Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lotte, Karlijn & Marion gaan naar Fryslan. Marion zal het ook wel worden.
Niet voor Marion?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij gaat uiteindelijk voor Karlijn denk ik, maar vind ze niet zo passen
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.
Maar daar woon ik helemaal niet?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.
Als echte Limburgse blijft ze vast gewoon in Limburg!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die zegt ook niks tijdens het avondeten.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Evert is wel het prototype van een boer, incl. accent en mompelen.
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ikquote:
Ja richting Beijumquote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |