quote:Op zondag 13 maart 2022 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat terwijl ze in Alkmaar spelen.
Die sowieso al kansloze redenering dat je over een heel seizoen de scheids net zo vaak mee als tegen hebt gaat dit seizoen voor Feyenoord in ieder geval totaal niet op. En dat nog met een VARquote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, na de uitleg van die Kerkhof helemaal, wat een grapjas
Nee, eens. Gelukkig is van Egmond de baas van de scheidsrechters, dus het gaat vast helemaal goed komen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die sowieso al kansloze redenering dat je over een heel seizoen de scheids net zo vaak mee als tegen hebt gaat dit seizoen voor Feyenoord in ieder geval totaal niet op. En dat nog met een VAR
Ik had eigenlijk helemaal niet door dat Twente ook zoveel punten had.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou je in ieder geval plek 3 vast volgende week, alhoewel de kans aanzienlijk is dat AZ (en Twente, lol) weer dichterbij gaan komen.
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk helemaal niet door dat Twente ook zoveel punten had.
Volgende week dus
Fey 55
AZ 54
Twente 54
We hebben er al iets van 15 jaar niet gewonnen? Dat betekent dat het op het punt staat om weer een keer te gebeuren!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we kunnen ook gewoon bij Ajax winnen (lol)
Ik kijk ook amper Twente, maar vond ze vandaag wel aardig voetballen. AZ was weer niks dus wel fijn dat ze nu punten laten liggen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.
Twente zal wel winnen van PEC, maar die zouden ons op termijn niet mogen inhalen. Alhoewel ik te weinig van Twente heb gezien om een goed oordeel te kunnen vellen, ze hebben wel een heel goed seizoen daar.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:24 schreef Pistolero het volgende:
AZ heeft een stuk makkelijker programma dan Feyenoord, die zie ik alleen tegen Ajax nog wat punten verliezen.
Ik ga daar eerlijk gezegd totaal niet vanuitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twente is vooral goed tegen de topteams volgens mij. Maar ze verliezen vrij makkelijk van zwakkere tegenstanders.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, AZ moet nog maar winnen in Tilburg natuurlijk, die moeten donderdag ook nog aan de bak en ze spelen al weken erg stroef, ze creren (net als wij eigenlijk) niet zo makkelijk kansen. Zou mij niks verbazen als AZ niet meer zo in de buurt van ons gaat komen.
Twente zal wel winnen van PEC, maar die zouden ons op termijn niet mogen inhalen. Alhoewel ik te weinig van Twente heb gezien om een goed oordeel te kunnen vellen, ze hebben wel een heel goed seizoen daar.
Deze had je ook nog:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wensdenken van Feyenoorders. Die denken dat hun superieure selectie en wondertrainer nog tweede worden.
Ik zie AZ eerder tweede worden dan Feyenoord.
Zal wel weer een zaadpot worden waar niemand verdient te winnen en Ajax uiteindelijk toch scoort.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah, 5-0 verloren bij Ajax en 5-2 bij PSV. Tegen ons vond ik Feyenoord beide keren veel beter maar vergaten we onszelf te belonen (zoals gebruikelijk), vooral in de beker was pijnlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is vooral goed tegen de topteams volgens mij. Maar ze verliezen vrij makkelijk van zwakkere tegenstanders.
Misschien helpt het dat er nu wat minder druk op die wedstrijd staat dan wanneer we vandaag een plaats gezakt waren.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga daar eerlijk gezegd totaal niet vanuit
En daar zitten nog zes punten tegen Cambuur bij lol. Die potjes tegen Twente, Vitesse, Utrecht en Groningen zijn het grote probleem dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kampioen tegen de kleintjes DEBUNKED
Arne vindt Dennis van Eersel een lafbekquote:Op zondag 13 maart 2022 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Mooi hoe je bij Slot oprechte boosheid merkt zodra het gaat over die eerste 15 minuten. In het interview met ESPN was dat ook al. Slotgod.
Bij voorkeur wel ja, je voegt hier niks toe in ieder geval.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:30 schreef tong80 het volgende:
Het lag aan de scheids en ik moet m'n mond houden.
De kleintjes betekent ook gewoon alle ploegen onder plek 4/5. Als je dat moyenne van het rechterrijtje door zou trekken naar Vitesse/Utrecht/Groningen/Cambuur hadden we 11 of 13 punten meer gehad.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, hardop gelachen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne vindt Dennis van Eersel een lafbek
4:50
Deze kerel zei na de nederlaag tegen Utrecht ook dat we met Utrecht gingen strijden om plek 5 (lol).quote:
Ik weet niet of dat uitmaakt. Er zijn al een paar wedstrijden geweest daar dat we (een stuk) beter waren, maar het wil gewoon niet lukken. Dus ik reken nergens op.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien helpt het dat er nu wat minder druk op die wedstrijd staat dan wanneer we vandaag een plaats gezakt waren.
Die druk ligt nu bij hunnie met de hete adem van PSV in de nek.
Feyenoord hoeft dus niet zo nerveus aan de aftrap te staan zoals meestal bij Ajax uit.
Gewoon gaan knallen en we zien wel.
Ze hebben ook gelijkgespeeld tegen Ajax en zijn in de competitie ongeslagen tegen concurrenten Utrecht, Vitesse en AZ. Dat bedoelde ik met topwedstrijden, voor Twente is dat begrip wat brederquote:Op zondag 13 maart 2022 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, 5-0 verloren bij Ajax en 5-2 bij PSV. Tegen ons vond ik Feyenoord beide keren veel beter maar vergaten we onszelf te belonen (zoals gebruikelijk), vooral in de beker was pijnlijk.
Pff. Als je bedenkt dat je in die potten tegen Groningen, Vitesse, Twente, AZ (uit) eigenlijk allemaal te weinig hebt gekregen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zeker met hoeveel punten Ajax laat liggen dit jaar hadden we gewoon tot het einde van het seizoen voor het kampioenschap kunnen spelen. Ach ja. Je laat het ook zelf liggen, en tegen de kleintjes zijn we een paar keer goed weggekomen terwijl we moeilijk kansen creren en afronden (zoals tegen Drita, NEC, Sparta, Heracles, en nu tegen PEC). Eigenlijk win je die best vaak dankzij Dessers/Til die plots vrijkomt of door de buitenklasse van Sinisterra.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Pff. Als je bedenkt dat je in die potten tegen Groningen, Vitesse, Twente, AZ (uit) eigenlijk allemaal te weinig hebt gekregen.
Maar wel te verklaren door een gebrek aan chte kwaliteit voorin. Nog een Sinisterra op rechts (hopelijk onze Zweed volgend jaar) en een goede spits (met alle respect voor Dessers en alle respect voor de arbeid van Linssen) en de wereld ziet er al weer anders uit.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Pff. Als je bedenkt dat je in die potten tegen Groningen, Vitesse, Twente, AZ (uit) eigenlijk allemaal te weinig hebt gekregen.
Mwah qua spel zitten er nu een paar ietsje mindere wedstrijden tussen (en dan zijn het vooral fasen waarin het even niet lukt) maar we zijn iedere wedstrijd ontzettend dominant, alleen drukken we het vaak niet uit want rond de zestien stokt het, ook omdat ploegen nu met vijf man verdedigen. Daardoor vinden wij de vrije man niet meer en van Nelson, Dessers, Linssen, Alireza of Til hoef je geen enkele creativiteit te verwachten dmv een splijtende pass ofzo. Zijn op Dessers na ook allemaal in baggervorm.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:36 schreef fetX het volgende:
Maar goed, ik sluit nu niet opeens uit dat we nog vierde worden hoor. Vind het spel maar matig. Al ben ik wel blij dat er nu weer iemand in de punt staat die scoort.
Hoezo is Trauner het nu weer kwijt danquote:Op maandag 14 maart 2022 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot mag ook wel even nagaan wat er aan de hand is met de defensie. Alhoewel dat misschien vooral komt omdat Trauner het even kwijt is.
Die speelt al een paar wedstrijden niet zo goed. Heeft veel meer slordigheden in zijn spel. Dat valt best duidelijk op hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 00:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo is Trauner het nu weer kwijt dan
Ok Gurley, ik zal wel andere wedstrijden kijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 01:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die speelt al een paar wedstrijden niet zo goed. Heeft veel meer slordigheden in zijn spel. Dat valt best duidelijk op hoor.
Dat klopt redelijk ja want AZ-uit heb ik gemist toen hij volgens iedereen de beste was blijkbaarquote:Op maandag 14 maart 2022 01:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ok Gurley, ik zal wel andere wedstrijden kijken.
wie is dennis van eerselquote:Op zondag 13 maart 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne vindt Dennis van Eersel een lafbek
4:50
Los van Utrecht zijn dat ook ineens allemaal ploegen die heel compact en verdedigend kunnen spelen. Dat is wel eens anders geweest. En dan nog lag het meestal aan onszelf, aanvallers die scherpte missen/misten. Als zo'n Jahanbaksh zijn AZ vorm had en Linssen 80% van de vorm van de eerste seizoenshelft dan stonden we nu toch minimaal boven PSV.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daar zitten nog zes punten tegen Cambuur bij lol. Die potjes tegen Twente, Vitesse, Utrecht en Groningen zijn het grote probleem dit seizoen.
Ik heb een beetje Michiel Kramer gevoelens bij Cyriel Dessers. Al is de Belg wel veel sympathieker.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
2,8 miljoen (en dus geen 4) is de afkoopsom voor Dessers volgens ESPN.
Ik zeg doen. Heeft er al 12 gemaakt en een veel betere ga je niet vinden.
Kramer is geen goede vergelijking, die zette geen stap te veel. Dessers is altijd in beweging en dat maakt hem lastig te verdedigen. Heeft ook weer aan n momentje genoeg. Maar toch is bijna 3 miljoen wel erg veel voor een spits die aan de bal niks kan, zeker als je met een lopende 10 blijft spelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje Michiel Kramer gevoelens bij Cyriel Dessers. Al is de Belg wel veel sympathieker.
Maar hij wisselt enorm amateuristische momenten af (ruzie met de bal) met geniale momenten. Dat maakt de keuze allerminst een overtuigende keuze.
Maar hij is wel weer 3 keer zo goed als Bozenik bijvoorbeeld. Ik vind marktwaarde moeilijk te bepalen in dit soort gevallen, zoveel is 3 miljoen nou ook weer niet voor een speler die zoveel knappe goals maakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kramer is geen goede vergelijking, die zette geen stap te veel. Dessers is altijd in beweging en dat maakt hem lastig te verdedigen. Heeft ook weer aan n momentje genoeg. Maar toch is bijna 3 miljoen wel erg veel voor een spits die aan de bal niks kan, zeker als je met een lopende 10 blijft spelen.
Het is gewoon een goede afmaker maar verder niet zo'n hele goede voetballer. Dat is niet uniek voor een spits toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind Dessers maar een raar geval, hij komt tekort voor Feyenoord maar maakt ook echt ontzettend goede goals. Die sleepbewegingen tegen NEC en Slavia, gisteren weer die bal met links. En verder is het wel een goed ventje natuurlijk.
Maar net zo vaak ziet het er zo ontzettend knullig uit.
Zou hem gewoon vastleggen. Spitsen zijn duur en bij Dessers heb je een garantie op goals.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:32 schreef Scrummie het volgende:
Maar even afwachten met Dessers, ben wel benieuwd naar hem de komende wedstrijden die hij in de basis zal starten. Dan maar een oordeel vellen.
Nee maar voor iemand die zo vaak ruzie met de bal heeft zou je ook weer niet zo'n tweebenigheid verwachten. Beetje @aTypischquote:Op maandag 14 maart 2022 08:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede afmaker maar verder niet zo'n hele goede voetballer. Dat is niet uniek voor een spits toch?
Tweebenigheid is aardig trainbaar. Zeker als het om schieten gaat.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar voor iemand die zo vaak ruzie met de bal heeft zou je ook weer niet zo'n tweebenigheid verwachten. Beetje @:atypisch
Zo hoor ik het graag makker.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben het volledig met Pietje eens.
Een unicum!Wen er maar niet aan.
Een momentje? In de eerste helft mist hij nog het overzicht om de bal in te schieten nadat hij de keeper passeerde. Maar goed, ca. 3mln voelt als een acceptabel bedrag voor hem. Aan de andere kant snap ik ook dat we dat niet zomaar kunnen neertellen. Geld is nu eenmaal schaars bij ons.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kramer is geen goede vergelijking, die zette geen stap te veel. Dessers is altijd in beweging en dat maakt hem lastig te verdedigen. Heeft ook weer aan n momentje genoeg. Maar toch is bijna 3 miljoen wel erg veel voor een spits die aan de bal niks kan, zeker als je met een lopende 10 blijft spelen.
Dan zouden er toch heel wat meer tweebenige spitsen op de wereld zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tweebenigheid is aardig trainbaar.
Denk dat je ook moet kijken wat zijn percentage per minuut is. Hij heeft er voor Feyenoord nu 12 in 972 minuten gemaakt, dat is echt een heel goed gemiddelde. 1 goal per 81 minuten.quote:
Dit zei Makaay erover:quote:Op maandag 14 maart 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zouden er toch heel wat meer tweebenige spitsen op de wereld zijn.
Makaay heeft zich er ook altijd over verbaasd waarom spelers niet tweebeniger zijn.quote:Als geen ander kan ik zaken relativeren. legt Roy Makaay mij in het Rotterdamse spelershome uit. Ik raak ook niet
zo snel meer in de war. Ik kan geduld opbrengen en wachten op het juiste moment om toe te slaan. Die eigenschappen
had ik al toen ik als jongetje bij NEC werd afgetest.Ik bleef gewoon mijn goaltjes bij de amateurclub Blauw Wit binnenschieten,
en kwam op 14-jarige leeftijd in de Vitesse-jeugdopleiding terecht. En daar kwam ik oud-international Frans Thijssen als
jeugdtrainer tegen. Dagelijks trainde ik met hem om vooral mijn techniek te verbeteren. Ongelofelijk wat ik van hem heb
geleerd. Kappen, draaien, tweebenigheid, koppen en het juiste gevoel voor ruimte krijgen. Dagelijks ging mijn balvaardigheid
met sprongen vooruit.
Je hebt ook een tweede spits nodig dus ik denk dat ze hem wel vastleggen.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het enige probleem is even wat Feyenoord deze zomer kan en wil uitgeven voor een spits. Zal mij niet verwonderen als wij nog een jaar naar Linssen staan te kijken.
Of erger nog, Bozenik.
Ik ben het niet met die plofkop eens. Verder zegt hij ook helemaal niet dat het trainbaar is, maar dat er op werd getraind.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit zei Makaay erover:
[..]
Makaay heeft zich er ook altijd over verbaasd waarom spelers niet tweebeniger zijn.
Waar staat hier dat elke spits dat wel kan leren?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit zei Makaay erover:
[..]
Makaay heeft zich er ook altijd over verbaasd waarom spelers niet tweebeniger zijn.
announce zirkzeequote:Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het enige probleem is even wat Feyenoord deze zomer kan en wil uitgeven voor een spits. Zal mij niet verwonderen als wij nog een jaar naar Linssen staan te kijken.
Of erger nog, Bozenik.
Er zijn dit seizoen wel wedstrijden geweest waar de buitenspelers goed speelde maar de bal niet kwijt konden bij Linssen waar ik Bozenik liever in de punt van de aanval had gezienquote:Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of erger nog, Bozenik.
Als je niet kan voetballen is tweebenigheid in principe ook wat makkelijker.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar voor iemand die zo vaak ruzie met de bal heeft zou je ook weer niet zo'n tweebenigheid verwachten. Beetje @:atypisch
Misschien trainen die er ook wel heel weinig op, omdat ze genoeg (denken te) hebben aan hun andere kwaliteiten.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het niet met die plofkop eens. Verder zegt hij ook helemaal niet dat het trainbaar is, maar dat er op werd getraind.
Ik zie dat in de jeugd ook vaak, dat spelers die al een aardige basis hebben soms tweebenig zijn. Dan kan je dat wel verder ontwikkelen natuurlijk. Maar er zijn teveel ontzettend goede voetballers op de wereld die helemaal niks met hun chocoladebeen konden/kunnen, die bewijzen het tegendeel.
Ik denk dat het een combinatie is van er al aanleg voor hebben en het dan verder optrainen. Of je moet er echt heel vroeg mee beginnen, vanaf de pupillen. Eigenlijk ben je al te laat als je er vanaf je 16e ofzo mee begint.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien trainen die er ook wel heel weinig op, omdat ze genoeg (denken te) hebben aan hun andere kwaliteiten.
Als je zoals Dessers vrij traag bent, dan is het wel handig om dat op een manier te compenseren. Doordat hij met beide benen vrij goed uit de voeten kan lukt dat ook deels. Al weet ik bij hem niet of dat aanleg is, of training.
Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat je het mindere been met veel training tot een acceptabel niveau kunt opwerken. Zonder de echte aanleg nooit zo goed als je natuurlijke been, maar accuraat passen tot 20-25 meter en een aardig schot rondom de 16 moet de meesten die er hard op trainen toch wel lukken.
Er zijn spelers die van nature rechts waren maar hun goede been afbonden zodat ze alleen maar hun slechte been konden trainen. Daarmee werden ze uiteindelijk beter met links. Dus er kan heel veel.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien trainen die er ook wel heel weinig op, omdat ze genoeg (denken te) hebben aan hun andere kwaliteiten.
Als je zoals Dessers vrij traag bent, dan is het wel handig om dat op een manier te compenseren. Doordat hij met beide benen vrij goed uit de voeten kan lukt dat ook deels. Al weet ik bij hem niet of dat aanleg is, of training.
Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat je het mindere been met veel training tot een acceptabel niveau kunt opwerken. Zonder de echte aanleg nooit zo goed als je natuurlijke been, maar accuraat passen tot 20-25 meter en een aardig schot rondom de 16 moet de meesten die er hard op trainen toch wel lukken.
Ligt ook een beetje aan je aanleg en het type speler dat je bent/wil zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Moet zeker gehaald worden maar het is echt maar de vraag of je snel een betere hebt hoor. Bij PSV en AZ renderen de spitsen ook matig, en bij Haller blijf ik me ook afvragen of hij vooral profiteert van het Ajax-voetbal (veel intikkers kort voor de goal) of dat hij er echt iets van kan.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:53 schreef fetX het volgende:
Het is een beetje afhankelijk van wat je te besteden gaat hebben aankomende transferzomer natuurlijk. Als tweede spits (voor volgend seizoen) zou ik Dessers best prima vinden eigenlijk. Een nieuwe eerste spits moet sowieso gehaald worden natuurlijk, dat lijkt me duidelijk.
Ik vond Van Persie ook wel een aardige spits.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeker gehaald worden maar het is echt maar de vraag of je snel een betere hebt hoor. Bij PSV en AZ renderen de spitsen ook matig, en bij Haller blijf ik me ook afvragen of hij vooral profiteert van het Ajax-voetbal (veel intikkers kort voor de goal) of dat hij er echt iets van kan.
Het blijft gewoon lastig. Als je over de laatste 15 jaar kijkt dan hebben alleen Pelle, Guidetti en Jorgensen (dat ene halfjaartje) aan de verwachtingen voldaan en was het met Kramer, Kazim, Te Vrede en Castaignos ook gewoon vaak huilen met de pet op.
Dessers is in ieder geval beter dan die 4. Het is geen Pelle, dat ziet iedereen. Maar haal maar eens een betere.
Speelde alleen niet altijd in de spits dacht ik. (Misschien in 2018-2019 wel, maar ook weleens niet volgens mij.)quote:Op maandag 14 maart 2022 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond Van Persie ook wel een aardige spits.
Staat gewoon boven de 1 goal per 90 minuten, wat echt een dikke prima is voor iemand die nauwelijks basisplekken heeft gehad tegen laagvliegers. Zijn ook veel belangrijke goals geweest.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Dessers schijnt al 34 wedstrijden meegespeeld te hebben dit seizoen, en daarbij (mede)verantwoordelijk voor 17 doelpunten.
Dat wist ik niet eens. Lang niet slecht eigenlijk.
20 goals in minimaal 11 wedstrijden lijkt me ook niet onrealistisch.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord nu op 91 goals in alle competities. Even ter vergelijking de meest productieve andere seizoenen deze eeuw:
2002-2003: 108 goals.
2004-2005: 111 goals.
2016-2017: 102 goals.
Het kampioensjaar moet dus wel overtroffen kunnen worden. Er worden in ieder geval nog 11 wedstrijden gespeeld, een gemiddelde van 1 goal per wedstrijd lijkt me wel te halen.
Die is dus duurder dan een gearriveerde speler als Dessers met ongeveer hetzelfde gemiddelde. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Botheim ophalen alsjeblieft. Heerlijk spitsje van Bodo, was opgepikt voor 5 miljoen door Krasnodar maar wegens de oorlog is hij daar eigenlijk nooit geweest en inmiddels traint hij alweer mee met Bodo Glimt.
Hij is ook 5 jaar jonger met iets meer potentie.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is dus duurder dan een gearriveerde speler als Dessers met ongeveer hetzelfde gemiddelde. Ik zou het wel weten.
Man man man ...quote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is dus duurder dan een gearriveerde speler als Dessers met ongeveer hetzelfde gemiddelde. Ik zou het wel weten.
Was het niet een stuk meer dan 5 miljoen? Ik kan mij herinneren dat het verreweg de duurste uitgaande transfers was vanuit Noorwegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Botheim ophalen alsjeblieft. Heerlijk spitsje van Bodo, was opgepikt voor 5 miljoen door Krasnodar maar wegens de oorlog is hij daar eigenlijk nooit geweest en inmiddels traint hij alweer mee met Bodo Glimt.
pannenkoekquote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens VI het dubbele.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man man man ...
[..]
Was het niet een stuk meer dan 5 miljoen? Ik kan mij herinneren dat het verreweg de duurste uitgaande transfers was vanuit Noorwegen.
Totaal niet boeiend gezien je vast die talloze potjes tegen de lamme en de blinde in de conference liek meeneemt.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord nu op 91 goals in alle competities. Even ter vergelijking de meest productieve andere seizoenen deze eeuw:
2002-2003: 108 goals.
2004-2005: 111 goals.
2016-2017: 102 goals.
Het kampioensjaar moet dus wel overtroffen kunnen worden. Er worden in ieder geval nog 11 wedstrijden gespeeld, een gemiddelde van 1 goal per wedstrijd lijkt me wel te halen.
De 6 voorronde-wedstrijden voor de ECL zitten er inderdaad bij ja. Maar Luzern en Elfsborg lijken me gewoon Eredivisie-waardige tegenstanders.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Totaal niet boeiend gezien je vast die talloze potjes tegen de lamme en de blinde in de conference liek meeneemt.
Hoeveel wedstrijden speelde Feyenoord in totaal in 2016/17? En hoeveel wedstrijden gaan we dit seizoen in totaal spelen?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De 6 voorronde-wedstrijden voor de ECL zitten er inderdaad bij ja. Maar Luzern en Elfsborg lijken me gewoon Eredivisie-waardige tegenstanders.
In 2003 speelde Feyenoord tegen AGOVV, in 2005 tegen Odd Grenland en in 2017 tegen FC Oss. Dat was een nog veel slechter niveau.
Dus die vergelijking is wel degelijk terecht.
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden speelde Feyenoord in totaal in 2016/17? En hoeveel wedstrijden gaan we dit seizoen in totaal spelen?
Precies, een totaal onzinnige vergelijking dus die je maakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes. Maximale aantal dit jaar is 54 wedstrijden.
Waar ben je dan in hemelsnaam tijd aan het insteken gezien je zelf bewijs aanlevert waarom de vergelijking totaal mank gaat?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45. 4 keer beker, 6 keer Europa League, 34 keer competitie en 1 keer Cruijffschaal.
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes.
En daarom moet je dat dus niet vergelijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nu zitten we op iets meer. In ieder geval al 14 Europese wedstrijden en 1 bekerwedstrijd. Dus 49 potjes. Maximale aantal dit jaar is 54 wedstrijden.
Niet totaal onzinnig maar inderdaad is het relevanter om het gemiddelde aantal goals per wedstrijd uit te rekenen. Dat ligt wel iets lager dan die eerdere seizoenen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, een totaal onzinnige vergelijking dus die je maakt.
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:quote:Op maandag 14 maart 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daarom moet je dat dus niet vergelijken.
Substantieel verschil ook wel zeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:
2016-2017: 102 delen door 45 wedstrijden: 2,26 goal per wedstrijd.
2021-2022: 91 delen door 40 wedstrijden=2,28 goal per wedstrijd.
Nog steeds een hoger doelpuntengemiddelde dan het kampioensjaar dus.
Ja ik vind dit echt totaal niet boeiend verder, maar bedanktquote:Op maandag 14 maart 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou dan ff gemiddeld per wedstrijd:
2016-2017: 102 delen door 45 wedstrijden: 2,26 goal per wedstrijd.
2021-2022: 91 delen door 40 wedstrijden=2,28 goal per wedstrijd.
Nog steeds een hoger doelpuntengemiddelde dan het kampioensjaar dus.
Wat wil je nou bereiken? Ik geef alleen maar aan dat het in aanvallend opzicht gewoon een erg goed jaar is voor Feyenoord. Dat is toch hartstikke mooi?quote:
#NooitmeerHiglerquote:Danny Makkelie staat volgens het Algemeen Dagblad zondag aan de leiding van de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord. De leidsman kreeg afgelopen weekend rust om zich optimaal voor te kunnen bereiden op de topper in Amsterdam. De eerste Klassieker van het seizoen ging naar Dennis Higler, maar dat was ditmaal geen optie.
Higler ligt in Rotterdam namelijk onder vuur vanwege het hoge aantal strafschoppen dat hij tegen Feyenoord gaf. Geen scheidsrechter legde de bal tijdens wedstrijden van Feyenoord vaker op elf meter in het nadeel van de Rotterdammers. Hoewel Higler er goed opstaat bij de KNVB, wil de bond geen ophef veroorzaken en krijgt Makkelie de leiding.
Waar komt dit bericht vandaan? Vooral die tweede alinea lijkt me redelijk uit de duim gezogen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#NooitmeerHigler
(@:OM Dit is geen dreigement)
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht vandaan? Vooral die tweede alinea lijkt me redelijk uit de duim gezogen.
Zeker waar. Zoals gezegd is de vergelijking met die eerdere seizoenen niet helemaal fair vanwege het grote aantal wedstrijden dit seizoen maar het gemiddelde aantal goals is nog steeds uitstekend.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
20 goals in minimaal 11 wedstrijden lijkt me ook niet onrealistisch.
Ben wel benieuwd naar de loting vrijdag. Er zijn nog wel een paar tegenstanders in de Conference League waar we gewoon favoriet tegen zouden zijn.
Senesi tegen Ajax?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds geen eigen goal trouwens, ook wel opvallend.
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.quote:
interessantquote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.
Voetblessure. Slot zei dat hij hoopt en verwacht dat Bijlow op korte termijn aan sluit, maar komt vandaag of morgen meer nieuws over.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wat was er eigenlijk met Bijlow, zondag er weer bij?
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eigen goals die gemaakt werden voor Feyenoord. (En dus niet door Feyenoord.) 6 van de goals van Ajax dit jaar zijn eigen goals bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.
Nee hoor, ben vrij serieus.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Heb je gewoon zin om te kloten of wat?
Dank. Zag op VI een artikel dat hij sinds 2019 de helft van de potten heeft gemist, dat is toch wel erg veel. Hoewel het geloof ik al een tijdje goed ging wat dat betreft.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetblessure. Slot zei dat hij hoopt en verwacht dat Bijlow op korte termijn aan sluit, maar komt vandaag of morgen meer nieuws over.
Ja en daardoor ook wat minder pingels denk ik oa. Weinig situaties ook waar we die hadden kunnen/moeten hebben dit seizoen. In de jaren van Pelle bijvoorbeeld speelden we lekker opportunistisch en kwamen daardoor veel in het strafschopgebied. Volgens mij is dat dit jaar wel wat minder.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in aanvallend opzicht een matig jaar is, dan dwing je dat veel minder af.
Ja laatste tijd gaat het wel goed, maar hoe dan ook zijn het veel gemiste wedstrijden.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank. Zag op VI een artikel dat hij sinds 2019 de helft van de potten heeft gemist, dat is toch wel erg veel. Hoewel het geloof ik al een tijdje goed ging wat dat betreft.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja en daardoor ook wat minder pingels denk ik oa. Weinig situaties ook waar we die hadden kunnen/moeten hebben dit seizoen. In de jaren van Pelle bijvoorbeeld speelden we lekker opportunistisch en kwamen daardoor veel in het strafschopgebied. Volgens mij is dat dit jaar wel wat minder.
Aanvallend ook niet het vernuft om constant in de 16 te zijn of tot echt goed uitgespeelde kansen te komen. Komt toch net wat te vaak van bevliegingen nog steeds helaas. Had wel gehoopt dat we daar wat meer stappen in hadden gemaakt. Maar gelukkig was ArneGOD daar ook goed mad over gisteren.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja en daardoor ook wat minder pingels denk ik oa. Weinig situaties ook waar we die hadden kunnen/moeten hebben dit seizoen. In de jaren van Pelle bijvoorbeeld speelden we lekker opportunistisch en kwamen daardoor veel in het strafschopgebied. Volgens mij is dat dit jaar wel wat minder.
Ja je kan ook gewoon voetbal kijken in plaats van met kansloze statistiekjes te komen die als kut op Dirk slaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Het is aanvallend gezien het beste seizoen sinds 2005. Dat leg ik net uit.
Het is maar goed dat jij geen KPI’s opstelt voor bedrijven (tenminste, dat mag ik hopen).quote:Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Het is aanvallend gezien het beste seizoen sinds 2005. Dat leg ik net uit. Dit verhaal slaat kant nog wal, Feyenoord komt extreem veel in de 16 van de tegenstander.
Ze hebben het zelf ook wel door (gelukkig, dat is ook weleens anders geweest), maar het is simpelweg gebrek aan kwaliteit. Tot de 16 is het allemaal leuk en aardig, daarna vrij moeizaam.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanvallend ook niet het vernuft om constant in de 16 te zijn of tot echt goed uitgespeelde kansen te komen. Komt toch net wat te vaak van bevliegingen nog steeds helaas. Had wel gehoopt dat we daar wat meer stappen in hadden gemaakt. Maar gelukkig was ArneGOD daar ook goed mad over gisteren.
Helaas was er in 2017 nog geen xG maar dat was nou net zo'n seizoen waarbij ik het idee had dat Feyenoord extreem effectief was en er nauwelijks kansen verloren gingen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen KPI’s opstelt voor bedrijven (tenminste, dat mag ik hopen).
Ben overigens wel benieuwd. Ik vind dat er best veel wedstrijden tussen zitten dat we niet eens zoveel in de 16 komen. Paar keer en dat zijn dan ook meteen de (grote) kansen.
xG zegt ook geen reet over je aanvalsspel.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helaas was er in 2017 nog geen xG maar dat was nou net zo'n seizoen waarbij ik het idee had dat Feyenoord extreem effectief was en er nauwelijks kansen verloren gingen.
Dat klopt, daarom worden tegenwoordig ook touches in de box bijgehouden enzo. Helaas heb ik daar geen recente updates van. Maar ik zie Feyenoord toch echt veel in de 16 van de tegenstander.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
xG zegt ook geen reet over je aanvalsspel.
PEC, RKC en AZ uit zijn dit jaar wel echt de uitzonderingen op de regel wat dat betreft. In veel andere wedstrijden (Groningen thuis, al die niet gewonnen uitwedstrijden) wordt er echt meer dan genoeg gecreerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf ook wel door (gelukkig, dat is ook weleens anders geweest), maar het is simpelweg gebrek aan kwaliteit. Tot de 16 is het allemaal leuk en aardig, daarna vrij moeizaam.
Het perfecte voorbeeld van een wedstrijd waarin je eigenlijk nauwelijks tot kansen in de 16 komt. Je bent wel echt een meester in je eigen standpunten onderuit halen nietwaar?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
PEC, RKC en AZ uit zijn dit jaar wel echt de uitzonderingen op de regel wat dat betreft. In veel andere wedstrijden (Groningen thuis, al die niet gewonnen uitwedstrijden) wordt er echt meer dan genoeg gecreerd.
Groningen thuis zeg ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het perfecte voorbeeld van een wedstrijd waarin je eigenlijk nauwelijks tot kansen in de 16 komt. Je bent wel echt een meester in je eigen standpunten onderuit halen nietwaar?
[ twitter ]
Ik kom wel met wat betere data aan het einde van het seizoen. Dit heeft inderdaad weinig zin zo. Enige relevante statistieken die we op dit moment hebben zijn de doelpunten en de xG over het hele seizoen. En die zijn beiden goed.quote:
Nouja, voel je niet verplicht ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kom wel met wat betere data aan het einde van het seizoen.
Dan zou het ook wel handig zijn als mensen niet maar gewoon wat lullen over weinig touches in de box en weinig kansen. Daar mag je een inhoudelijke reactie op verwachten.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:10 schreef Slobeend het volgende:
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
irritantquote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan zou het ook wel handig zijn als mensen niet maar gewoon wat lullen over weinig touches in de box en weinig kansen. Daar mag je een inhoudelijke reactie op verwachten.
Jij geeft aan dat Feyenoord heel veel in de 16 komt maar weet dit vervolgens op geen enkele manier te onderbouwen met je zo geliefde data. Wie lult er dan maar gewoon wat?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan zou het ook wel handig zijn als mensen niet maar gewoon wat lullen over weinig touches in de box en weinig kansen. Daar mag je een inhoudelijke reactie op verwachten.
Toch klopt ook het beeld van het weinig kansen creren niet bepaald hoor. Vorige week mist Til een opgelegde kans op 6 meter van de goal, Dessers op de paal in de 5 meter, nog 3 klutssituaties voor de goal.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
het klopt volgens mij wel dat Feyenoord veel in de zestien komt maar daar lopen we ons continu stuk of lukt het uiteindelijk niet een kans te creren. Heeft er mee te maken dat Linssen en Til niet bepaald een aanspeelpunt zijn en er nul dreiging komt van Alireza of Toornstra op rechts. Je kan niet van bijvoorbeeld die midget verwachten dat je hem aanspeelt in het strafschopgebied en dat hij hem aanneemt/klaarlegt ofzo.
Ook Pedersen dendert vaak het strafschopgebied binnen en kan hem vervolgens niet kwijt. Het zijn vaak dat soort dingen.
Laat twitter lekker op twitter.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wist nog helemaal niet dat Klaas ook op Twitter zat.![]()
JIj bent echt een mongool als je denkt dat ik op twitter zitquote:Op maandag 14 maart 2022 14:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wist nog helemaal niet dat Klaas ook op Twitter zat.![]()
[ twitter ]
dus volgens jouw wetenschap is kansen creeeren automatische doelpuntenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch klopt ook het beeld van het weinig kansen creren niet bepaald hoor. Vorige week mist Til een opgelegde kans op 6 meter van de goal, Dessers op de paal in de 5 meter, nog 3 klutssituaties voor de goal.
Dat is meer dan genoeg om een wedstrijd te winnen normaal gesproken.
@GurneyIsBestOkequote:Gernot Trauner oogste veel lof na zijn optreden namens Feyenoord tegen PEC Zwolle. Zo ook bij clubicoon Ben Wijnstekers. Hij mocht namens De Telegraaf het Elftal van de Week samenstellen, en had daarin een plekje vrijgemaakt voor de Oostenrijkse Feyenoorder.
"Gernot Trauner is elke week weer geweldig", zo begon Wijnstekers zijn uitleg. "Zeker in het laatste halfuur heeft hij tegen PEC Zwolle weer zoveel weggehaald in de achterhoede. Hij houdt Feyenoord in moeilijke periodes op de been. Hij haalt geen gekkigheid uit en speelt de ballen goed in. Europees, maar zeker ook in de competitie een heel belangrijke schakel voor Feyenoord."
Ik denk zijn eerste.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk zijn laatste seizoen bij feyenoord
Ik denk zijn eerste en zijn laatstequote:
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.quote:
Kan jij even uitleggen wat je bedoelt bij instap momenten bij counters?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.
Hij was de eerste helft wel wat slordig inderdaad. Ik vond Senesi gisteren overigens de gehele wedstrijd heel erg goed. Tegen Partizan was hij juist de eerste helft wat matig, maar verder lijkt hij wel weer uit z’n dip te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.
quote:‘Feyenoord wint strijd om Zweeds-talent: Speler is al onderweg naar De Kuip’ Vandaag,
19:35 uur Feyenoord gaat zich na Patrick Walemark opnieuw versterken met een Zweeds talent. Volgens het doorgaans betrouwbare Feyenoord Transfermarkt vertrekt Jayson Ezeb naar de club uit Rotterdam en zou hij al onderweg zijn naar De Kuip. De vijftienjarige spits staat bekend om zijn goede techniek in de jeugdopleiding van de Zweedse club Hammarby IF. Feyenoord lijkt hiermee de concurrentiestrijd te winnen tussen een aantal grote clubs. Het vijftienjarige talent werd namelijk ook gelinkt aan FC Groningen, Atalanta Bergamo en Juventus. Feyenoord troeft dus aardig wat clubs af en de verwachtingen lijken dan ook hoog. Bij Hammarby geldt Ezeb als een groot talent terwijl hij ook voor zijn eigen land zijn waarde laat blijken. Zo speelde de spits al in verschillende jeugdelftallen van Zweden.
Juist.quote:Feyenoord lijkt hiermee de concurrentiestrijd te winnen tussen een aantal grote clubs. Het vijftienjarige talent werd namelijk ook gelinkt aan FC Groningen
Mjah zijn timing met instappen is de laatste tijd wel echt minder, de eerste seizoenshelft had ik het idee dat zijn timing ook altijd goed was, beetje de dominantie die Botteghin achterin had in het kampioensjaar maar dan met een snelle spelvoortzetting, das geweldig als je hoog speelt. Maar momenteel zijn we over de grond best wel instabiel in de omschakeling, dat is natuurlijk niet alleen Trauner maar wel een reden waarom we zo vaak achterkomen de laatste tijd in wedstrijden die we beter zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 19:28 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner heeft wel momenten dat ie verkeerd instapt of heel makkelijk wordt uitgekapt. Het ontbreekt hem ook gewoon aan snelheid.
Dan weet je dat het goed gaat zitten, die hadden we ook al afgetroefd in de strijd om Mark Diemersquote:
Voor mijn gevoel gebeurt het verkeerd timen de laatste tijd juist best vaak op onnodige momenten waardoor het er juist een beetje nonchalant uit ziet, niet zo zeer zoals jij het omschrijft. Maar hoe dan ook hij komt wel gewoon een stuk meer in die situaties dan eerder. Kan verder niet goed de vinger op leggen hoe dat precies komt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
Verdedigers zien er nooit goed uit met stappen wanneer ze in een man minder situatie komen, maar 9 van de 10 keer kan je dat dan de verdediger niet echt aanrekenen.
Denk:quote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Aursnes sowieso bankje lijkt me. Malacia eigenlijk ook. Til niet, opdracht geven voor gele kaart.
Pedersen linksquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk:
Sinisterra - Dessers - Toornstra
Kkc - Til - Hendrix
Pedersen - Senesi - Trauner - Geertruida
Marciano
Welke kaarten bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:37 schreef Haringkop het volgende:
Vervallen de kaarten nog na het behalen van de kwartfinales?
Tja, die counter waar Til struikelt en de kap teveel van Dessers zie je niet in deze statistieken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De xG tegen PEC. Geen enorme winkans, slechts 44,2 procent.
[ afbeelding ]
Dat is zo maar het blijft een matige prestatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, die counter waar Til struikelt en de kap teveel van Dessers zie je niet in deze statistieken.
Zeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo maar het blijft een matige prestatie.
Beetje laat bericht van je aangezien die actie al is teruggedraaidquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:57 schreef leeroy het volgende:
Meer mensen hier kwaad dat ze een extra full support shirt kunnen bestellen?
Sad had er graag eentje over willen nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beetje laat bericht van je aangezien die actie al is teruggedraaid
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)tin-bijlow~ae620fe3/quote:Feyenoord kan morgen in de achtste finale van de Conference League tegen Partizan Belgrado niet beschikken over keeper Justin Bijlow. De 24-jarige doelman kampt nog altijd met een voetblessure, die hem zondag tegen PEC Zwolle al aan de kant hield.
Momenteel wordt er nog nader onderzoek gedaan naar de kwetsuur, waarvan de uitkomsten nog worden afgewacht. Er bestaat een kans dat er een operatie nodig is om Bijlow weer fit te krijgen. Of de Klassieker van zondagmiddag haalbaar is, is nu nog de vraag, maar indien de keeper inderdaad onder het mes moet, zal hij voorlopig niet onder de lat plaatsnemen.
Ofir Marciano (32) zal donderdagavond tegen Partizan Belgrado wederom de honneurs waarnemen. De keeper van de nationale ploeg van Isral stond zondag in Zwolle ook al onder de lat en deed dat naar behoren. ,,Ik ken mijn situatie’', zei Marciano na die wedstrijd. ,,Justin is de keeper van het Nederlands elftal en ik moet er staan indien nodig. We maken elkaar sterker. Uiteraard hoop ik dat Justin snel weer fit is.’'
Aan het einde van de maand staan de interlands van Oranje tegen Denemarken en Duitsland op het programma. Bijlow was al opgenomen in de voorselectie van bondscoach Louis van Gaal. Of Bijlow er inderdaad bij kan zijn in de Johan Cruijff Arena, hangt uiteraard volledig af van de uitslagen van de nadere onderzoeken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/nederla(...)tin-bijlow~ae620fe3/
Volgens Krabby zijn pro stuk is het einde seizoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
Hoewel het er allemaal wel redelijk suggestief staat, maar goed. Als het niet veel was geweest stond ‘ie nu wel weer op het veld.
Toen was hij er ruim een half jaar uitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft hij niet al eens een voetoperatie gehad?
In november 2020, tijdens de warming-up voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen, verstapte de keeper zich en werd destijds vervangen door Nick Marsman. Het kostte hem maanden en wedstrijden. Nu speelt diezelfde voet hem weer parten. Woensdag ondergaat Bijlow een second opinion die moet uitwijzen of hij een operatie nodig heeft, maar het staat vast dat hij er wekenlang uit zal zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft hij niet al eens een voetoperatie gehad?
Of je Bijlow nou wel of niet weet te verkopen deze zomer, het lijkt me duidelijk dat je een nieuwe eerste keeper nodig hebt. Nog een seizoen met hem als eerste keeper kan echt niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
Man, man, man. Als dit echt zo is moet je in de zomer misschien ook maar eens gaan denken aan een nieuwe eerste keeper.
Mjah, daar ben ik het echt niet mee eens. Maar heb wel het idee dat je tweede keeper toch wel een fossiel moet zijn waar je altijd op kunt bouwen in plaats van een Joodse grabbelaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:42 schreef fetX het volgende:
Man, man, man. Als dit echt zo is moet je in de zomer misschien ook maar eens gaan denken aan een nieuwe eerste keeper.
Afhankelijk van hoe lang hij eruit is moet je er heel misschien wel over nadenken om hem te verkopen, ja. Hoe zonde ook. Is een uitstekende keeper met veel talent, maar met het gestel van Robben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of je Bijlow nou wel of niet weet te verkopen deze zomer, het lijkt me duidelijk dat je een nieuwe eerste keeper nodig hebt.
Bijlow is voor mij eigenlijk wel een beetje klaar qua profvoetbal, fysiek gezien gewogen en te licht bevonden. Kan je nog wel zo veel talent hebben, als je letterlijk lk seizoen langdurig geblesseerd raakt(als keeper nota bene) moet je op een gegeven moment wel je conclusies gaan trekken.
Lolquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:49 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow is voor mij eigenlijk wel een beetje klaar qua profvoetbal
Als hij er straks weer een half jaar uit ligt is dat al de zoveelste blessure. Voor een keeper echt bizar veel. Daar kun je niet mee blijven aanmodderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, daar ben ik het echt niet mee eens. Maar heb wel het idee dat je tweede keeper toch wel een fossiel moet zijn waar je altijd op kunt bouwen in plaats van een Joodse grabbelaar.
Verder ook wel hopen dat n uit Troost of Jansen goed genoeg blijkt te zijn.
Jij vindt daadwerkelijk dat een keeper die elk jaar geblesseerd raakt wel geschikt voor profvoetbal ja? Als hij Sekou Ciss had geheten hadden we hem met zijn allen allang afgeschreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow is voor mij eigenlijk wel een beetje klaar qua profvoetbal
Lol
Ik denk dat buitenlandse clubs ook gaan kijken of het wel zo'n geweldige keeper is. Dat valt namelijk los van zijn blessures ook allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
BALANS
Sinds april 2018, toen Bijlow in de basis stond in speelronde 33, speelde de keeper slechts 61 van de 120 Eredivisie-duels, oftewel 51 procent. Op 16 mei 2021 kwam Bijlow tegen RKC Waalwijk niet in actie omdat Advocaat hem spaarde en Marsman inzette.
In alle competities werkte Bijlow in die periode 83 van de 166 wedstrijden af. Het is waarschijnlijk mede aan die tegenslag te wijten dat het talent pas op 1 september 2021 debuteerde in Oranje. Inmiddels staat de teller op zes caps, maar de vraag is of de Feyenoorder dat totaal snel aanvult.
https://www.vi.nl/pro/pij(...)lft-eredivisie-duels
Dit is wel bizar natuurlijk voor een keeper, daar zullen eventueel genteresseerde clubs ook wel naar kijken lijkt mij.
Nee schrik er ook wel van hoor. Maar ik vind Bijlow wel een heel goede keeper voor Feyenoord. Het waren hiervoor nooit terugkerende blessures, maar nu met zijn voet is het toch even afwachten inderdaad. Denk echter niet dat je als keeper je carrire kwijt hoeft te zijn door aanhoudend blessureleed aan je voet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij er straks weer een half jaar uit ligt is dat al de zoveelste blessure. Voor een keeper echt bizar veel. Daar kun je niet mee blijven aanmodderen.
Maar nogmaals, even afwachten nog. Misschien valt het enigszins mee.
RKC uit nog een paar weken terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel weer Kunnen jullie 1 wedstrijd opnoemen dit seizoen waarbij je zegt: Toen heeft Bijlow ons er echt doorheen gesleept?
Ik kom tot 0. Zegt ook wel wat over zijn seizoen, zo geweldig was het allemaal niet en het is zelfs de vraag of het ooit goed is geweest.
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Bijlow verder een meer dan uitstekende keeper die zelden op een foutje te betrappen is en agressief keept en o.a. 1 op 1 veel pakt. Vind hem vrij compleet ook, kan geen grote minpunten opnoemen en daar zoek ik altijd goed bij als ze voor Feyenoord spelen! Ik geloof dat hij na zijn kerona besmetting wat minder was een paar potjes maar verder vind ik hem, zeker voor zijn leeftijd, ontzettend stabiel. Daarom is het ook zo jammer dat hij steeds die blessures heeft want anders heb je ook bij NL gewoon voor jaren een uitstekende keeper.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat buitenlandse clubs ook gaan kijken of het wel zo'n geweldige keeper is. Dat valt namelijk los van zijn blessures ook allemaal wel mee.
Al besproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat jullie nu voor Robin Ruiter gaan?
Hoe dan ook lijkt het me verstandig om te investeren in een nieuwe keeper aankomende zomer. Ik vind een keeper die de helft van de wedstrijden geblesseerd is wel echt zorgwekkend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee schrik er ook wel van hoor. Maar ik vind Bijlow wel een heel goede keeper voor Feyenoord. Het waren hiervoor nooit terugkerende blessures, maar nu met zijn voet is het toch even afwachten inderdaad. Denk echter niet dat je als keeper je carrire kwijt hoeft te zijn door aanhoudend blessureleed aan je voet.
Mocht het iets ernstigs zijn dan ben je er als Feyenoord meer aan gebaat verder in Bijlow te investeren denk ik, dus maatwerk gaan leveren zodat hij fit blijft en dat betekent dus ook een betrouwbare tweede keeper. Bijlows marktwaarde zal in dat geval ook wel gaan kelderen, maar wie weet heb je er dan nog jarenlang een geweldige eerste keep aan.
Ja maar jij kijkt nooit wedstrijden maar opent slechts statistiekenwebsitejes. Dan is een discussie verder zinloos.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch even advocaat van de duivel weer Kunnen jullie 1 wedstrijd opnoemen dit seizoen waarbij je zegt: Toen heeft Bijlow ons er echt doorheen gesleept?
Ik kom tot 0. Zegt ook wel wat over zijn seizoen, zo geweldig was het allemaal niet en het is zelfs de vraag of het ooit goed is geweest.
Wilde net zeggen, prima all around keeper, nergens echt zwak (als Vermeer op hoge ballen of Jones die zich op afstandschoten wel eens verkeek) en een goede spelvoortzetting.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Bijlow verder een meer dan uitstekende keeper die zelden op een foutje te betrappen is en agressief keept en o.a. 1 op 1 veel pakt. Vind hem vrij compleet ook, kan geen grote minpunten opnoemen en daar zoek ik altijd goed bij als ze voor Feyenoord spelen! Ik geloof dat hij na zijn kerona besmetting wat minder was een paar potjes maar verder vind ik hem, zeker voor zijn leeftijd, ontzettend stabiel. Daarom is het ook zo jammer dat hij steeds die blessures heeft want anders heb je ook bij NL gewoon voor jaren een uitstekende keeper.
Waarom moet jij letterlijk alles altijd zo dramatiseren? Bijlow gaat gewoon een prima carrire hebben, de vraag is alleen of wij nog op hem moeten bouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of je Bijlow nou wel of niet weet te verkopen deze zomer, het lijkt me duidelijk dat je een nieuwe eerste keeper nodig hebt. Nog een seizoen met hem als eerste keeper kan echt niet.
Bijlow is voor mij eigenlijk wel een beetje klaar qua profvoetbal, fysiek gezien gewogen en te licht bevonden. Kan je nog wel zo veel talent hebben, als je letterlijk lk seizoen langdurig geblesseerd raakt(als keeper nota bene) moet je op een gegeven moment wel je conclusies gaan trekken.
Sow, wat is dit ineens? Dit is toch gewoon een reele vraag? Ik vond dat Bijlow dit jaar een aantal keer een 7 scoorde, maar weinig echt spectaculaire wedstrijden heeft gekeept en zelfs een serie van kleine blunders heeft gehad.quote:
Mooie complimenten maar ik zie dat dit seizoen te weinig terug op het veld. Aantal kleine blunders met slecht uitkomen (o.a. Groningen uit en Maccabi thuis) en verder heel weinig bijzondere ballen gepakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Bijlow verder een meer dan uitstekende keeper die zelden op een foutje te betrappen is en agressief keept en o.a. 1 op 1 veel pakt. Vind hem vrij compleet ook, kan geen grote minpunten opnoemen en daar zoek ik altijd goed bij als ze voor Feyenoord spelen! Ik geloof dat hij na zijn kerona besmetting wat minder was een paar potjes maar verder vind ik hem, zeker voor zijn leeftijd, ontzettend stabiel. Daarom is het ook zo jammer dat hij steeds die blessures heeft want anders heb je ook bij NL gewoon voor jaren een uitstekende keeper.
Als je niet opvalt ben je gewoon een stabiele keeper en dat is de belangrijkste kwaliteit voor die positie. Hij voorkomt ook vaak gevaarlijke situaties door attent uitkomen en door dominant te zijn in de lucht. Hij is niet voor niks eerste keeper van Oranje geworden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sow, wat is dit ineens? Dit is toch gewoon een reele vraag? Ik vond dat Bijlow dit jaar een aantal keer een 7 scoorde, maar weinig echt spectaculaire wedstrijden heeft gekeept en zelfs een serie van kleine blunders heeft gehad.
Dat is hoe ik naar dit seizoen kijk.
Aan alles is gewoon duidelijk dat je buiten de zeer oppervlakkige interpretatie van cijfertjes helemaal niks van voetbal begrijpt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sow, wat is dit ineens? Dit is toch gewoon een reele vraag? Ik vond dat Bijlow dit jaar een aantal keer een 7 scoorde, maar weinig echt spectaculaire wedstrijden heeft gekeept en zelfs een serie van kleine blunders heeft gehad.
Ik had daar voor Ajax ook al 'gescout' maar Russische clubs hebben alleen maar Russische keepers bijna, daar is Krabby ook achter gekomen lees ik. In Oekrane vond ik Georgiy Bushchan een interessante naam maar dat is geen keeper 'voor erbij' maar wellicht wil hij wel het seizoen afmaken als 1e keeper, geen idee. Is wel lastig met die markt, Groningen is ook al een tijdje met Bijl bezig maar dat was ook allemaal lastig geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Geen aardig keepertje in Oekrane of Rusland?
Laten we die Bushchan maar doen, hij zal vast beter dan Marciano zijn. Ik app Frank wel even.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had daar voor Ajax ook al 'gescout' maar Russische clubs hebben alleen maar Russische keepers bijna, daar is Krabby ook achter gekomen lees ik. In Oekrane vond ik Georgiy Bushchan een interessante naam maar dat is geen keeper 'voor erbij' maar wellicht wil hij wel het seizoen afmaken als 1e keeper, geen idee. Is wel lastig met die markt, Groningen is ook al een tijdje met Bijl bezig maar dat was ook allemaal lastig geloof ik.
Klinkt toch als de perfecte keeper.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mooie complimenten maar ik zie dat dit seizoen te weinig terug op het veld. Aantal kleine blunders met slecht uitkomen (o.a. Groningen uit en Maccabi thuis) en verder heel weinig bijzondere ballen gepakt.
Zo wijs zal die dan ook weer niet zijn geweest. Er valt heel veel waarde uit cijfers te halen, zolang je het maar in de juiste context plaatst. En daar gaat het vaak mis.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Een wijs mens zei ooit, er bestaat geen grotere leugen dan de statistiek.
Jullie zijn sneller als alle fr12 achtige pagina’s op fbquote:
Precies, en goed interpreteren en als ondersteuning gebruiken ipv alles er aan op te hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo wijs zal die dan ook weer niet zijn geweest. Er valt heel veel waarde uit cijfers te halen, zolang je het maar in de juiste context plaatst. En daar gaat het vaak mis.
Na zijn corona had hij wat gekke momentjes dit seizoen verder nooit zo erg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja grappig genoeg was mijn oordeel bij Bijlow totaal niet op statistieken gebaseerd maar meer op wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, en goed interpreteren en als ondersteuning gebruiken ipv alles er aan op te hangen.
Mijn opmerking was ook niet specifiek naar jou toe hoor, maar gewoon een algemene opmerking over het interpreteren en omgaan met statistieken. Mijn mening over Bijlow ken je al.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja grappig genoeg was mijn oordeel bij Bijlow totaal niet op statistieken gebaseerd maar meer op wat ik gezien heb.
Ik weet niet precies wat de standaard is maar ik heb toch wel redelijk wat matige momentjes gezien dit seizoen. Noemde al een paar voorbeelden.
De mensen zullen de vergelijking me niet in dank afnemen maar ik krijg een beetje Stekelenburg bij Ajax-gevoelens bij hem. Riep iedereen ook altijd van dat het zo'n supertalent was maar ondertussen wel altijd goed voor veel net niet-momentjes.
Dit vindt @Slobeend waarschijnlijk wel leuk, die kijkt namelijk ook naar dat mensonterende promenade.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze al een keer voorbij gekomen hier?
https://youtube.com/shorts/GtNdIS35tVs?feature=share
Dit is totaal onleuk in tegenstelling tot Promenadequote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vindt @:slobeend waarschijnlijk wel leuk, die kijkt namelijk ook naar dat mensonterende promenade.
Zo leuk was het nou ook weer niet nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vindt @:slobeend waarschijnlijk wel leuk, die kijkt namelijk ook naar dat mensonterende promenade.
Zowel Stekelenburg als Cillessen hebben een goed toernooi gekeept bij oranje en daar hebben ze de hele carrire op kunnen terenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja grappig genoeg was mijn oordeel bij Bijlow totaal niet op statistieken gebaseerd maar meer op wat ik gezien heb.
Ik weet niet precies wat de standaard is maar ik heb toch wel redelijk wat matige momentjes gezien dit seizoen. Noemde al een paar voorbeelden.
De mensen zullen de vergelijking me niet in dank afnemen maar ik krijg een beetje Stekelenburg bij Ajax-gevoelens bij hem. Riep iedereen ook altijd van dat het zo'n supertalent was maar ondertussen wel altijd goed voor veel net niet-momentjes.
Oh ik sluit niet eens uit dat zoiets ooit ook nog eens gebeurt met Bijlow hoor maar ik vind de standaard in Nederland na 15 jaar kutkeepers nogal laag liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel Stekelenburg als Cillessen hebben een goed toernooi gekeept bij oranje en daar hebben ze de hele carrire op kunnen teren.
Nu moet je niet gaan doen alsof Pasveer een wereldkeeper is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik sluit niet eens uit dat zoiets ooit ook nog eens gebeurt met Bijlow hoor maar ik vind de standaard in Nederland na 15 jaar kutkeepers nogal laag liggen.
Natuurlijk is Bijlow beter dan Drommel en misschien zelfs wel beter dan Pasveer maar wat zegt dat?
Ik zie Bijlow bij ons wel een Waterreus/Boscker achtige carrire hebben bij ons als hij niet meer wegkomt door zijn blessures is voor Feyenoord eigenlijk wel prima mits je elke keer een redelijke tweede doelman hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh ik sluit niet eens uit dat zoiets ooit ook nog eens gebeurt met Bijlow hoor maar ik vind de standaard in Nederland na 15 jaar kutkeepers nogal laag liggen.
Natuurlijk is Bijlow beter dan Drommel en misschien zelfs wel beter dan Pasveer maar wat zegt dat?
Nouja Waterreus/Boschker, dan zeg je eigenlijk wel genoeg toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Bijlow bij ons wel een Waterreus/Boscker achtige carrire hebben bij ons als hij niet meer wegkomt door zijn blessures is voor Feyenoord eigenlijk wel prima mits je elke keer een redelijke tweede doelman hebt.
Promenade bestaat niet meer wegens tegenvallende kijkcijfers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ojee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
SlotGod is ziek en zit waarschijnlijk niet op de bank morgen. Pusic is eveneens ziek.
Een corona-uitbraak kan er ook nog wel bij met het oog op zondag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef fetX het volgende:
SlotGod is ziek en zit waarschijnlijk niet op de bank morgen. Pusic is eveneens ziek.
Morgen ben ik niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Alle ingredinten zijn aanwezig voor een blamage morgen en een gigantische kut zondag.
Ik zei het ook al toen bleek dat Bijlow en Kkc er niet bij waren!quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze indekken omdat de trainer er niet bij is.
Echtquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze indekken omdat de trainer er niet bij is.
Trauner is op zich nog wel op te vangen door Geertruida. Je moet vooral hopen dat er niet nog een verdediger ineens geblesseerd raakt of corona heeft, want dan heb je echt een probleem.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, in principe mag je zelfs met de c-ploeg niet een 2-5 voorsprong verliezen tegen Partizan en uit bij Ajax is toch een ingecalculeerd verlies, daarna interlands en is iedereen er weer bij behalve Bijlow. Schade zal moeten meevallen.
Maar het blijft goed kut, zeker die potjes tegen Ajax, thuis zonder publiek (en Trauner) moeten spelen en uit rijp voor de sloop zonder een hoop belangrijke spelers. Dat wordt alle ballen op Sinisterra zondag.
Fixed.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk ze indekken omdat de trainertrauner er niet bij is.
Nee precies, in principe speel je dan met dezelfde defensie als in de thuiswedstrijd en toen kwamen we defensief geen moment in de problemen tegen Ajax. Denk nog steeds niet dat Ajax het makkelijk tegen ons gaat krijgen als we druk blijven zetten op hun opbouw en dat ze niet makkelijk gaan scoren, maar Kkc en Trauner zijn in principe al erg belangrijk met hun spelvoortzettingen na balveroveringen zodat we in de buurt blijven komen van het strafschopgebied van Ajax.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Trauner is op zich nog wel op te vangen door Geertruida. Je moet vooral hopen dat er niet nog een verdediger ineens geblesseerd raakt of corona heeft, want dan heb je echt een probleem.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is al 100 procent zeker dat Slot er niet bij is zondag? Dat zou een ramp zijn. De Wolf die Feyenoord tactisch moet gaan neerzetten.
Jij denkt dat De Wolf Feyenoord nu tactisch moet gaan neerzetten omdat Slot er 1 weekje niet bij is? Ja, dat is inderdaad een drama (als je dat denkt).quote:
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is al 100 procent zeker dat Slot er niet bij is zondag? Dat zou een ramp zijn. De Wolf die Feyenoord tactisch moet gaan neerzetten.
Je reageert op Pietjepuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
De Wolf zal hooguit fungeren als doorgeefluik. Die staat toch constant in contact met Slot joh.
Jij denkt dat ze tegenwoordig geen communicatiemiddelen hebben buiten de fax ofzo, achterlijke mongool.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Jij ziet graag De Wolf voor de ploeg?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij denkt dat De Wolf Feyenoord nu tactisch moet gaan neerzetten omdat Slot er 1 weekje niet bij is? Ja, dat is inderdaad een drama (als je dat denkt).
Is toch een levensgroot verschil of iemand langs de zijlijn staat of niet joh.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
De Wolf zal hooguit fungeren als doorgeefluik. Die staat toch constant in contact met Slot joh.
Doe nou eens rustig. Met oortjes is toch waardeloos communiceren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze tegenwoordig geen communicatiemiddelen hebben buiten de fax ofzo, achterlijke mongool.
Nee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Is toch een levensgroot verschil of iemand langs de zijlijn staat of niet joh.
Ja, levensgroot. Enorm. Ontzettend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Is toch een levensgroot verschil of iemand langs de zijlijn staat of niet joh.
Nee joh, pas als ze dat kale glimmende bolletje van Arne zien. Dn gaan die spelers pas echt lopen. Ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, levensgroot. Enorm. Ontzettend.
Volgens Slot zelf overigens niet, die zei laatst nog dat dat geschreeuw van hem meer iets voor hemzelf was dan dat ie dacht daadwerkelijk invloed te kunnen hebben.
En hoe iets tactisch staat bij zo'n wedstrijd bespreek je voor de wedstrijd zelf al, en die boodschap kan prima op afstand overgebracht worden.
Misschien heeft hij airpodsquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doe nou eens rustig. Met oortjes is toch waardeloos communiceren.
Hopelijk is de Wolf ze niet afgelopen donderdag verloren, schijnt dat er in Belgrado vrouwen op je airpods uit zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij airpods
Die bevallen @:caland uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |