Dan vragen we meteen met z'n allen af of we echt naar Feyenoord kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:20 schreef fetX het volgende:
Pfff, toch alweer 3 grote kansen hoor. Maak het jezelf nou eens makkelijk.
De banter club van NLquote:Op zondag 13 maart 2022 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Dit kan écht alleen bij Feyenoord, wat een parodie op een club.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
Weer zoveel beter en weer op achterstand. Wat een ongekende kutzooi
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoe kan dit nou in godsnaam. Al de zoveelste wedstrijd waar je zo ontzettend veel beter bent en dan wéér op achterstand komen.
Maar Feyenoord is helemaal niet ontzettend veel beter..?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoe kan dit nou in godsnaam. Al de zoveelste wedstrijd waar je zo ontzettend veel beter bent en dan wéér op achterstand komen.
Ja dat is ook precies wat ik bedoel. Wij zijn echt koning onszelf lastig maken dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..
Tegen AZ vond ik hem de beste man op het veld.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gebrek aan defensieve stabiliteit afgelopen wedstrijden komt omdat Trauner de laatste tijd wat slippertjes maakt.
Drie 100% kansen, ongeveer constant in of rond de 16 van PEC.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is helemaal niet ontzettend veel beter..?![]()
Ja, je hebt veel meer balbezit, maar uiteindelijk wordt daar niks mee gedaan en creëer je praktisch geen enkele serieuze kans. Sterker nog, de grootste kans was voor PEC.
Nou nou nou.quote:
Kan je net zo goed hele team wisselen.quote:
Hoezo? De bal zat er al in volgens mij, en hier kon hij weinig aan doen. Verder is dat de enige Feyenoorder die serieus gedekt wordt, Nelson en Til kunnen toch niks met een bal.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:41 schreef Erasmus het volgende:
Bizar (nou ja, ook wel indrukwekkend) hoe Sini van held naar schlemiel is gegaan in 3 dagen tijd.
Ongelofelijk.
Dit ook echt, zoveel aanvallende onmacht iedere keer.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..
Wålemark en/of Alireza mogen wmb wel invallen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je net zo goed hele team wisselen.
I know, maar men houdt er een focus op.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zat er al in volgens mij, en hier kon hij weinig aan doen. Verder is dat de enige Feyenoorder die serieus gedekt wordt, Nelson en Til kunnen toch niks met een bal.
Dat wel maar het ligt niet alleen aan Nelson en Til hele team is matig vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wålemark en/of Alireza mogen wmb wel invallen hoor.
Vooral erg frustrerend ook. Je voetbalt heel aardig, bent vrijwel elke pot beter, maar verspeelt zo onnodig veel punten. Het zit ook zelden een keertje mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Vandaag en volgende week puntverlies en het is uiteindelijk weer een kansloos seizoen
Waarom zou je Senesi eruit halen?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Til, Nelson en Senesi eruit. Toornstra, Walemark en Pedersen erin. @:arend
Senesi speelt echt heel sterk vandaag dus lekker laten staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:43 schreef Slobeend het volgende:
Til, Nelson en Senesi eruit. Toornstra, Walemark en Pedersen erin. @:arend
Doelpunt staat op naam van Van Polen dus wat bedoel je precies?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:41 schreef Erasmus het volgende:
Bizar (nou ja, ook wel indrukwekkend) hoe Sini van held naar schlemiel is gegaan in 3 dagen tijd.
Ongelofelijk.
Minder over de bal struikelen bij de meest simpele aanname zou het aanvalsspel ook helpen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt puur door gepruts voorin. Als we daar structureel minder klunsen en wat besluitvaardiger worden dan zijn die toevalstreffers geen probleem.
Dan liever Trauner eruit als je perse een CV wilt banken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat ik liever Geertruida erin laat (centraal).
Lees een paar posts verder.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelpunt staat op naam van Van Polen dus wat bedoel je precies?
TR gezet.quote:
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt puur door gepruts voorin. Als we daar structureel minder klunsen en wat besluitvaardiger worden dan zijn die toevalstreffers geen probleem.
Inderdaad, soms zijn Dessers, Til en Nelson echt van het niveau FC Volendam.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder over de bal struikelen bij de meest simpele aanname zou het aanvalsspel ook helpen.
Trauner > Senesi altijdquote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan liever Trauner eruit als je perse een CV wilt banken.
Het komt wat plichtmatig over. Je verovert de bal steeds wel snel maar vervolgens kom je niet verder dan eindeloos gebrei. Er is toch wat mis met het scorend vermogen van dit elftalquote:Op zondag 13 maart 2022 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wel maar het ligt niet alleen aan Nelson en Til hele team is matig vandaag.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
TR gezet.
[..]
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.
Autistisch gelul dit.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
TR gezet.
[..]
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.
Ja dat lijkt me wel duidelijk. Voorin loopt simpelweg te weinig kwaliteit. Toch altijd wel frustrerend dat teams met nog minder kwaliteit voorin het netje een stuk gemakkelijker weet te vinden dan wij.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het komt wat plichtmatig over. Je verovert de bal steeds wel snel maar vervolgens kom je niet verder dan eindeloos gebrei. Er is toch wat mis met het scorend vermogen van dit elftal
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat voor focus houdt men erop dan? Werd niet eens genoemd door ESPN bij de analyse net.
Uit leedvermaak, gok ik?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.
Volendam is combinerend sterker waarschijnlijk op zekere hoogtequote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, soms zijn Dessers, Til en Nelson echt van het niveau FC Volendam.
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.
Guus had er wel uit gemogen. Heeft alleen maar ruzie met de balquote:
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.
I know, waar zie je mij dat precies ontkennen? Was gewoon bij de 1ste keer lat al er in (volgens mij schreef ik dit eerder al)quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @Erasmusquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolen
Ik ook niet, maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @:Erasmus
En die snap ik niet
Wat dus geen eigen goal is.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik nog minderquote:Op zondag 13 maart 2022 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbal
Die snap ik ook nog steeds totaal niet. @Erasmus verklaar je nader.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @:Erasmus
En die snap ik niet
Ach, jij en ik beiden nog altijd meer dan @klaasweetallesquote:Op zondag 13 maart 2022 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik nog minder
Ik zie wel dat Feyenoord niet best speelt
Ik voorspel een strijd tegen AZ en Vitesse aan het einde van de rit.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Wij gaan onze 3e plaats niet vasthouden in deze huidige vorm.
We gaan de play-offs om Europees voetbal verliezen op dit tempo.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we ook niet, niet te veel verwachtenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoogst waarschijnlijk ook wel métquote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax wint ook wel van Feyenoord zonder Cuckcu
Gezamenlijke vijand genotquote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef PSVCL het volgende:
Hendrix tegn ajax , is in het voordeel van feyenoord
Doe dat dan ook niet!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef fetX het volgende:
We hebben Zwolle weer lekker in de wedstrijd laten komen.
Ik zit al in fase 5quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch wel de eerste keer dit seizoen dat ik echt wat chagrijnig wordt. Het lukt niet en het wil niet lukken.
@GGMM en @onlogisch snappen hoe je je voeltquote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch wel de eerste keer dit seizoen dat ik echt wat chagrijnig wordt. Het lukt niet en het wil niet lukken.
Al trekken we komende week Mbappe, De Bruyne, Van Dijk, Courtois en Benzema aan, dan verliezen we er nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax wint ook wel van Feyenoord zonder Cuckcu
Je kunt beter spelers van Go Ahead, RKC en Cambuur aantrekkenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al trekken we komende week Mbappe, De Bruyne, Van Dijk, Courtois en Benzema aan, dan verliezen we er nog.
mee eensquote:
Pics van de aankopenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
M'n vriendin wilde vanmiddag naar de IKEA, was eerst boos op haar dat we te laat thuis waren voor de aftrap terwijl ze had gezegd dat we op tijd zouden zijn. Heb daar nu wel spijt van.
Speelt echt als een krant, maar dit is prima.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:13 schreef Kerftminister het volgende:
SinisterraDe enige die iets brengt.
slot is tactische niet een hoogbegaafde zoals ikquote:Op zondag 13 maart 2022 18:15 schreef Haringkop het volgende:
Oef gelukkig hebben we Sini nog.
Wel opvallend dat Slot Senesi laat staan, terwijl hij ook op scherp staat voor volgende week. Had ik hem toch eerder opgeofferd dan Geertruida.
Goede mening dan wel, wat een kankermongolen weerquote:
Amen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al die kansloze kankerscheidsrechters de laatste welen, ongelooflijk zeg.
Nou nouquote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helemaal mee eens, ben er zo klaar mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso, wat een afgang voor PEC dit zegquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef fetX het volgende:
Oh wat zou het lekker zijn als we deze nog pakken zeg met 1-2.
Mensonterend ja, voetbal is verrot tot op het botquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als er vuurwerk naar spelers wordt gegooid gewoon affluiten. Klaar hiermee.
Woedendquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er enige frustratie aanwezig is
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidrechters worden door dat joden clubje in zeist geinstrueerd om feyenoord en psv te naaien zodat 020 makkelijke kampioen kan worden
kaart kokcu is naaien bewust
het zijn honden bij dat tering knjb in zeist
Koekoek.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidrechters worden door dat joden clubje in zeist geinstrueerd om feyenoord en psv te naaien zodat 020 makkelijke kampioen kan worden
Zeg het ze!!!!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Heb nooit gesnapt op basis waarvan die man ooit aangesteld is ja, dat is echt met afstand de allerslechtste scheidsrechter die ik ooit heb zien fluiten.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat hele scheidsrechterskorps mag je wel ontbinden, die Van Egmond is een oude fossiel die al niet kon fluiten maar leiding geven aan scheidsrechters al he-le-maal niet.
Achterlijke tyfusbende.
Het is ook de derde wedstrijd op rij waarin Feyenoord benadeeld wordt, en waar het tegen AZ en Groningen nog uit te leggen viel slaat dit echt nergens op. Dan speelt de frustratie wat de overhand want ik ben er ook goed klaar mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel rood denk ik maar die bizarre overacting van Slot en Pulic inclusief theatraal boos naar iPads kijken is ook erg vermoeiend.
En terechtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef RvLaak het volgende:
Op RRijnmond wordt de VAR & scheids ff vakkundig gefileerd
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is natuurlijk niet de eerste keer dit seizoen dus ik denk gewoon veel frustratie. Best begrijpelijk al stoor ik me het meest aan het matige spel.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel rood denk ik maar die bizarre overacting van Slot en Pulic inclusief theatraal boos naar iPads kijken is ook erg vermoeiend.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ters-over-van-egmondquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef Haringkop het volgende:
Ik geloof niet in complotten, maar de enige andere optie die overblijft is dat ze compleet incompetent zijn. Al een heel het seizoen lang. Het is bijna een prestatie.
Mensen die de VAR willen afschaffen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
Err is gewoon geen weekend waarin er geen gezeik is over een scheidsrechter dan wel VAR (die je sowieso wel mag afschaffen).
ziedendquote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat mij betreft alleen gebruiken voor objectieve dingen zoals buitenspel of niet, bal over de lijn of niet etc. Blijkbaar zit in zo'n handsbal teveel subjectiviteit of het geel of rood moet zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die de VAR willen afschaffen.![]()
Het probleem ligt niet bij de VAR an sich, maar bij de incompetente teringdebielen die er achter zitten.
Naja, het ligt niet aan de spelopvatting van PEC dat het zo’n frustrerende middag is, dat komt gewoon door die dubieuze beslissingen van de scheids en het gepruts van Feyenoord aan de bal. Die paar idioten in het publiek, tja, dat slaat nergens op maar het lijkt het spel van PEC weinig goed te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Akkoordquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Je staat nu niet in vak S te brullen, doe 's rustig joh.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
VUILE TERING HONDEN DAT KNJB
HELAAS VANDAAG MISLUKT
Wat heb ik hiermee te maken?quote:
Dan valt het best meequote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is misschien wel de meest vermoeiende wedstrijd dit seizoen tot dusver.
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Met die 87 spitsen die die gasten erin hebben staan kan ik niet zeggen dat ik erg gerust op de bank zit.
Nee, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 maart 2022 18:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.
quote:
neuken met de balquote:
Ja viel echt verschrikkelijk in. Deed alles weer fout. Na de wissel van Dessers lukte voorin meteen niks meer.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Die kan er helemaal niks van. Verliest ook elk duel waardoor Zwolle druk kon geven. Slot had beter Linssen direct weer kunnen wisselen bij de voorsprong.
de VAR & het vuurwerk vergeten we?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef Haringkop het volgende:
Drie punten, nooit meer over hebben.
Alleen nog over die belachelijke scheidsrechter.
Eerste helft was best aardig ja. Had je met 0-2 voor moeten staan. Uiteindelijk zwaarbevochten, maar wel verdiend.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ach ja, na een uitwedstrijd in Europa is resultaat het belangrijkst natuurlijk. En de eerste helft vond ik ons niet slecht, alleen voorin met Nelson.
Als dat de reden is dat die minuut extra er bij kwamquote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Eindelijk een keer dat wangedrag en tijdrekken afgestraft.
Donder nou eens op, je bent de hele dag al strontvervelend aan het doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:03 schreef tong80 het volgende:
40 jaar geleden was Feijenoord titelkandidaat.
1. Ajax 26 20 3 3 63 77-11
2. PSV 26 20 1 5 61 63-31
3. Feyenoord 26 17 4 5 55 59-24
4. AZ 25 16 3 6 51 50-29
Ja leuk, en 40 jaar geleden had jij nog geen Korsakov.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:03 schreef tong80 het volgende:
4. AZ 25 16 3 6 51 50-29
Wss is 'ie ongesteldquote:Op zondag 13 maart 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donder nou eens op, je bent de hele dag al strontvervelend aan het doen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:03 schreef tong80 het volgende:
4. AZ 25 16 3 6 51 50-29
Daar kunnen alle andere Harvard-alumni een puntje aan zuigen inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
terecht dat ik de topic titel liet staan
ik wist het gewoon als grootste visionair van fok
Jammer dat we niet wonnen, maar het was ook onterecht geweest. V/d Werff had rood moeten krijgen. Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 maart 2022 19:43 schreef Caland het volgende:
Zwolle is een tokkiedorp @:treinhomo @:treinhoer
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik wil een Martin van den Kerkhof is een parodie op een scheidsrechter topic maken
Maar eigenlijk verdienen Joey Kooij, Higler en Van der Eijk er dan ook één en dan zit je er al aan vier.
Een scheidsrechter die de regels niet kent, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:"Laat duidelijk zijn dat ik snap dat veel mensen hier misschien liever een rode kaart zien", opent Van den Kerkhof, de scheidsrechter van dienst, in een interview met ESPN. "Ik gaf 'm niet omdat ik nog te veel twijfel had of Linssen die bal echt in balbezit krijgt en 'm zo kon meenemen dat er sprake is van een duidelijke scoringskans. Daar had ik nog te veel twijfel over en daarom gaf ik een gele kaart."
Definieer held.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef Oriente het volgende:
Dessers is toch wel een klein beetje een held voor jullie hé?
Hij zegt eigenlijk: Linssen is zo’n kutvoetballer dat hij die bal niet had aangenomen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Een scheidsrechter die de regels niet kent, dat verwacht je toch ook niet zeg.
Ja ik snap op zich wel dat Linssen in een 1 op 1 toch nooit scoort, maar in de spelregels wordt daar geen uitzondering op gemaakt!quote:Op zondag 13 maart 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk: Linssen is zo’n kutvoetballer dat hij die bal niet had aangenomen.
Ik krijg opeens iets meer begrip voor de beslissing. Oh nee toch niet
Hij zit 100% fout, heeft ter plekke zijn eigen regel verzonnen. Gelukkig win je die pot nog, maar het is merkwaardig dat dit een scheids is op het hoogste niveau.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Een scheidsrechter die de regels niet kent, dat verwacht je toch ook niet zeg.
En dat terwijl ze in Alkmaar spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Als de score in Enschede zo blijft is het een uitstekende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |