Ja kijk straks eens terug hoe ze elkaar groeten aan het begin van de aflevering. Andere klik dan met de anderen.quote:
Ja dit. Constantquote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Benny het volgende:
Hans heeft heet een gezichtsuitdrukking alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten
‘Rood is de kleur van de liefde’quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef Leandra het volgende:
1 met rood haar, 2 met een rode trui voor Rob
Steffie was wel gewoon sociaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.
Allemaal van de leeftijdscategorie dat je oud en wijs genoeg bent om niet in onzin te geloven maar wel ff je horoscope checken en wat tips voor eerste date uit de Viva van 8 jaar geleden lezen.quote:
Dat gifje was wel goud jaquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.
Beetje bijzondere opmerking.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.
Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Die met het minste haar bij Janine gaat door
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?quote:
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind ze alle 5 wel leuk. Goed gedaan Jouke.
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?
Hij is zelf ook huisman / altijd thuis. Super modern dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeik
Oké. Dan verkeerd begrepenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoel
Hij zoekt iemand die voor hem het huishouden doet heb ik het idee. Ik denk dat deze vrouwen dat niet echt willen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.
Logeerkamer is al ingericht, naast de keuken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Zeg maar gewoon dat ze naar de boerderij moeten emigreren.
Tevens, die zijn altijd over de zeik, zelf als je niets zegt.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeik
Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lotte, Karlijn & Marion gaan naar Fryslan. Marion zal het ook wel worden.
Niet voor Marion?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij gaat uiteindelijk voor Karlijn denk ik, maar vind ze niet zo passen
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.
Maar daar woon ik helemaal niet?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.
Als echte Limburgse blijft ze vast gewoon in Limburg!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die zegt ook niks tijdens het avondeten.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Evert is wel het prototype van een boer, incl. accent en mompelen.
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ikquote:
Ja richting Beijumquote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ik
Ja zijn mannen he dat is sowieso eenheidsworst.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Revanches het volgende:
ik weet niks van die gasten van janine?
FTFYquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook te zeggen. Bij Karlijn past het vooraf gecreëerd beeld in zijn hoofd het best. Maar vraag mij af of dat gaat werkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.
Precies...quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Ama het volgende:
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.
Rentmeesterschap Genot.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.
Tijdens de logeerweek alvast KI toepassen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.
Buur zoekt huisvrouwquote:
Bedoelde Sanderquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |