SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Alleen maar clichés
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Het klinkt alsof een begeleider een groepje met down aan het begeleiden is ofzo.Your beauty never ever scared me.![]()
Hier vecht Zelensky voor.
MBvO (Meer Bewegen voor Ouderen)quote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
Het klinkt alsof een begeleider een groepje met down aan het begeleiden is ofzo.![]()
Mag hopen dat ze vooraf flink wat drank mochtenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Gordon staat om het hoekje mee te kijken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
Het klinkt alsof een begeleider een groepje met down aan het begeleiden is ofzo.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:41 schreef Drass het volgende:
[..]
Gordon staat om het hoekje mee te kijken.
Your beauty never ever scared me.![]()
1, 2, 3 pannenkoeken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die boeren doen toch niets anders?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:40 schreef Ama het volgende:
![]()
Diegene die dit geweigerd had is diegene die je moet hebbenKein gewalt! Wir sind das volk!
Maud analyseert Evert.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maud, het zal best een aardige vrouw zijn, maar wat zou ik daar doodmoe van worden als ik er mee zou zitten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
HatseflatsBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik blijf het toch fascinerend vinden dan er opeens vrouwen over elkaar heen buitelen voor een boer die 50 jaar vrijgezel is geweest.![]()
Cora is wel erg dun. Is duidelijk niet van Mora.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik hoop dat de groep van Hans in de volgende shot iets minder ongemakkelijks aan het doen zijn.Your beauty never ever scared me.![]()
Die mannen die uit zenuwen zich maar storten op de vraag 'olie of boter'
Spijkerpoepenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat de groep van Hans in de volgende shot iets minder ongemakkelijks aan het doen zijn.![]()
![]()
VerleeeeeguhThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tja, zo zijn er ook vrouwen die vrijwillig trouwen én zwanger worden van een gedetineerde...quote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef SilverEyes het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden dan er opeens vrouwen over elkaar heen buitelen voor een boer die 50 jaar vrijgezel is geweest.![]()
![]()
In het volgende shot is Hans verkleed als Bassie.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat de groep van Hans in de volgende shot iets minder ongemakkelijks aan het doen zijn.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Misschien moet je het haar gewoon vragen Carl.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Godverdommequote:Op zondag 13 maart 2022 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het volgende shot is Hans verkleed als Bassie.
#Achterblijversquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tja, zo zijn er ook vrouwen die vrijwillig trouwen én zwanger worden van een gedetineerde...![]()
![]()
Janine lijkt mij wel avontuurlijk tussen de lakens.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Mariongodin
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hier doe je toch niet aan mee?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Terecht wel.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ben verliefd op Marion.
Verdomme.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Toch jammer dat hij die rooie vorige week niet mee heeft genomenKein gewalt! Wir sind das volk!
Of 80-jarigen... echt, wat vreselijk, maar niemand durft te zeggen dat ze niet meedoen aan dit kleuters en bejaarden festijn, want niemand wil negatief doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:46 schreef lily het volgende:
Die groep van Hans.
Alsjeblieft zeg.
Alsof het 3 jarigen zijn.
Dat kan toch niet?![]()
Hans lust wel een slagroomtaart bij zijn koffie denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, ditquote:Op zondag 13 maart 2022 20:51 schreef SilverEyes het volgende:
Wat kennen jullie die namen al. Geen idee wie wie is.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Weet alleen de knappe chickies van Jouke. En die gekke Maud.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:51 schreef SilverEyes het volgende:
Wat kennen jullie die namen al. Geen idee wie wie is.Your beauty never ever scared me.![]()
Niet lullig bedoeld hoor, maar gezien de leeftijd en het postuur van Bassie is een 'samen' misschien niet voor zo lang![]()
Haha, Marion, Carlijn, Lotte en Maud, dat zijn degene die ik ken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen de knappe chickies van Jouke. En die gekke Maud.![]()
Alleen bij elkaar willen zijn om niet alleen te zijn, klinkt altijd wat sneu.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komt best wel wanhopig over jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Alleen bij elkaar willen zijn om niet alleen te zijn, klinkt altijd wat sneu.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Nou er gaan er straks gewoon twee met dat fijne gevoel terug naar de bank hoor.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Raar mannetje, die Rob. Geile Geert is er niets bij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrouwen worden daar nat van.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:54 schreef tja77 het volgende:
Eerst tekenen en daarna bellen blazen![]()
Dit is voor kleuters.![]()
In het Nemo kan je dit ook allemaal doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:54 schreef tja77 het volgende:
Eerst tekenen en daarna bellen blazen![]()
Dit is voor kleuters.![]()
Die mannen van Janine praten met haar alsof ze op dag 1 van nieuwe baan meteen in een groepsuitje mee gaan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Bij hem heb ik het gevoel dat hij ook de plaatselijke pastoor kan zijn.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Pabo redactiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In het Nemo kan je dit ook allemaal doen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Potentiële nieuwe witte onderbroek situatie?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Raar mannetje, die Rob. Geile Geert is er niets bij.![]()
![]()
Horny Robquote:Op zondag 13 maart 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Raar mannetje, die Rob. Geile Geert is er niets bij.![]()
![]()
Ik heb zin in de logeerweek.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Raar mannetje, die Rob. Geile Geert is er niets bij.Your beauty never ever scared me.![]()
Incl. handtastelijkheden.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij hem heb ik het gevoel dat hij ook de plaatselijke pastoor kan zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cora bedoelt: dan heb ik in ieder geval een man en dan ook één die mij niet tegenspreekt en waar ik niet te veel last van heb.![]()
Op de grond gevallen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef InstortendeSter het volgende:
Heeft deze boer soms niet-aangeboren hersenletsel?![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Nou ik versta wel Drents maar niet wat hij zei.![]()
![]()
Ja ik als Drent kon daar ook niks van maken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef Stepperoller het volgende:
Dat accent is het probleem niet Evert. Gewoon niet binnenmonds praten en goed articuleren.Your beauty never ever scared me.![]()
Rob kiest sowieso voor Wendy.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
We gaan dood, allemaal!quote:Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef Fosive het volgende:
Die Maud doet me denken aan Adelheid Roosen![]()
Die vrouwen kwijlen wel echt weg van Evert. Apart schouwspelOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Lekker loops op tv na date 2. Ik begin het puber thema te snappen deze uitzendingKein gewalt! Wir sind das volk!
Evert Gein.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Fascination het volgende:
Die vrouwen kwijlen wel echt weg van Evert. Apart schouwspel![]()
Kan 't 'm niet kwalijk nemenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
De ondertiteling loopt achter, die heeft ook moeite met Evert volgens mij.![]()
![]()
Hans is even lang als breed, je kunt er zo mee voetballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En steeds over z'n handen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Fascination het volgende:
Die vrouwen kwijlen wel echt weg van Evert. Apart schouwspel
Fantasieen![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef Joop_W het volgende:
Handfetisj in boer zoek vrouw. Dit krijgt bijna Jambers vibes.![]()
Uiteindelijk zal Jouke zijn keus wel maken en er met de cameraman vandoor gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lotte zou ik wel met los haar willen zien. Zo'n knotje vind ik altijd
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij heeft te weinig stijl voor een homoman.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal Jouke zijn keus wel maken en er met de cameraman vandoor gaan.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar echt, zijn maniertjes, mimiek, manier van praten. Gaydar slaat uitquote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft te weinig stijl voor een homoman.![]()
Da's gewoon Nedersaksisch.quote:
Net als "never nooit" bijvoorbeeldKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
“Evert gaat iets doen wat hij nog nóóit eerder heeft gedaan… articuleren!”![]()
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Bloemschikken, daar ga je zo’n gozer toch niet naartoe sturen![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.
Ze dachten dus dat hij dat voorstelde, logisch!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Op elke vraag van de redactie kwam wat onverstaanbaar gebrabbel terug dus ze hebben maar gewoon wat gekozen.![]()
![]()
Hans kiest in ieder geval niet voor borstomvang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Poëtischquote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Projectie omdat haar lendenen beginnen te branden bij de gedachte aan zijn handen![]()
![]()
Ria hangt zichzelf nu opAnd I am a weapon of massive consumption
Ten eerste, ten tweede en tot slot ligt daar de offerte en hoor ik graag voor vrijdag 12:00 schriftelijk je reactieKein gewalt! Wir sind das volk!
Wel een beetje een clichéquote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind het heel mooi dat je zegt ik denk in oplossingen, niet in moeilijkhedenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog niet eerder een vergelijkbare boer gezien.quote:
Al heb ik eerdere seizoenen niet allemaal gezien.![]()
Hup reuzin
Beetje Marcel meets geile Geert.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Nog niet eerder een vergelijkbare boer gezien.
Al heb ik eerdere seizoenen niet allemaal gezien.![]()
De rode met krullen gaat er als eerste uitKein gewalt! Wir sind das volk!
Ja kijk straks eens terug hoe ze elkaar groeten aan het begin van de aflevering. Andere klik dan met de anderen.quote:![]()
Ja dit. Constantquote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Benny het volgende:
Hans heeft heet een gezichtsuitdrukking alsof hij elk moment in huilen kan uitbarstenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Het gaat niet echt over gevoel bij die dame?And I am a weapon of massive consumption
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.![]()
Janine checkt de figuren, de mannen storten zich weer lekker op een taakje. Beetje slecht bedacht van de redactieKein gewalt! Wir sind das volk!
‘Rood is de kleur van de liefde’quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef Leandra het volgende:
1 met rood haar, 2 met een rode trui voor Robleven zoals het leven is![]()
Steffie was wel gewoon sociaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.![]()
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb echt nog geen enkele boerin gezien waarbij dit programma echt soepel ging. Annemarie, Agnes, Henrieke, Annemiek. Allemaal echt zo moeizaam.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heeft iemand dat gifje nog?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.![]()
![]()
Allemaal van de leeftijdscategorie dat je oud en wijs genoeg bent om niet in onzin te geloven maar wel ff je horoscope checken en wat tips voor eerste date uit de Viva van 8 jaar geleden lezen.quote:![]()
Dat gifje was wel goud jaquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het maar soepeler loopt dan met Bert in het kopje, komt het toch meestal wel weer goed.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Beetje bijzondere opmerking.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het concept van het programma even toelicht.![]()
Ik vind ze alle 5 wel leuk. Goed gedaan Jouke.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Die met het minste haar bij Janine gaat doorAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
huisvrouw?And I am a weapon of massive consumption
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind ze alle 5 wel leuk. Goed gedaan Jouke.![]()
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoelquote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben toch moeite met de liefde te vinden?![]()
![]()
Zeg maar gewoon dat ze naar de boerderij moeten emigreren.
Hij is zelf ook huisman / altijd thuis. Super modern dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeikKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Oké. Dan verkeerd begrepenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal niet wat ik bedoel
Allemaal op minstens 2uur van hem vandaan?And I am a weapon of massive consumption
Lotte, Karlijn & Marion gaan naar Fryslan. Marion zal het ook wel worden.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hij zoekt iemand die voor hem het huishouden doet heb ik het idee. Ik denk dat deze vrouwen dat niet echt willen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Ik hoorde hem bij de speeddates wel wat achterlijk (lees: conservatief) gedachtegoed delen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Logeerkamer is al ingericht, naast de keuken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Zeg maar gewoon dat ze naar de boerderij moeten emigreren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tevens, die zijn altijd over de zeik, zelf als je niets zegt.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heel woke Nederland over de zeikKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hij gaat uiteindelijk voor Karlijn denk ik, maar vind ze niet zo passenKein gewalt! Wir sind das volk!
Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Lotte, Karlijn & Marion gaan naar Fryslan. Marion zal het ook wel worden.![]()
Niet voor Marion?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij gaat uiteindelijk voor Karlijn denk ik, maar vind ze niet zo passenAnd I am a weapon of massive consumption
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Marion denkt voor zichzelf. Dat moet Jouke niet, daarom valt ze uiteindelijk af.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Evert is wel het prototype van een boer, incl. accent en mompelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar daar woon ik helemaal niet?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.![]()
Als echte Limburgse blijft ze vast gewoon in Limburg!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Die zegt ook niks tijdens het avondeten.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Evert is wel het prototype van een boer, incl. accent en mompelen.![]()
JAAAAA MAUDGENOT
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ikquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja richting Beijumquote:Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Dan kan ze daarna richting Groningen.![]()
![]()
ik weet niks van die gasten van janine?And I am a weapon of massive consumption
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, wat hierboven wordt gezegd. Hij vindt haar te bijdehand. Karlijn lijkt alle hokjes af te vinken die hij vooraf bedacht heeft wat hij zoekt, maaret Lotte is hij stiekem gelukkiger denk ikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja zijn mannen he dat is sowieso eenheidsworst.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Revanches het volgende:
ik weet niks van die gasten van janine?![]()
De bril valt vast af.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
FTFYquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.![]()
![]()
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.![]()
Nee dat bedoel ik ook te zeggen. Bij Karlijn past het vooraf gecreëerd beeld in zijn hoofd het best. Maar vraag mij af of dat gaat werkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Liefde is niet altijd vooraf te berekenen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
Een brandend hart betekent in de regel niet veel goeds toch?Your beauty never ever scared me.![]()
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.![]()
![]()
Potverjanhinnekont
-SanderThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Precies...quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Ama het volgende:
Doet mij juist meer denken aan liefdesverdriet ofzo.![]()
Rentmeesterschap Genot.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Deze boeren passen gewoon een kosten/baten analyse toe. De bedrijfsvoering zit in elke vezel van het lijf.![]()
Tijdens de logeerweek alvast KI toepassen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Inclusief het regelen van de opvolging ja. Daarvoor deze show.![]()
Buur zoekt huisvrouwquote:
Volgende week logeerweek genot. Ik vergeet altijd hoe snel dat gaat allemaal.Your beauty never ever scared me.![]()
Bedoelde Sanderquote:Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die Fries ? Denk het ook ja, net als die rustige jongen met die grote ogen.![]()
Had verwacht dat er iets meer in Janine zou zitten. Ze kan haar gevoel niet benoemen. Apart.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: