Ja kijk straks eens terug hoe ze elkaar groeten aan het begin van de aflevering. Andere klik dan met de anderen.quote:
Ja dit. Constantquote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Benny het volgende:
Hans heeft heet een gezichtsuitdrukking alsof hij elk moment in huilen kan uitbarsten
‘Rood is de kleur van de liefde’quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef Leandra het volgende:
1 met rood haar, 2 met een rode trui voor Rob
Steffie was wel gewoon sociaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.
Allemaal van de leeftijdscategorie dat je oud en wijs genoeg bent om niet in onzin te geloven maar wel ff je horoscope checken en wat tips voor eerste date uit de Viva van 8 jaar geleden lezen.quote:
Dat gifje was wel goud jaquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.
Beetje bijzondere opmerking.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |