over het land. Zaterdag waren dat er nog 11.000. Volgende week moeten dat 25.000 plekken zijn, duizend per veiligheidsregio. Op de langere termijn wordt dit aantal verdubbeld. Deze aantallen staan los van opvangplekken bij mensen thuis.
Want naar dat hof luistert Rusland ook?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Mogelijk voeren ze dan de doodstraf weer in (Medvedev sprak er al over). En het Europees Hof voor de Rechten van de Mens zou geen aanklachten tegen Rusland meer kunnen behandelen.
Schandalig dit soort onteigeningen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
On 2 March, United Kingdom housing minister Michael Gove announced his intention to draft plans to allow refugees to be housed in Russian oligarchs' homes in the UK; however, the UK government had not seized the homes at that time.[124] On the 12th of March, Gove announced a new scheme whereby Britons who offered their home to Ukrainian refugees would receive £350 a month.[125][126]
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]Is het geen lijst van generaals die in dienst gestorven zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.
Ik neem aan dat generaals die aan ouderdom sterven reeds op pensioen zijn.are we infinite or am I alone
Na het zien van vele Russische dashcam filmpjes acht ik die kans niet heel onwaarschijnlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekken
Veel landen luisteren niet naar dat hof (UK bvb weigert vonnissen uit te voeren). Maar als het hof een schadevergoeding oplegt en Rusland niet betaalt, kan de benadeelde beslag laten leggen op bezittingen van de Rusische staat.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want naar dat hof luistert Rusland ook?
OVT? Heb je een linkje?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.
Die woonde (relatief) anoniem in Wisconsin toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.
Al die RTL7-shit-dashcam-prutsers blijken achteraf slachtoffers van KGB-FSB.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee died of old age staat er ook tussen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is het geen lijst van generaals die in dienst gestorven zijn?
Ik neem aan dat generaals die aan ouderdom sterven reeds op pensioen zijn.
Lolquote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Al die RTL7-shit-dashcam-prutsers blijken achteraf slachtoffers van KGB-FSB.
Dan kan G-B zuur gaan opbreken, als Rusland ook Britse bedrijven/vestigingen daarna gaat nationaliseren.quote:
Als het niet teveel gevraagd is; graag!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, je moet even mij tijd geven om te zoeken.
Gebeuren daar aardig wat ongelukken (maar daalt vrij hard), maar zelfs dan is het nog ongeloofwaardig.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Na het zien van vele Russische dashcam filmpjes acht ik die kans niet heel onwaarschijnlijk![]()
"Train accident" daarentegen
Ik ben bang dat het geluidsfragment niet meer werkt.quote:
zou goed kunnen , de wodka consumptie is aardig gedaald onder jongeren met een auto en nu ook strafbaarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gebeuren daar aardig wat ongelukken (maar daalt vrij hard), maar zelfs dan is het nog ongeloofwaardig.
https://www.statista.com/(...)ad-deaths-in-russia/
#hartonderderiem #sorrysp3c #oekrainequote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik kan het wel blijven modden maar als de mods er ook over door blijven emmeren dan gooi ik de handdoek in de ring
doe lekker wat jullie willen
moslims
baudet
trump
finale eredivisie ijshockey met Amstel Tijgers
maakt me niet meer uit
ga maar ... stop ik gewoon met volgen
Doet het prima, dankjewel!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geluidsfragment niet meer werkt.
https://www.vpro.nl/progr(...)n-stalin-10-14~.html
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]Maar als er tientallen generaals zijn dan wordt dit indrukwekkende lijstje wel iets minder schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.
ne goede zaakquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou idd heel goed kunnen.
al had ik bij die vorige gelezen dat het vrij uitzonderlijk is dat iemand met zo'n positie naar de front linie gaat
Voor je opgezocht, vanaf minuut 8, 17 posthuum onderscheiden. Hoge rangen en soldaten we horen het ook van Oekraïeners. https://www.facebook.com/(...)eos/3128940104046592quote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar daarvan verwacht je het ook wel een beetje
Mensen die nog steeds een NFZ willen, moeten begrijpen dat ze pleiten voor de volledige vernietiging van alles wat ze ooit hebben gekend, liefgehad en er niks van datgene overblijft wat iedereen zo graag wil beschermen. De dood van het leven. Op die manier zullen we Rusland niet "verslaan", we zullen de vrijheid en democratie niet verdedigen en we zullen Oekraïne zeker niet op die manier beschermen, omdat ook zij zullen worden vernietigd. Het is letterlijk een collectieve zelfmoordgedachte.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet hopelijk volgen.
Rusland luistert naar niemand en naar niksquote:Op maandag 14 maart 2022 19:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want naar dat hof luistert Rusland ook?
Dapper.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
Heldin hoor(die we nooit meer terug zien gok ik)
Gelukkig genoeg helden ook in Rusland. Hopelijk is haar cel niet al te tochtig.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
Ballen heeft die meid.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
Ah, inderdaad. Het is natuurlijk mogelijk dat het (ik zie dat het van wikimedia komt) enkel generaals zijn die een wikipedia pagina hebben, en velen ervan een wikipedia hebben gekregen omdat hun dood verdacht leek.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee died of old age staat er ook tussen.
Poetin stata veel t ever van het gewone leger af en de corruptuie tiert er welig, van de defensie uitgaven worden besteed aan raketten en aan plezierboten , niet aan het gewone leger , die krijgen niksquote:Op maandag 14 maart 2022 19:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rusland heeft helemaal de mogelijkheid niet allerlei oorlogen te voeren. Het is niet zoals Nazi-Duitsland dat een oorlogseconomie had opgebouwd met het hoogste defensiebudget ter wereld en zorgvuldige opbouw van het leger. Ze voeren vreten dat over datum is aan hun manschappen, zo goed zijn ze voorbereid op de oorlog.
Rusland bijt zichzelf stuk puur en alleen op de Oekraïne en zal daarna economisch en militair niet in staat zijn tot meer avonturen. Ook ontbreekt de motivatie vanuit het volk hiervoor. Er is geen eindeloze propaganda geweest ten aanzien van naziregimes in de Baltische Staten en Polen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo manquote:Op maandag 14 maart 2022 19:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds een NFZ willen, moeten begrijpen dat ze pleiten voor de volledige vernietiging van alles wat ze ooit hebben gekend, liefgehad en er niks van datgene overblijft wat iedereen zo graag wil beschermen. De dood van het leven. Op die manier zullen we Rusland niet "verslaan", we zullen de vrijheid en democratie niet verdedigen en we zullen Oekraïne zeker niet op die manier beschermen, omdat ook zij zullen worden vernietigd. Het is letterlijk een collectieve zelfmoordgedachte.
Pure emotie en machteloosheid van een ieder die als lemmingen staan bij het klif.
Wowquote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is stalins kleindochter
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds een NFZ willen, moeten begrijpen dat ze pleiten voor de volledige vernietiging van alles wat ze ooit hebben gekend, liefgehad en er niks van datgene overblijft wat iedereen zo graag wil beschermen. De dood van het leven. Op die manier zullen we Rusland niet "verslaan", we zullen de vrijheid en democratie niet verdedigen en we zullen Oekraïne zeker niet op die manier beschermen, omdat ook zij zullen worden vernietigd. Het is letterlijk een collectieve zelfmoordgedachte.
Pure emotie en machteloosheid van een ieder die als lemmingen staan bij het klif.
Plas anders ook nog even in je broek.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
That’s a challenging wankquote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat een nucleaire wereldoorlog in gaat houden, en dat gaat een NFZ triggeren.quote:
quote:"Uiteraard, het volk wil geen oorlog. Waarom zou een of andere landarbeider zijn leven op het spel willen zetten als het beste wat er voor hem inzit is dat hij zonder kleerscheuren thuiskomt? Natuurlijk, het eenvoudige volk wil geen oorlog, noch in Rusland noch in Engeland noch in Amerika, net zo min in Duitsland. Dat is duidelijk. Maar uiteindelijk zijn het de leiders van een land die de politiek bepalen, en het is altijd makkelijk om het volk zover te brengen dat het meedoet, of het nou gaat om een democratie, om een fascistische dictatuur, om een parlement of een communistische dictatuur."
quote:. "Dat is allemaal mooi. Maar met of zonder kiesrecht, het volk kan altijd ertoe worden overgehaald om zijn Führer (leider) te volgen. Dat is heel simpel. Je hoeft niets anders te doen dan het volk te vertellen dat het wordt aangevallen. En je verwijt de pacifisten hun gebrek aan patriottisme. En beweert dat ze hun land in gevaar brengen. Deze methode werkt in elk land."
Goed opgedroogd.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup, voor een functie in London....quote:
Iemand in stalins familie heeft ook ooit aan de Uva gestudeerd. Kan ff niet vinden wie.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
Allebei onjuist imoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is wat een nucleaire wereldoorlog in gaat houden, en dat gaat een NFZ triggeren.
I believe I can flyquote:Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat in the actual fuck
Hier vliegt een rus metershoog de lucht in nadat zijn locatie wordt beschoten, gezien vanuit een drone.
https://www.reddit.com/r/(...)t_get_bombedshelled/
Die zal binnenkort ook wel een 'auto-ongeluk' krijgenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
ik zeg ook niet van niet volgens mij hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Voor je opgezocht, vanaf minuut 8, 17 posthuum onderscheiden. Hoge rangen en soldaten we horen het ook van Oekraïeners. https://www.facebook.com/(...)eos/3128940104046592
aawwwquote:Op maandag 14 maart 2022 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
#hartonderderiem #sorrysp3c #oekraine
Blablablaquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is wat een nucleaire wereldoorlog in gaat houden, en dat gaat een NFZ triggeren.
Aldermaston, Reading zou ik geen Londen meer noemen. De afstand tot het centrum van Londen is groter dan de afstand tot Portsmouth of Southampton.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 14 maart 2022 20:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Blablabla
Eerst moeten we Poetin « mild » bezig vinden en nu moeten we doodsbenauwd voor hem zijn…
Waarom trek jij de uitspraken van woordvoerders en wereldleiders van gerenommeerde instituties zoals de NAVO en de EU nu wel in twijfel die hier zo bekend staan als de hoeders van desinformatie en bekend staan als het heilige boontje in dit conflict?quote:
Lul niet zo dom man, met je valse kutdilemma’squote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarom trek jij de uitspraken van woordvoerders en wereldleiders van gerenommeerde instituties zoals de NAVO en de EU nu wel in twijfel die hier zo bekend staan als de hoeders van desinformatie en bekend staan als het heilige boontje in dit conflict?
Dit is geen call of duty of Spielberg film waar we even avonturiertje kunnen spelen.
Relatief milde man was dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekken
Hoe kun je in een Spielberg film avonturiertje spelen?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Spielberg film waar we even avonturiertje kunnen spelen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |