nou een brigadegeneraal leid de brigade (2000/3000 man?), als het een bewegende eenheid is dan lukt dat niet via Teams ofzoquote:Op maandag 14 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou idd heel goed kunnen.
al had ik bij die vorige gelezen dat het vrij uitzonderlijk is dat iemand met zo'n positie naar de front linie gaat
.jawel hoor, in een toespraak van Zelenskyy op Facebook, hier gepost: hij gaf onderscheidingen aan een 25-tal mensen, ook een vrouw, waarvan 3/4 posthuum.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef wpor het volgende:
[..]
Tja. Oekrane heeft vast ook mannen met dergelijke rangen die dood gaan maar dat horen we niet.
In Syri zijn er ook genoeg generaals en kolonels gesneuveld. Daarnaast moet je je in het geval van Rusland ook nog altijd afvragen of het niet stiekem een inside job betreft.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou een brigadegeneraal leid de brigade (2000/3000 man?), als het een bewegende eenheid is dan lukt dat niet via Teams ofzo
het is (gelukkig) meer uitzonderlijk geworden dat er zo'n groot leger op pad is dat je zulke mensen mee moet sturen
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Syri zijn er ook genoeg generaals en kolonels gesneuveld. Daarnaast moet je je in het geval van Rusland ook nog altijd afvragen of het niet stiekem een inside job betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]Wow, dit is echt sickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.
In Rusland is dat volgens mij ook vaak zelfmoord met assistentie. Je moet toch iets semigeloofwaardigs als officiële doodsoorzaak bekendmaken natuurlijk.quote:
En auto ongelukken.quote:
Dank, man. Dat was voor allebei een hele opluchting. Vandaag drie burgers doodgeschoten op straat in Sumy. Ze is bezorgd om de veiligheid van haar broer, die daar dus nog zit. Maar zelf zegt ze onderweg naar de 'tussenstops' niet heel veel onveiligs te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg fijn, binnen de omstandigheden uiteraard, dat ze eindelijk uit Sumy is...
Voor je opgezocht, vanaf minuut 8, 17 posthuum. Dus dat horen wij wel, jij hoort het niet. https://www.facebook.com/(...)eos/3128940104046592quote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef wpor het volgende:
[..]
Tja. Oekrane heeft vast ook mannen met dergelijke rangen die dood gaan maar dat horen we niet.
De ĽSNS?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Slowakije gaat de komst van 2100 NAVO-militairen bij de grens met Oekrane goedkeuren, in het parlement stemden alleen de neo-nazi's tegen.
[ afbeelding ]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekkenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
En auto ongelukken.
Stalin was hier ook heer en meester in toch? Heb me laten vertellen dat hij zijn hele schoonfamilie heeft uitgemoord. Waren allemaal ‘verongelukt’
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekken
Nederland valt reuze mee wat dat betreft. Belgie wel erg ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Verander Londen met elke willekeurige stad in Europa. Misschien niet op die schaal maar wel van de zelfde orde.
On 2 March, United Kingdom housing minister Michael Gove announced his intention to draft plans to allow refugees to be housed in Russian oligarchs' homes in the UK; however, the UK government had not seized the homes at that time.[124] On the 12th of March, Gove announced a new scheme whereby Britons who offered their home to Ukrainian refugees would receive 350 a month.[125][126]quote:
[..]De helft of zo overleden tijdens een car ' accident'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.wtf.
Zegt ook wel genoeg dat dit soort jongens zo dicht bij het front moeten zitten moraal zal wel laag zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef polderturk het volgende:
Nog een Russische kolonel delft het onderspit.
[ twitter ]
Een autoongeluk tijdens een buitenlandse missie was bij het Belgische leger een manier om "interne problemen" op te lossen, heb ik gehoord.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
En auto ongelukken.
Stalin was hier ook heer en meester in toch? Heb me laten vertellen dat hij zijn hele schoonfamilie heeft uitgemoord. Waren allemaal ‘verongelukt’
]quote:Volgens het federale ministerie van Binnenlandse Zaken waren op 6 maart 2022 om 12.00 uur 37.786 oorlogsvluchtelingen uit Oekrane geregistreerd in Duitsland. [31] Volgens de federale politie waren er op 11 maart bijna 110.000 naar Duitsland gekomen. Op deze dag kwamen de federale minister van Binnenlandse Zaken, de ministers van Binnenlandse Zaken en vertegenwoordigers van de lokale autoriteiten overeen dat vluchtelingen (die geen eigen huisvesting vinden) volgens de Knigstein-sleutel over de deelstaten moeten worden verdeeld . [32
beetje Russisch gas opmaken daar.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
]
In Duitsland waren op 11 maart al 110.000 Oekrainse vluchtelingen WOW
Het leven is vol gevaren in Rusland. En het houdt de rest scherp.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De helft of zo overleden tijdens een car ' accident'wtf.
quote:Hoeveel vluchtelingen uit Oekrane bevinden zich in Nederland?
Dat weet niemand. Het officile aantal vluchtelingen uit Oekrane in Nederland staat nu op 6700. Dat getal komt van het ministerie van justitie en veiligheid. Afgelopen etmaal werden er 500 nieuwe vluchtelingen geregistreerd, de dagen ervoor waren dat er 1500.
Het gaat om vluchtelingen die zich bij officile instanties hebben gemeld, in dit geval vaak de gemeente. Maar omdat aanmelden niet verplicht is en Oekraense vluchtelingen zich ook niet hoeven aan te melden bij het Coa, zoals bijvoorbeeld asielzoekers uit Syri, is er geen zicht op het exacte aantal vluchtelingen uit Oekrane in Nederland. Wel roept het ministerie vluchtelingen op om zich te melden. Zo krijgen zij toegang tot voorzieningen.
quote:Hoeveel opvangplekken zijn er gereed?
Vanaf maandag zijn er 17.000 plekken voor vluchtelingen uit Oekrane, verspreid over het land. Zaterdag waren dat er nog 11.000. Volgende week moeten dat 25.000 plekken zijn, duizend per veiligheidsregio. Op de langere termijn wordt dit aantal verdubbeld. Deze aantallen staan los van opvangplekken bij mensen thuis.
Want naar dat hof luistert Rusland ook?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Mogelijk voeren ze dan de doodstraf weer in (Medvedev sprak er al over). En het Europees Hof voor de Rechten van de Mens zou geen aanklachten tegen Rusland meer kunnen behandelen.
Schandalig dit soort onteigeningen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
On 2 March, United Kingdom housing minister Michael Gove announced his intention to draft plans to allow refugees to be housed in Russian oligarchs' homes in the UK; however, the UK government had not seized the homes at that time.[124] On the 12th of March, Gove announced a new scheme whereby Britons who offered their home to Ukrainian refugees would receive 350 a month.[125][126]
[..]Is het geen lijst van generaals die in dienst gestorven zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.
Ik neem aan dat generaals die aan ouderdom sterven reeds op pensioen zijn.are we infinite or am I alone
Na het zien van vele Russische dashcam filmpjes acht ik die kans niet heel onwaarschijnlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekken
Veel landen luisteren niet naar dat hof (UK bvb weigert vonnissen uit te voeren). Maar als het hof een schadevergoeding oplegt en Rusland niet betaalt, kan de benadeelde beslag laten leggen op bezittingen van de Rusische staat.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want naar dat hof luistert Rusland ook?
OVT? Heb je een linkje?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.
Die woonde (relatief) anoniem in Wisconsin toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In heb bij OVT ooit een keer het verhaal van de dochter van Stalin gehoord. Daar kon men toen gemakkelijk een hele uitzending mee vullen.
Al die RTL7-shit-dashcam-prutsers blijken achteraf slachtoffers van KGB-FSB.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee died of old age staat er ook tussen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is het geen lijst van generaals die in dienst gestorven zijn?
Ik neem aan dat generaals die aan ouderdom sterven reeds op pensioen zijn.
Lolquote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Al die RTL7-shit-dashcam-prutsers blijken achteraf slachtoffers van KGB-FSB.
Dan kan G-B zuur gaan opbreken, als Rusland ook Britse bedrijven/vestigingen daarna gaat nationaliseren.quote:
Als het niet teveel gevraagd is; graag!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, je moet even mij tijd geven om te zoeken.
Gebeuren daar aardig wat ongelukken (maar daalt vrij hard), maar zelfs dan is het nog ongeloofwaardig.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Na het zien van vele Russische dashcam filmpjes acht ik die kans niet heel onwaarschijnlijk![]()
"Train accident" daarentegen
Ik ben bang dat het geluidsfragment niet meer werkt.quote:
zou goed kunnen , de wodka consumptie is aardig gedaald onder jongeren met een auto en nu ook strafbaarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gebeuren daar aardig wat ongelukken (maar daalt vrij hard), maar zelfs dan is het nog ongeloofwaardig.
https://www.statista.com/(...)ad-deaths-in-russia/
#hartonderderiem #sorrysp3c #oekrainequote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik kan het wel blijven modden maar als de mods er ook over door blijven emmeren dan gooi ik de handdoek in de ring
doe lekker wat jullie willen
moslims
baudet
trump
finale eredivisie ijshockey met Amstel Tijgers
maakt me niet meer uit
ga maar ... stop ik gewoon met volgen
Doet het prima, dankjewel!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geluidsfragment niet meer werkt.
https://www.vpro.nl/progr(...)n-stalin-10-14~.html
[..]Maar als er tientallen generaals zijn dan wordt dit indrukwekkende lijstje wel iets minder schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een minderheid sterft idd van ouderdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |