SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FEBRUARIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij de makro haal ik het. Die frietsaus ook lekker ervanquote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.![]()
Nog nooit gezien ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb jij een makropas ja?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij de makro haal ik het. Die frietsaus ook lekker ervan
Geef even een seintje als je weer gaat?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er twee 😉 en kom er nooitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb jij een makropas ja?
Geef even een seintje als je weer gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou het bij calve of de tube zaanse 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Calve is ook primaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het bij calve of de tube zaanse 😉
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jippie gaat er regelmatig heen. Satekroketten voor mij halen en die brede leverworst en ossenworst lekker daar. Zal het haar zeggen. Makro Beverwijk altijdquote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb jij een makropas ja?
Geef even een seintje als je weer gaat?![]()
Zovaak gebruik ik geen mayo alleen bij de frietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oliehoorn is nog net wat lekkerder als je t mij vraagt, maar ook een stuk duurder. Maar ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is patat gvd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is friet belgen hebben het bedacht die noemen het friet.
Een patat is een aardappel.
Nederlanders die tegen friet patat zeggen is de typische Nederlandse eigenwijsheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier wel idd. In België is patat gekookte aardappelen en friet gebakken aardappelen. Dus hier patatquote:![]()
![]()
Paulus ?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkemeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huhquote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkeme![]()
Welke post?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Hé wie veranderd mijn post verdikkemeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze post ik zie als ik quote wel Friet staanquote:
Friet Friet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eén mod trolquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze post ik zie als ik quote wel Friet staan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie hij pakt het woord F R I E T niet meer![]()
Ik zie hem gewooon staan hoor die post. Niemand heeft hem aangepastquote:Op zondag 13 maart 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie hij pakt het woord F R I E T niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FrietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet het gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie niemand iets aanpassen en ik zie bij mijn eigen post gewoon friet staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dus niet zie mijn postquote:Op zondag 13 maart 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie niemand iets aanpassen en ik zie bij mijn eigen post gewoon friet staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: