Hij heeft te weinig stijl voor een homoman.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal Jouke zijn keus wel maken en er met de cameraman vandoor gaan.
Maar echt, zijn maniertjes, mimiek, manier van praten. Gaydar slaat uitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig stijl voor een homoman.
Da's gewoon Nedersaksisch.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
“Evert gaat iets doen wat hij nog nóóit eerder heeft gedaan… articuleren!”
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Bloemschikken, daar ga je zo’n gozer toch niet naartoe sturen
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.
Ze dachten dus dat hij dat voorstelde, logisch!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.
Poëtischquote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Projectie omdat haar lendenen beginnen te branden bij de gedachte aan zijn handen
Wel een beetje een clichéquote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind het heel mooi dat je zegt ik denk in oplossingen, niet in moeilijkheden
Nog niet eerder een vergelijkbare boer gezien.quote:
Beetje Marcel meets geile Geert.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Nog niet eerder een vergelijkbare boer gezien.
Al heb ik eerdere seizoenen niet allemaal gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |