quote:"Uiteraard, het volk wil geen oorlog. Waarom zou een of andere landarbeider zijn leven op het spel willen zetten als het beste wat er voor hem inzit is dat hij zonder kleerscheuren thuiskomt? Natuurlijk, het eenvoudige volk wil geen oorlog, noch in Rusland noch in Engeland noch in Amerika, net zo min in Duitsland. Dat is duidelijk. Maar uiteindelijk zijn het de leiders van een land die de politiek bepalen, en het is altijd makkelijk om het volk zover te brengen dat het meedoet, of het nou gaat om een democratie, om een fascistische dictatuur, om een parlement of een communistische dictatuur."
quote:. "Dat is allemaal mooi. Maar met of zonder kiesrecht, het volk kan altijd ertoe worden overgehaald om zijn Führer (leider) te volgen. Dat is heel simpel. Je hoeft niets anders te doen dan het volk te vertellen dat het wordt aangevallen. En je verwijt de pacifisten hun gebrek aan patriottisme. En beweert dat ze hun land in gevaar brengen. Deze methode werkt in elk land."
Goed opgedroogd.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is stalins kleindochter
Yup, voor een functie in London....quote:
Iemand in stalins familie heeft ook ooit aan de Uva gestudeerd. Kan ff niet vinden wie.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is stalins kleindochter
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
Heldin hoor(die we nooit meer terug zien gok ik)
Allebei onjuist imoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is wat een nucleaire wereldoorlog in gaat houden, en dat gaat een NFZ triggeren.
I believe I can flyquote:Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat in the actual fuck
Hier vliegt een rus metershoog de lucht in nadat zijn locatie wordt beschoten, gezien vanuit een drone.
https://www.reddit.com/r/(...)t_get_bombedshelled/
Die zal binnenkort ook wel een 'auto-ongeluk' krijgenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
ik zeg ook niet van niet volgens mij hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Voor je opgezocht, vanaf minuut 8, 17 posthuum onderscheiden. Hoge rangen en soldaten we horen het ook van Oekraïeners. https://www.facebook.com/(...)eos/3128940104046592
aawwwquote:Op maandag 14 maart 2022 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
#hartonderderiem #sorrysp3c #oekraine
Blablablaquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is wat een nucleaire wereldoorlog in gaat houden, en dat gaat een NFZ triggeren.
Aldermaston, Reading zou ik geen Londen meer noemen. De afstand tot het centrum van Londen is groter dan de afstand tot Portsmouth of Southampton.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 14 maart 2022 20:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Blablabla
Eerst moeten we Poetin « mild » bezig vinden en nu moeten we doodsbenauwd voor hem zijn…
Waarom trek jij de uitspraken van woordvoerders en wereldleiders van gerenommeerde instituties zoals de NAVO en de EU nu wel in twijfel die hier zo bekend staan als de hoeders van desinformatie en bekend staan als het heilige boontje in dit conflict?quote:
Lul niet zo dom man, met je valse kutdilemma’squote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarom trek jij de uitspraken van woordvoerders en wereldleiders van gerenommeerde instituties zoals de NAVO en de EU nu wel in twijfel die hier zo bekend staan als de hoeders van desinformatie en bekend staan als het heilige boontje in dit conflict?
Dit is geen call of duty of Spielberg film waar we even avonturiertje kunnen spelen.
Relatief milde man was dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die lieve topgozer Stalin in twijfel trekken
Hoe kun je in een Spielberg film avonturiertje spelen?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Spielberg film waar we even avonturiertje kunnen spelen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
andere bron
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |