Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Die met het minste haar bij Janine gaat door
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?quote:
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind ze alle 5 wel leuk. Goed gedaan Jouke.
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?
Hij is zelf ook huisman / altijd thuis. Super modern dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeik
Oké. Dan verkeerd begrepenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoel
Hij zoekt iemand die voor hem het huishouden doet heb ik het idee. Ik denk dat deze vrouwen dat niet echt willen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.
Logeerkamer is al ingericht, naast de keuken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Zeg maar gewoon dat ze naar de boerderij moeten emigreren.
Tevens, die zijn altijd over de zeik, zelf als je niets zegt.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |