SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FEBRUARIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij de makro haal ik het. Die frietsaus ook lekker ervanquote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.![]()
Nog nooit gezien ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb jij een makropas ja?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij de makro haal ik het. Die frietsaus ook lekker ervan
Geef even een seintje als je weer gaat?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er twee 😉 en kom er nooitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb jij een makropas ja?
Geef even een seintje als je weer gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou het bij calve of de tube zaanse 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Calve is ook primaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het bij calve of de tube zaanse 😉
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jippie gaat er regelmatig heen. Satekroketten voor mij halen en die brede leverworst en ossenworst lekker daar. Zal het haar zeggen. Makro Beverwijk altijdquote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb jij een makropas ja?
Geef even een seintje als je weer gaat?![]()
Zovaak gebruik ik geen mayo alleen bij de frietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is patat gvd.
Het is friet belgen hebben het bedacht die noemen het friet.
Een patat is een aardappel.
Nederlanders die tegen friet patat zeggen is de typische Nederlandse eigenwijsheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier wel idd. In België is patat gekookte aardappelen en friet gebakken aardappelen. Dus hier patatquote:![]()
![]()
Paulus ?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkemeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huhquote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkeme![]()
Welke post?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkemeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze post ik zie als ik quote wel Friet staanquote:
Friet Friet
Eén mod trolquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze post ik zie als ik quote wel Friet staan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie hij pakt het woord F R I E T niet meer![]()
Ik zie hem gewooon staan hoor die post. Niemand heeft hem aangepastquote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie hij pakt het woord F R I E T niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FrietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet het gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie niemand iets aanpassen en ik zie bij mijn eigen post gewoon friet staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dus niet zie mijn postquote:Op zondag 13 maart 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie niemand iets aanpassen en ik zie bij mijn eigen post gewoon friet staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt toch frie t getypt...quote:Op zondag 13 maart 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie niemand iets aanpassen en ik zie bij mijn eigen post gewoon friet staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zie in mijn bericht friet staan alleen in jou quote van mijn bericht staat patat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
????quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja staat precies wat ik getikt hequote:Op zondag 13 maart 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik jouw post qoute zie ik dat dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij heeft mrsl te diep in het glaasje gekeken hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stop maar met drinken hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt er niet op. 🤣🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GoedzoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1500Ik heb er één en ik ben er trots op
Volgens mij mis ik ietsquote:Op zondag 13 maart 2022 20:25 schreef Rob het volgende:
Ik verdenk @:murp ervan het friet in het juiste woord te veranderen
Het is immers patat![]()
Mrsl had als ze friet hier typte parat zag staan. Als ik friet typte zag ze ook patat staan. Ze dacht dat iemand haar post aanpaste.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fratatGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, ze is niet zo speciaal dat een (F)A dat doetquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mrsl had als ze friet hier typte parat zag staan. Als ik friet typte zag ze ook patat staan. Ze dacht dat iemand haar post aanpaste.![]()
![]()
misschien dat @Danny een functionaliteit in het forum kan bouwen.
elk woordje friet automatisch wijzigen in patat wanneer het ingevoerd wordt![]()
![]()
patietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Patat*Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat dacht ik ook niet dat een FA dat zou doen. En er stond ook geen edit bij haar posten.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:30 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, ze is niet zo speciaal dat een (F)A dat doet
Geen idee wat het was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Don't think twice it's patatGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mee eensGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan je mij even een DM sturen bij welke post ze er last van had?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet dat een FA dat zou doen. En er stond ook geen edit bij haar posten.
Geen idee wat het was.![]()
Walgelijk volkquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
#1501Ik heb er één en ik ben er trots op
MISSCHIEN WAS HET FRIET VAN PIETquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Post18quote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef murp het volgende:
[..]
Kan je mij even een DM sturen bij welke post ze er last van had?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Screenshot ter bewijs aubquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dank je 😢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Piet van friet ken ik nietquote:Op zondag 13 maart 2022 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
MISSCHIEN WAS HET FRIET VAN PIET![]()
Was even niet grappig, omdat ze dachten dat ik gek was etcquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent niet gek hoor, je bent een vliegtuigquote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was even niet grappig, omdat ze dachten dat ik gek was etc![]()
![]()
* Mrsloveable gaat proberen of ze kan vliegenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij bent niet gek hoor, je bent een vliegtuig
Hahaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable gaat proberen of ze kan vliegen![]()
Wat is dat Friet?
Dat kennen wij niet
Het is immers patat
Ben je de discussie al zat
het is geen friet, nooit niet.
#1502Ik heb er één en ik ben er trots op
Friettat dan maarquote:Op zondag 13 maart 2022 20:45 schreef DJMO het volgende:
Wat is dat Friet?
Dat kennen wij niet
Het is immers patat
Ben je de discussie al zat
het is geen friet, nooit niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2022 20:46:47 ]![]()
Patat is een aardappel, friet zijn de reepjes die je van een aardappel snijd en frituurt 😜Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klap voor je gatquote:
Staat ook frites op de diepvries patatquote:Op zondag 13 maart 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Patat is een aardappel, friet zijn de reepjes die je van een aardappel snijd en frituurt 😜![]()
![]()
🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom vechten danquote:
En tevens..
KUTHAAN!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gecastreerde haanquote:
Dat is op zich best eenvoudigquote:Op zondag 13 maart 2022 20:30 schreef Rob het volgende:
misschien dat @:Danny een functionaliteit in het forum kan bouwen.
elk woordje friet automatisch wijzigen in patat wanneer het ingevoerd wordt
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Net zo eenvoudig als twee nieuwe strijklogo's voor m'n wandelshirts opsturen?quote:
Ik heb vandaag overdreven met m'n 17 km fietsen en 9000 stappenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar haal je die fok! Petjes vandaan? Wil ik ook één vanquote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net zo eenvoudig als twee nieuwe strijklogo's voor m'n wandelshirts opsturen?![]()
Ik heb iets meer stappenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb vandaag overdreven met m'n 17 km fietsen en 9000 stappen![]()
Reden er geen bussen?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb vandaag overdreven met m'n 17 km fietsen en 9000 stappen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er maar eentje. Was zelf gemaakt met dus zo'n strijklogo.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Waar haal je die fok! Petjes vandaan? Wil ik ook één van
Ik heb nu twee nieuwe wandelshirts besteld bij work2wear (reflecterend geel ja) en die wil ik ook van logo voorzien.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ooh op die fietsquote:Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje. Was zelf gemaakt met dus zo'n strijklogo.
Ik heb nu twee nieuwe wandelshirts besteld bij work2wear (reflecterend geel ja) en die wil ik ook van logo voorzien.![]()
![]()
Kachel lachelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had de auto gewoon kunnen pakken... Maar omdat ik door corona een hele week stil heb gezeten moet ik ff inhalenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Da's minder eenvoudig. Volgens mij hebben we geen flex meer en de snijmachine is al heel lang niet gebruikt. Sinds de mondkapjes zo'n beetje. Ik zal 's vragen. Welk formaat?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Net zo eenvoudig als twee nieuwe strijklogo's voor m'n wandelshirts opsturen?Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Wat trouwens wel toevallig is. De kleuren van Oekraïne zijn blauw en geel. Precies de twee kleuren die ik standaard draag. FOK! blauw en safety geel. Gele jas, blauwe rugzak, blauw shirt gele korte broek etc.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Doe je goedquote:Op zondag 13 maart 2022 21:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had de auto gewoon kunnen pakken... Maar omdat ik door corona een hele week stil heb gezeten moet ik ff inhalen![]()
Waggelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedrijfslogo 't shirt formaat. Ik meen zo'n 7,5 cm doorsnee? Borstzak zeg maar.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Da's minder eenvoudig. Volgens mij hebben we geen flex meer en de snijmachine is al heel lang niet gebruikt. Sinds de mondkapjes zo'n beetje. Ik zal 's vragen. Welk formaat?Ik heb er één en ik ben er trots op
Petje en 't shirt wel leuk.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef Rob het volgende:
@:danny zo te lezen is er interesse in Fok! merchandise..
#metoo![]()
Niet alleen online val je graag op dusquote:Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat trouwens wel toevallig is. De kleuren van Oekraïne zijn blauw en geel. Precies de twee kleuren die ik standaard draag. FOK! blauw en safety geel. Gele jas, blauwe rugzak, blauw shirt gele korte broek etc.
R.I.P DTS.![]()
Voor mij pet maat 64 heb grote kopquote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik lust zelfs wel overhemden met Fok! logo.
maat 49 en niet al te duur.![]()
![]()
Fok logo shirt als slaap/thuis shirt zou ik nog wel dragen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ho wacht even.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet alleen online val je graag op dus
Ik loop in reflectie geel vanwege de veiligheid. Nadat @Rob mij een keer om drie uur 's nachts van een onverlichte verlaten boerenlandweg plukte omdat ik verkeerd gelopen was, staat hij erop dat ik in ieder geval voor mijn eigen veiligheid goed zichtbaar ben voor gemotoriseerd verkeer. Heeft geen fuck met willen opvallen te maken dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom niet openbaar? Bang dat ze je bolken op straat?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok logo shirt als slaap/thuis shirt zou ik nog wel dragen.![]()
![]()
Klinkt logisch gezien je nachtelijke wandeling goeie eis van Rob.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ho wacht even.
Ik loop in reflectie geel vanwege de veiligheid. Nadat @:rob mij een keer om drie uur 's nachts van een onverlichte verlaten boerenlandweg plukte omdat ik verkeerd gelopen was, staat hij erop dat ik in ieder geval voor mijn eigen veiligheid goed zichtbaar ben voor gemotoriseerd verkeer. Heeft geen fuck met willen opvallen te maken dus.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Waarom niet openbaar? Bang dat ze je bolken op straat?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het geen eis noemen. Meer bezorgdheid.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klinkt logisch gezien je nachtelijke wandeling goeie eis van Rob.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik lach boeren uit die met een Redbull jas of een twente shirt op straat lopen ga ik zelf met een Fok! Logo lopen haha nee ik draag mijn Feyenoord shirts ook alleen op voetbal training of in huis na het douchen een keer.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Waarom niet openbaar? Bang dat ze je bolken op straat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En eerlijk is eerlijk. Die kleur staat me ook gewoon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja terecht ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil het geen eis noemen. Meer bezorgdheid.
Zorgt goed voor je zuinig op zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar vind ik het fok logo? Kan mijn schoondochter eens vragen, die bedrukt shirten als hét moet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2022 21:14:41 ]![]()
We zijn zuinig op elkaar ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja terecht ook.
Zorgt goed voor je zuinig op zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:13 schreef DJMO het volgende:
En eerlijk is eerlijk. Die kleur staat me ook gewoon goedJou staat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou Fok! zelf moeten regelen. Zijn toch inkomstenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
Waar vind ik het fok logo? Kan mijn schoondochter eens vragen, die bedrukt shirten als hét moet![]()
Klopt, laat er wel één voor mijzelf makenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Zou Fok! zelf moeten regelen. Zijn toch inkomsten![]()
Ik ga zo ook weer even zuinig zijn samen film kijken ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zo ook weer even zuinig zijn samen film kijken ofzo.![]()
![]()
Lawaai van onderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Al gedaan maar er staat gewoon frietquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Shuffle voor gevorderdenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef PLY het volgende:
[..]
wees maar blij dat dit niet je boven buurman is
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. DJMO / 2203 / +102 / +67 / 858 / 1514
2. FreshFruit / 1534 / +224 / +0 / 801 / 1248
3. PLY / 1180 / +22 / +142 / 539 / 797
4. Dotteke / 1159 / +114 / +36 / 533 / 942
5. Mrsloveable / 1092 / +123 / +134 / 555 / 975
6. Rob / 994 / +177 / +64 / 634 / 881
7. mario390 / 963 / +14 / +79 / 446 / 874
8. aloa / 940 / +0 / +0 / 606 / 853
9. Dr.Mikey / 546 / +15 / +115 / 165 / 339
10. ChevyCaprice / 406 / +12 / +30 / 65 / 154
11. hemarookworst / 372 / +19 / +11 / 218 / 386
12. Mickytjuh / 300 / +57 / +110 / 172 / 264
13. gebrokenglas / 254 / +30 / +28 / 173 / 287
14. 4-elements / 232 / +30 / +0 / 81 / 178
15. Grrrrrrrr / 223 / +5 / +85 / 94 / 161
16. Moonlight / 213 / +1 / +6 / 86 / 155
17. Jippie / 203 / +0 / +0 / 1 / 10
18. Fogel / 201 / +1 / +3 / 92 / 180
19. DerRabbit / 95 / +5 / +0 / 76 / 121
20. chufi / 92 / +7 / +19 / 51 / 79SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En conform traditie ter verantwoording geroepen door marioquote:Uw ADH vitamine Worst
RokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En conform traditie ter verantwoording geroepen door mario![]()
![]()
Die heeft het al opgegeven om mij in te halen op dag 4 geloof ikquote:Op zondag 13 maart 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En conform traditie ter verantwoording geroepen door mario
Mario heeft het ook "te druk" met reality programma's kijken denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heeft het al opgegeven om mij in te halen op dag 4 geloof ik![]()
Gestopt met stoppen?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:44 schreef Rob het volgende:
[..]
daar ben ik lang geleden al mee gestopt..
Uw ADH vitamine Worst
Vanwege operatie denk ik?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh ja. Help me herinneren dat ik een petitie begin dat rokers ook gecompenseerd moeten worden, net als die milieu vervuilende benzine rijdersquote:Op zondag 13 maart 2022 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je betaalt immers al genoeg aan de staat
Pleisters, missch beter op mijn bek plakkenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:44 schreef Rob het volgende:
[..]
daar ben ik lang geleden al mee gestopt..
15e pakje x 5=75 p weekquote:Op zondag 13 maart 2022 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je betaalt immers al genoeg aan de staat![]()
![]()
Mijn moeder zaliger heeft baat gehad met hypnose zo'n 45 jaar geledenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Pleisters, missch beter op mijn bek plakken
[..]
15e pakje x 5=75 p week![]()
Rijdt Rob elektrisch?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ja. Help me herinneren dat ik een petitie begin dat rokers ook gecompenseerd moeten worden, net als die milieu vervuilende benzine rijdersUw ADH vitamine Worst
Oke. Ik probeer het nu met acuut nokken, heb hier nog voor een vermogen aan vaporizers liggen maar loop je de hele dag met zo een ding in je handen, niks waardquote:Op zondag 13 maart 2022 21:48 schreef Rob het volgende:
[..]
Mijn moeder zaliger heeft baat gehad met hypnose zo'n 45 jaar geleden![]()
Mijn veel te dure energierekening is goedkoperquote:Op zondag 13 maart 2022 21:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Pleisters, missch beter op mijn bek plakken
[..]
15e pakje x 5=75 p week
Uw ADH vitamine Worst
is surrogaat roken en volgens berichten ook schadelijk voor de gezondheid.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke. Ik probeer het nu met acuut nokken, heb hier nog voor een vermogen aan vaporizers liggen maar loop je de hele dag met zo een ding in je handen, niks waard
Als je dan toch stopt dan acuut![]()
.![]()
Ook Allen daarom al, is idd 300 p maandquote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn veel te dure energierekening is goedkoper![]()
Daaromquote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef Rob het volgende:
[..]
is surrogaat roken en volgens berichten ook schadelijk voor de gezondheid.
Als je dan toch stopt dan acuut![]()
.![]()
SshhttOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bevalt prima.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Bevalt het wat? Ik ga over op gas binnekortIk heb er één en ik ben er trots op
Behalve als je met nog tien procent accu ergens langs de Belgische grens rijdt en geen laadpaal kunt vinden, dan knijp je 'm wel even
Ja ik heb >400km rangequote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Bevalt het wat? Ik ga over op gas binnekort![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef DJMO het volgende:
Behalve als je met nog tien procent accu ergens langs de Belgische grens rijdt en geen laadpaal kunt vinden, dan knijp je 'm wel even![]()
![]()
Ik wil stilte.quote:
Heb kramp, heb vrouwenproblemenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Precies wat Rob wilde, dat jij hem knijpt🤪quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef DJMO het volgende:
Behalve als je met nog tien procent accu ergens langs de Belgische grens rijdt en geen laadpaal kunt vinden, dan knijp je 'm wel even![]()
Sterktequote:Op zondag 13 maart 2022 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil stilte.
Heb kramp, heb vrouwenproblemen![]()
Daar ben ik net weer vanaf, sterkte! Ps:veel wandelen helpt echt!quote:Op zondag 13 maart 2022 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil stilte.
Heb kramp, heb vrouwenproblemenIk heb er één en ik ben er trots op
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben ook zo gestopt. Hoe eerder je voor een operatie stopt hoe sneller je geneest zei mijn arts.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke. Ik probeer het nu met acuut nokken, heb hier nog voor een vermogen aan vaporizers liggen maar loop je de hele dag met zo een ding in je handen, niks waardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom ging ik vandaag ook wandelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar ben ik net weer vanaf, sterkte! Ps:veel wandelen helpt echt!
Fietsen helpt ook wel. Lekker in beweging zijn.
Hoewel je eigenlijk helemaal geen zin hebt om te bewegen met die pijn
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat dus dotquote:Op zondag 13 maart 2022 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook zo gestopt. Hoe eerder je voor een operatie stopt hoe sneller je geneest zei mijn arts.![]()
Da's geen volkoren trouwens, tenzij het echt expliciet volkoren wordt genoemdquote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker brood is dat, heb ook vaak waldcornUw ADH vitamine Worst
Sweet dreams are made of thisIk heb er één en ik ben er trots op
Dat klopt, maar vind dat lekker dat bedoel ikquote:Op zondag 13 maart 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Da's geen volkoren trouwens, tenzij het echt expliciet volkoren wordt genoemd![]()
Vezeltjuhssssdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SpeculaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pizza puntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* DJMO ruft laatIk heb er één en ik ben er trots op
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geniet van de rustOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ikke nog nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En niet vergeten te stemmen heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik probeert nieuwe vikings te kijken maar meh.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik al afgekeken, Valhalla. Zit nu alweer op deel 5 van de last kingdom. Valhalla best goedquote:Op zondag 13 maart 2022 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik probeert nieuwe vikings te kijken maar meh.![]()
Ja ? Ben net klaar met de eerste aflevering hou het nog op redelijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb ik al afgekeken, Valhalla. Zit nu alweer op deel 5 van de last kingdom. Valhalla best goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu op National Geographic een docu over hitler. Zeer boeiend.Ik heb er één en ik ben er trots op
We hebben nu een nwe gek nuquote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef DJMO het volgende:
Nu op National Geographic een docu over hitler. Zeer boeiend.![]()
How to become a tyrant keek wel lekker weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat is een hitler wannabee. Volkomen gestoord. Het ergste vind ik nog dat er Russische inwoners zijn die het lef hebben om op te staan tegen hem door het land te ontvluchten , maar vervolgens nergens welkom zijn omdat ze rus zijn.quote:
Ronduit WALGELIJK. We hebben geen pleuris geleerd van WOII.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-massaal-hun-land
https://frontpage.fok.nl/(...)de-wereldoorlog.htmlIk heb er één en ik ben er trots op
Triest allemaalquote:Op zondag 13 maart 2022 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat is een hitler wannabee. Volkomen gestoord. Het ergste vind ik nog dat er Russische inwoners zijn die het lef hebben om op te staan tegen hem door het land te ontvluchten , maar vervolgens nergens welkom zijn omdat ze rus zijn.
Ronduit WALGELIJK. We hebben geen pleuris geleerd van WOII.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-massaal-hun-land
https://frontpage.fok.nl/(...)de-wereldoorlog.html![]()
Playmouth schrok je niet van die donkere viking koningin ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waren nog geen slaven in die tijd, dus neequote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Playmouth schrok je niet van die donkere viking koningin ?![]()
Klopt niks van he.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Waren nog geen slaven in die tijd, dus neeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doe eens nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed gescoord plyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chufi ik stuur mijn konijn op je af he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZekersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HandzwaaiGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ZwaaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PfftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja johThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NachtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
AfscheidGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZwakteGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. DJMO / 2211 / +75 / +0 / 868 / 1525
2. FreshFruit / 1534 / +0 / +0 / 801 / 1248
3. PLY / 1285 / +244 / +3 / 558 / 831
4. Dotteke / 1162 / +39 / +0 / 534 / 944
5. Mrsloveable / 1092 / +134 / +0 / 555 / 975
6. Rob / 1001 / +71 / +0 / 645 / 896
7. mario390 / 974 / +79 / +11 / 446 / 875
8. aloa / 940 / +0 / +0 / 606 / 853
9. Dr.Mikey / 609 / +127 / +51 / 175 / 360
10. ChevyCaprice / 410 / +31 / +3 / 67 / 159
11. hemarookworst / 381 / +20 / +0 / 226 / 401
12. Mickytjuh / 304 / +114 / +0 / 178 / 271
13. gebrokenglas / 254 / +28 / +0 / 173 / 287
14. 4-elements / 232 / +0 / +0 / 81 / 178
15. Grrrrrrrr / 223 / +85 / +0 / 94 / 161
16. Moonlight / 218 / +11 / +0 / 86 / 156
17. Jippie / 203 / +0 / +0 / 1 / 10
18. Fogel / 201 / +3 / +0 / 92 / 180
19. chufi / 112 / +19 / +20 / 53 / 85
20. DerRabbit / 96 / +1 / +0 / 76 / 122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ErgensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: