quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Donetsk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik denk dat je bij deze user meer kans maakt op het kunnen doorstrepen van biolabs op je bingokaart.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rusland heeft niks te willen, zo simpel.
Maar komop, ik wil die "grootmacht" en de "beer" af kunnen kruisen. Stel me niet teleur.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
er lag iemand waar zeg maar 80% van zijn hoofd was verdwenenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..
Bayonne, Biarritz, Donostia.. de hele hoek van de Bay of Biscay was in de 19de/begin 20ste eeuw een plek van vakantie voor elite. russen willen graag daar ook bij horen. Kwamen alleen een beetje later aan tafel.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Net een stukje over gelezen maar nooit geweten dat Biarritz zo populair bij de Russische elite is.
Ik ben er wel eens op vakantie geweest, komt wel erg dichtbij zo
[..]Fuck Poetin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.
Kijk maar eens links naar die op de rug liggende persoon.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat ziet op de foto, maar uhm "all out op Rusland" is nogal kort door de bocht lijkt me..
Nee, maar het is wel opmerkelijk dat jij je geroepen voelt om de verdediging van Poetin zo fanatiek te herhalen hier.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Serieus, ik begin te denken dat jij de wereld maar van één standpunt kunt bekijken. Nergens heb ik de invasie vergoelijkt.
Nou enquote:Op maandag 14 maart 2022 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel opmerkelijk dat jij je geroepen voelt om de verdediging van Poetin zo fanatiek te herhalen hier.
Ik wist het opzich wel van vroeger, is ook wel te zien aan de architectuur. En in het heden met Spanje ook, het schreeuwerige geld zit aan de Costa de Sol en het 'stille' in San Sebastian eo. Maar blijkbaar Biarritz dus ook nog steeds internationaal populair.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bayonne, Biarritz, Donostia.. de hele hoek van de Bay of Biscay was in de 19de/begin 20ste eeuw een plek van vakantie voor elite. russen willen graag daar ook bij horen. Kwamen alleen een beetje later aan tafel.
Daarom nu pas.
Wel mooi surfen daar trouwens. Beetje sterke stroming af en toe, maar super vet.
Nou, en dat is maar een klein stapje verwijderd van het vergoelijken van deze invasie.quote:
Dit is wel iets wat je steeds sterker ziet overal inderdaad. Er is één 'correct' narratief en één tegenovergesteld narratief en als je probeert daar tussenin wat te vinden wordt je toch in een van die hokjes geplaatst.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heerlijk dat zwart witte hierheb de overheersende mening, want anders ben je een ... -<insert je favoriete belediging/generalisatie/whatever> Krijg je hele goede discussies mee
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, en dat is maar een klein stapje verwijderd van het vergoelijken van deze invasie.
?quote:
Nice.quote:
Dan ben je niet bang.quote:
En waarschijnlijk ontzettend kwaad.quote:
Benieuwd wel hoe zoiets in Amerika er uit zou zien, als een dorp in opstand komt waar bijna iedereen een wapen heeftquote:
ja mooiquote:
Klopt. Maar gaat idd niet lang duren tot dit eindigt met dode soldaten of soldaten die de menigte in gaan schieten.quote:
User in kwestie probeert krampachtig zijn neutraliteit te benadrukken. Ik stel daar vraagtekens bij.quote:
ja dat weten we nu wel he, lekker belangrijkquote:Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
User in kwestie probeert krampachtig zijn neutraliteit te benadrukken. Ik stel daar vraagtekens bij.
Soms, heel soms zijn er situaties die behoorlijk zwart-wit zijn. Wanneer je dan randverschijnselen inbrengt in een poging dat zwart-wit in grijstinten om te toveren dan ben je inderdaad onderdeel van het probleem en heel eenvoudig in het juiste hokje te plaatsen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is wel iets wat je steeds sterker ziet overal inderdaad. Er is één 'correct' narratief en één tegenovergesteld narratief en als je probeert daar tussenin wat te vinden wordt je toch in een van die hokjes geplaatst.
zoals met dat defund de police en die overheidsvrije zones een tijdje terug?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is wel iets wat je steeds sterker ziet overal inderdaad. Er is één 'correct' narratief en één tegenovergesteld narratief en als je probeert daar tussenin wat te vinden wordt je toch in een van die hokjes geplaatst.
Bepaal jij nietquote:Op maandag 14 maart 2022 12:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Soms, heel soms zijn er situaties die behoorlijk zwart-wit zijn. Wanneer je dan randverschijnselen inbrengt in een poging dat zwart-wit in grijstinten om te toveren dan ben je inderdaad onderdeel van het probleem en heel eenvoudig in het juiste hokje te plaatsen.
Voorbeeldje: Werd Oekraïne geteisterd door corruptie voorafgaand aan de huidige oorlog? Jazeker! Is dat feit relevant voor de huidige oorlog waarin zich het bevindt? Helemaal niet. Dergelijke feiten inbrengen in de discussie is daarmee dus het ondermijnen van de discussie door het verdacht maken van in dit geval Oekraïne en zijn leiders.. Doe je dat dan plaats je jezelf in het hokje pro-Putin.
Ik denk dat mensen vooral vergeten zijn hoeveel proxy-oorlogen er in het verleden al zijn uitgevochten.quote:
Klopt maar 2 van dat soort oorlogen noemen we nu woI en woII (of zeg maar begin van), en als je kijkt wie er zich allemaal tegenaanbemoeid kun je van dit conflict moeilijk claimen dat het slechts rusland en oekraine zijn die hier elkaar bevechten. (alleen het wapen arsenaal verschilt nogal)quote:Op maandag 14 maart 2022 12:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen vooral vergeten zijn hoeveel proxy-oorlogen er in het verleden al zijn uitgevochten.
We are Wolverines.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Benieuwd wel hoe zoiets in Amerika er uit zou zien, als een dorp in opstand komt waar bijna iedereen een wapen heeft
dat waren bepaald geen proxy oorlogenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar 2 van dat soort oorlogen noemen we nu woI en woII (of zeg maar begin van), en als je kijkt wie er zich allemaal tegenaanbemoeid kun je van dit conflict moeilijk claimen dat het slechts rusland en oekraine zijn die hier elkaar bevechten. (alleen het wapen arsenaal verschilt nogal)
Dat is - voor mij persoonlijk - ook wel een beetje het angstige aan deze periode. Is dit de opmars naar een wereldwijd conflict tussen West en Oost? Heb het idee dat er echt een extreem dunne lijn is ontstaan tussen escalatie en de-escalatie.quote:
Nee het is nog steeds geen wereld oorlog. Er is oorlog tussen maar 2 landen.quote:
Dan maak je er van dat de discussie enkel en alleen draait, met elke post, of Rusland fout zit ja of nee met deze oorlog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Soms, heel soms zijn er situaties die behoorlijk zwart-wit zijn. Wanneer je dan randverschijnselen inbrengt in een poging dat zwart-wit in grijstinten om te toveren dan ben je inderdaad onderdeel van het probleem en heel eenvoudig in het juiste hokje te plaatsen.
Voorbeeldje: Werd Oekraïne geteisterd door corruptie voorafgaand aan de huidige oorlog? Jazeker! Is dat feit relevant voor de huidige oorlog waarin zich het bevindt? Helemaal niet. Dergelijke feiten inbrengen in de discussie is daarmee dus het ondermijnen van de discussie door het verdacht maken van in dit geval Oekraïne en zijn leiders.. Doe je dat dan plaats je jezelf in het hokje pro-Putin.
Extreem mild.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat een hellscape ongelooflijk...![]()
[ twitter ]
Binnenvallen van polen?quote:
dat is toch niet door een proxy van Duitsland gedaan?quote:
Ik denk dat wat BB bedoeld is dat achteraf bezien, mocht dit gigantisch uit de klauw lopen deze periode als onderdeel van WO3 gezien wordt. En ik gok dat dat wel klopt. Waren de Duitsers gestopt na Polen en de Japanners na China/Korea dan was WO2 ook gezien als twee losstaande lokale conflicten.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds geen wereld oorlog. Er is oorlog tussen maar 2 landen.
Ligt er vooral aan hoe dit hele gebeuren eindigt.quote:
Dat is niet wat een proxy-oorlog is. Daarvoor is het noodzakelijk dat de 'andere partij' feitelijk de lokale mogendheid ondersteunt, zoals we hebben gezien in Vietnam, Afghanistan en ga zo maar door.quote:
Het flamboyante geld zit in de Côte d'azur, het stille geld wat gewoon wil genieten daar.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wist het opzich wel van vroeger, is ook wel te zien aan de architectuur. En in het heden met Spanje ook, het schreeuwerige geld zit aan de Costa de Sol en het 'stille' in San Sebastian eo. Maar blijkbaar Biarritz dus ook nog steeds internationaal populair.
Erg leuk gebied inderdaad, ben zelf wel fan van Baskenland
Is Elon een beetje zuur om het een of ander?quote:
Het moment dat China een stapje meer durft te doen in Taiwan, en er een russische bom verkeerd valt ben je klaar. En dan wordt in retrospectief 24 feb 2022 gezien als het begin van de derde wereld oorlog. Als dat niet gebeurt dan is het dat niet en blijft rusland-oekraine oorlog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als de Duitsers gestopt waren na Polen dan was er nog steeds een oorlogsverklaring van Frankrijk en het Verenigd koninkrijkquote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat wat BB bedoeld is dat achteraf bezien, mocht dit gigantisch uit de klauw lopen deze periode als onderdeel van WO3 gezien wordt. En ik gok dat dat wel klopt. Waren de Duitsers gestopt na Polen en de Japanners na China/Korea dan was WO2 ook gezien als twee losstaande lokale conflicten.
Belarus doet ook mee toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]Donetsk ligt juist in de Russische republieken. Je kunt Poetin niet overal de schuld van geven. Of je bedoelt hier dat ze al voluit ingaan op Rusland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer krijgt de wereld een keer genoeg van de kut putin en gaan we wel all out op rusland? Fuck 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |