Ja zijn mannen he dat is sowieso eenheidsworst.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Revanches het volgende:
ik weet niks van die gasten van janine?
FTFYquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook te zeggen. Bij Karlijn past het vooraf gecreëerd beeld in zijn hoofd het best. Maar vraag mij af of dat gaat werkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.
Precies...quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Ama het volgende:
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.
Rentmeesterschap Genot.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.
Tijdens de logeerweek alvast KI toepassen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.
Buur zoekt huisvrouwquote:
Bedoelde Sanderquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |